Bilmem kendimi durduramıyom

531 38 2
                                    

👆Bunu Büşü'ye hazırladım.👆

Ben de hazırlanıp uyudum.

×Ertesi sabah mutlu bir şekilde uyandım. Mutlu bir şekilde hazırlandım. Mutlu bir şekilde kahvaltı yaptım. Ama sonra ayakkabılarımı giyip dışarı çıkmış ve bu soğukta servisi beklerken arayan servis şoförüyle bütün mutluluğum kayboldu.

///Servis Şoförü(SŞ)\\\
SŞ: Alooo Yaprak kızım. Ben bu gün gelemecem.
Y: Neden?
SŞ: Yolda kaza olmuş. Geçemeyom. Sen kendin git.
Y: Ya ya ya...

×Bir de telefonu yüzüme kapattı. Babam gitti. Nası gitçem bilmiyom. Ama biraz daha burda durursam geç kalcam. Neyse bisiklete binip okula gitmeye karar verdim. Bu kötü bir karardı. Buz gibi havada okula gidince yüzüm kıpkırmızıydı. Bizim çete de bunu fark etti. Fark etmeseler körlerdir derdim zaten.

O: Yaprak bu yüz ne?
Y: Buz tuttuuum.
G: Servisle neden gelmedin?
Y: Servis gelmedi. Sinan çekil Ali'nin yanından.
S: Geç.

×Sinan'ı Ali'nin yanından kaldırıp Ali'nin içine girercesine yanına sokuldum.

Y: Alikuşum ısıt beni.
A: Buz gibi olmuş yüzün.
Y: Ben yol da gelirken doncam diye korktum. Ne üşümesi?

×Arkamızda müdürün olduğunu fark etmemişiz. Sesini birden duyunca korkmuştum.

///Müdür(Mü)\\\
Mü: Oh oh sevgili işlerine de mi başladınız?
Y: Efendim hocam.
Mü: Diyorum ki şu canımlı cicimli sevgi dolu sözcükleri ve fazla samimi yakınlaşmalarınızı okulda göstermeyin.
G: Hocam siz yanlış anladınız. Ali'yle Yaprak sevgili olabilir mi böyle bir seçenek var mı?
Mü: Kimin kimle olduğu beni ilgilendirmez. Keseli sıçan sürüsü.

×Hoca gittikten sonra bıraktığı saçma etkiyle kaldık. Beni asıl endişelendiren şey müdürün yanlış anlaması değildi. Beni asıl endişelendiren Gökhan'ın müdüre verdiği tepkiydi. Ne demek Yaprak ve Ali sevgili olamaz. Off.

O: Yaprak.
Y:...
O: Yaprak.
S: Aloo Yaprak.
Y: Efendim.
G: Kafa yerinde mi Yaprak Başkan?
Y: Daldım biraz.
A: Bir şey mi oldu?
Y: Yoo dediğim gibi dalmışım.

×Günlük bir şekilde derse girip çıktık. Kantinde mal mal gezindik. Taa ki bu günlük işleri Barış bozana kadar. Son derse on dakika falan vardı. Tenefüsteydik. Barış yanımıza gelip konuşmak istedi. O gelince Ali'nin yüzünde ki gülümseme resmen yere düştü. Kötü kötü bakıyodu. Ben çeteyi falan bırakıp Barış'ın arkasından gittim. Arka bahçeye çıktık.

Y: Bir şey mi oldu Barış?
B: Bana kızgın mısın Amazon?
Y: Evet.
B: Özür dilerim.
Y: Kabul etmiyorum.
B: Yaprak yorma beni hadi kabul et.
Y: Kabul ederim. Ama bir daha seni etrafımızda görmek yok.
B: Bakarız.
Y: Ne?
B: Hiç. Boş ver hadi kabul et.
Y: Gidicek misin?
B: Bakarız Yaprak.
Y: O zaman affetmiyorum.
B: Yaprak yeter artık.

×Barış son söylediği şeyi kolumdan sertçe çekerek ve bağırarak söyledi.

Y: Barış bırak.

×Kolumu çekmeye çalışırken çetenin sesini duydum. Sonra da Barış'ı yerde gördüm zaten. Barış'a yumruk atan Ali'ydi. Biz bıraksak biraz daha kavga etceklerdi. Ama biz tuttuk. Ve içeri girdik. Ben istemsizce ağlamaya başlamıştım.Neden bu şekilde ağladığımı bilmiyordum. Ama duramıyordum.

O: Yaprak sus artık.
S: Bir dakika bir dakika birimiz eksik.
G: Aynen. Ben varım. Yaprak,
Oğuz,Sinan. E Ali yok.
Y: Ali nerde?
O: Ben bilmiyom. Bizleydi. Birden yok oldu.
Y: Bulun onu Barış'a falan gider.

×Korkuyordum. Ama sonra arkamdan gelen sesle rahatlamaya başlayabilirdim. Bi de şu ağlamayı bırakırsam. Mükemmel.

A: Burdayım.
S: Nerdesin sen?
A: Hiç boş verin. Yaprak sen niye ağlıyosun?
Y: Bilmem kendimi durduramıyom.
A: Gel buraya.

×Neyse ben tam Ali'nin içine gömülmüştüm. Ki zil çaldı. Derse girdik. Çıktık. Ama bu kez evlere gitmedik. Markete yöneldik.






558 kelime
💖Yıl başı baya baya gecikti. Ama hastanede kutlasınlar istemedim. Özür acayip gecikti. Onlara özel zaman hazırladım. Daha ne istiyolar.💖

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin