Korkmak istemiyorum

516 34 19
                                    

Medyada ki şarkı Ali'yi anlatıyo resmen.

Gitmesini istemiyorum.
×Dakikalarca ona sarılıp orda sadece ağladım. Canım yanıyo. Ben onun gitmesine dayanamam. Biraz daha öyle kalıp ayrıldık. Ben hala hıçkıra hıçkıra ağlıyodum. Ali yüzümü avuçlarının içine aldı.

A: Özür dilerim Küçük Titan. Çok özür dilerim. Seni ağlattığım için çok özür dilerim.
Y: Ali beni bırakma nolur?
A: Hadi yukarı çıkalım. Sonra uyuyalım. Tamam mı?
Y: Tamam.
A: Göz yaşlarını sil hadi.

×Göz yaşlarımı silip,kendimi zorla toparladım. Birlikte yukarıya çıktık. Saat 2'ydi ama biz hala uyumamıştık. Ali'de ben de uyuyamıyorduk. İkimiz de sadece tavanı izliyoduk. Ali'ye döndüm. Ve onu izlemeye başladım. Bana doğru döndü,

A: Yaprak uyu artık.
Y: Tamam uyuyalım.

×Kolunu kaldırıp kendi belime koydum. Ben de ona sarıldım. Sıkıca...Korkmak istemiyorum. Kalbinin sesini duyabiliyodum. Hala çok güzeldi. Ali bir kaç dakika sonra uyudu. Ben de uyumak istiyodum. Ama bir türlü olmuyodu. Saatlerce sadece dua ettim. Allah'a Ali'yi elimden almaması için yalvardım. Onun kollarında yatıp dua ediyodum. Bir süre sonra uyuyakalmışım.
     Sabah uyandığımda Ali hala uyuyodu. Refleksle elimi burnuna götürdüm. Nefes alıyodu. Saate baktım. Saat 7.37'ydi. Yavaşça Ali'nin kolunu üstümden çektim. Yataktan kalkıp dolabından bi kazak aldım. Geçen geldiğimde kaldığım için kotum vardı. Kazağı giymek için banyoya girdim. Kazağı giydim. Giydim de bu ne ya?Çuval giymiş kediye benzedim. Neyse banyodan ve odadan çıkıp aşağı indim. Kahvaltı hazırlamaya başladım. Bir kaç senedir böyle şeyleri Ali öğretti. Yemek yapmak falan...
Neyse bir şeyler hazırladım.
     Sonra da Ali'yi uyandırmak için yukarı çıktım. Odaya girer girmez karşımda tişörtü olmayan Ali'yi gördüm. Hemen ellerimle gözlerimi kapadım. Ellerim gözlerimi hala kapatırken konuşmaya başladım.

Y: Ali napıyosun bu halde ya?
A: Yaprak sence?Giyiniyorum.
Y: Kız var bu evde ya insan bi dikkat eder.
A: Yaprak odama dalan sensin.
Y: Tamam hadi giyin. Aşağı in. Kahvaltı hazırladım.
A: Tamam.

×Odadan çıkıp aşağı indim. Sandalyeye oturdum.
     Ne görmüştüm ben ya?Şok geçirdim resmen. Ali'nin vücudu o kadar kusursuzdu ki...Kasları mükemmelliğini tamamlıyodu. Tek kusuru,ki bu bi kusur değil. Göğsündeki kocaman yara izi. Ben aşağıda onu düşlerken o da aşağı inmişti. Ağzımda ki saçma,salak gülüşü düzelttim. Sonra da yemek yemeye başladık. Daha doğrusu ben başlamıştı. Ali'yse tabağında ki salatalıkla oynuyodu.

Y: Ali onları ben yapmadım. Gönül rahatlığıyla yiyebilirsin.
A: Efendim?
Y: Sen iyi misin?Yesene hiç bir şey yemedin.
A: Iştahım yok.
Y: Ama yemen gerekiyo. Bak yemezsen büyüyemezsin.
A: Daha fazla yaşayıp yaşamıycamı bile bilmiyorum ki.

×dedi fısıldıyarak. Boğazım düğümlenmişti bunu duyunca...Gözlerime ağlamamaları için engel olamadım. Yanağımdan sıcak göz yaşlarım süzülürken;

Y: Ali bilerek mi yapıyosun?
A: Yaprak yalan mı?Doğru değil mi?Ne kadar vaktim kaldığını bilmiyoruz. Belki son 2 dakikam. Belki son 1 ayım.
Y: Ali sen ölmüceksin.
A: Yaprak gerçeklerle yüzleşmemiz gerekiyo.

×Ali bunu söyledikten sonra odasına çıktı. Bense sadece masada oturup sessizce ağlıyodum. Çantamı alıp evden çıktım. Evime doğru gitmeye başladım. Yolda karşıma Barış ve Bade çıktı. El ele...Ben hala ağlıyordum.

Bar: Yaprak.
Y: Efendim Barış?
Bar: Sen niye ağlıyosun?
Y: Boş ver. Siz sevgili misiniz?
Bad: Nişanlıyız.
Y: Allah devamını erdirsin. Ben gidiyorum.
Bar: Bu yaz düğünümüz var. Seni de bekleriz. Görüşürüz.
Y: Kesin gelirim.

×Allah'ım noluyo?Dünya ters falan mı dönüyo?Barış ve Bade nişanlı. İyi başımız da değiller artık. Deyip eve gittim. Üstümü değişip evden çıktım. Dersime az kalmıştı. 3 ders için okula gittim. Çok sıkıcıydı. Tarih...Ben Ali'yi düşünmekten dersi dinlemedim zaten. Ders bittip dışarı çıkınca bizim bütün çete ve kızları bahçe kapıda buldum. Beni bekliyolardı. Ali de vardı... Yanlarına gittim. Birlikte kafeye gitmeye başladık. Bizim hep gittiğimiz kafe kapandı. Şimdi başka bi yeri mesken tutuk.
     Neyse kafeye gidene kadar Ali'yi gizli gizli izledim. Ama hiç konuşmadık. Çok üzgün görünüyodu. Diğerleri şakalar yapıp m gülerken o sadece yürüyodu. Kafası başka bir yerdeydi.
     Kafeye geldiğimiz de Ali'nin yanında ki sandalyeye oturdum. Fısıldayarak onunla konuşmaya başladım.

"Bu gün seninle kalabilir miyim?"
"Son günlerimde yanımda olmak için mi?"
"Alii!"
"Tamam. Sustum. Kal tabi."

Pizza falan yiyip evlere dağıldık. Ben Ali'yleydim tabi. Birlikte televizyon izledikten sonra birlikte yatak odasına çıktık. O içeri girip üstünü değiştirdi. Ben de bi kaç dakika kapıda bekledim. Sonra içeri girdim. Üstünde kaslarını belli eden uzun kollu bi tişört,altında da eşofmanı vardı. Benimse hala Ali'nin kazağı üstümdeydi. Altımda da okula giderken giydiğim taytım. Ali bana bakarak;

A: Yaprak üstünü değiştir.
Y: Burda kıyafetim yok ki.
A: Şu dolabı aç.

×Ali gözleriyle küçük dolabı işaret etti. Ben de açtım. Için de benim bir kaç kıyafetim vardı. Ben de bir r şeyler seçip banyo da kıyafetlerimi değiştirdim.
     Sonra da yatağa yattık. Bi müddet tavanı izledikten sonra Ali konuşmaya başladı.

A: Yaprak sana bir şey söylemem gerekiyo.
Y: Neymiş o?
A: Bizim ayrılmamız gerekiyo.
Y: Nee!?
A: Yaprak şey...
Y: Ben senden ayrılamam.
A: Bi süre zaten...
Y: Sus kes sesini.

×Parmağımla Ali'nin konuşmasını engelledikten sonra ben konuşmaya başladım.

"Ali benim sana bir şey söylemem gerekiyo."






Sizce Yaprak Ali'ye ne söylücek?
Ya da Ali iyileşicek mi?
Ruh halime göre yazdığım için ne olcağı belli olmaz.

814 kelime.
🎁🎁🎁

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin