Barış iyi ama...

688 45 4
                                    

G: Hemen geliyom.

                  💙Telefonu kapatıp yola çıktım. Kafenin çıkışında Merve'yi bir çocuğu öperken gördüm. Canım çok yandı. Ama bu en önemsiz şeydi. Kardeşlerim hastanede gözyaşı dökerken ben bir kızı düşünemezdim. Bir taksi çevirip hastaneye gitmeye başladım.

Sinan'dan

                  💙Gökhan'la konuşup telefonu kapattım. Hala ameliyathanenin kapısında beklediğimi fark ettim. Yaprak'ın odasına doğru gitmeye başladım. O sırada resepsiyonda"Barış OZANSOY nerede?"diye bağırıp,ağlayan bir kadın vardı. Yanına gidip"Ben sizi götüreyim."dedim. Yolda biraz konuştuk.

///Belkıs OZANSOY-Barış'ın babaannesi(BB)\\\

                   💙S: Siz Barış'ın nesi oluyorsunuz?
BB: Ben babaannesiyim. Durumu iyimiymiş?Size bir şey dediler mi?
S: Hayır. Bir şey demediler. Bekliyoruz.
BB: Sen nerden tanıyosun Barış'ı?
S: Sevdiği bir kız vardı ya... Ben onun arkadaşlarından biriyim. Hem Barış'ı hem de arkadaşımızı bekliyoruz.
BB: Sizin arkadaşınıza ne oldu?
S: O da Barış'la birlikteymiş. Vurulmuş.
BB: O nasıl"
S: Ameliyatta,bilmiyoruz.

                  💙O sırada gelmiştik.

                  💙S: Ameliyathane burası.

                  💙Yaprak'ın odasına gittim. Hala uyuyordu. Oğuz'da başında belli etmemeye çalışarak ağlıyordu. Ama belli etti. Yanına gittim. Konuşmaya başladık.

                  💙S: Oğuz ağlama.
O: Bana diyene bak. Asıl sen ağlama.
S: Nasıl ağlamıyım oğlum?Yaprak burda. Barış,en kötüsü de(duraksayıp)Ali,Ali ameliyathanede ölümle kavgalıyken ben nasıl gülebilirim Oğuz?

                 💙Biz bunları konuşurken Yaprak uyanmış. Herşeyi duymuş.

                  💙Y: N'olmuş Ali'ye?
S,O: Y-Yok bi şey. Ne Ali'si?
Y: Siz konuşuyodunuz. Ameliyathanede dediniz. Ölümle kavgalı dediniz.
S: Yok öyle bi şey Yaprak. Sen rüya gör...
O: Sinan saklama.
S: Oğuz ne diyon oğlum sen?
Y: Sinan,Oğuz söyleyin artık. N'olmuş Ali'ye?(bağırarak)
O: Vurulmuş.
Y: Nee!Saçmalamayın. Şaka mı yapıyonuz?
O: Böyle bir şey de şaka yapılır mı?

Yaprak'tan

                  💙Uyandığımda Oğuz ve Sinan başucumda bir şeyler konuşuyolardı. Uyandığımı fark etmediler. Ne konuştuklarını duymak için gözlerimi kapatıp uyuyomuş gibi numara yapmaya başladım."Ali ameliyathanede ölümle kavgalıyken ben nasıl gülebilirim Oğuz?"O an gözlerimi açıp"N'olmuş Ali'ye?"diye bağırdım. Sinan'da Oğuz'da şaşırmıştı. Önce saklamaya çalıştılar. Ama sonra Oğuz söyledi. Ali'nin vurulduğunu duyunca tepki veremedim. Donup kaldım. Bağırarak ağlamak istedim. Ama olmadı,sesim bir türlü çıkmadı. Nefes alamadım o an. Dünya durmuş gibiydi ya da ben çok yavaştım. Sonra olanları yavaşta olsa anlamaya başladım. Yataktan kalkmaya çalıştım. Oğuz'la Sinan yatmamı söylesede "Çekilin!!!"diye bağırmam çekilmelerine yetti. Yataktan kalktım. Oğuz ve Sinan'da arkamdaydı. Herkes ameliyathanenin kapısının önündeydi. Arkamızdan ağlamaktan şişmiş ve kızarmış gözleriyle gelen Gökhan'ı gördük. O sırada ameliyathanenin kapısı açıldı.Hepimiz ayağa kalktık. İçerden doktor çıktı. Ve konuşmaya başladı.

//Doktor(D),Tekin Amca(TA) Ela Hoca(EH)\\

                  💙D: Ali TEKELİOĞLU ve Barış OZANSOY'un yakınları siz misiniz?
BB,TA:Evet.
D: Barış'ın ameliyatı iyi geçti. Sağ karın boşluğundan ve kolundan vurulmuş. İkisi de fazla önemli değildi.Ama kan kaybettiği için bu gece yoğun bakımda kalıcak.
EH: Peki ya Ali,Ali nasıl?
D: Ali'nin durumu Barış'ın durumundan daha kötüydü. O da iki kez vurulmuş. Birisi karın boşluğu o kolay olandı. Ama asıl zor olan kurşun göğsündekiydi. Göğsünde ki kurşun kalbine çok yakındı. Kalbine zarar vermemek için o kurşunu çıkarmadık. Eğer durumu kötüleşirse tekrar ameliyata almamız gerekicek. Şimdi ikisinide yoğun bakıma alıcaz.

                  💙Gözlerimi sımsıkı kapattım. Beni seven iki adam da vurulmuştu. Ve birisi iyiyken diğeri kötüydü. Hangi duyguyu yaşıycağımı bile bilmiyordum.










     Ama 536 kelime olmuş.  
     Fazla uzun olunca canınız sıkılır.
     Elim sakat olduğu için bir gün gecikti.
     Özür dilerim.
😊😊😊

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin