Aliii'm!

523 33 9
                                    

Medyada ki şarkı Atakan'ın en sevdiklerinden.



Off çok yakışıklıydı.
×Donakalma işlemimi henüz bitirmeden İrem'in dürtmesiyle kendime gelip beni bekleyen Ali'nin yanına gittim. Çok yakışmıştık. Tü tü Allah nazarlardan saklasın.
     Bütün çete arabaya sığamamıştık tabi. Ben,Ali ve kızlar Ali'yle birlikte arabaya bindik. Diğerleriyse taksiye. Birlikte yolda mutlu mesut gidiyoduk. Taa kii arabanın birisi aniden önümüze kırıp az daha ona çarpmamıza neden olucakken ki ana kadar.
(Bu cümleyi anlamayan yoruma yazsın. Özelden anlatcam. Ya da yorumda...)
Birden Ali fren yaptı. Ve sert bir şekilde durduk. Emniyet kemerleri takılı olduğu için neyse ki kimseye bir şey olmamıştı. Ama Ali için bu bile zor bir şeydi. Korkmaması, heyecanlanmaması, üzülmemesi gerekiyodu. Ben hemen Ali'ye döndüm. Onun da bir şeyi yok gibi görünüyodu. Ama ben yine de hemen sordum;

Y: Ali iyi misin?
A: İyiyim ben. Sizin bir şeyiniz var mı?
Y: Benim yok. Kızlar sizin.
İ: Bizde de yok bir şey.
Ale: Ödüm koptu ya.
M: Aynen kimdi bu şimdi?
Y: Neyse boş verelim.
A: Tamam.
Y: Ali sen eminsin. İyisin demi?Hastaneye falan gidebiliriz.
A: Gerek yok Yaprak. İyiyim ben.

×Yolculuğumuza kaldığımız yerden devam edip,bu olayı unutmaya çalıştık.
     Sonunda düğüne gelebilmiştik. Misafirler için hazırlanan masalardan birine oturduk. Ve gelinle damadı beklemeye başladık.
     Onlar da bizi çok bekletmeden içeri şu saçma müzikle girip,dans etmeye başladılar. Barış çok yakışıklı olmuş. Ali'm kadar olmasa da. Bade de olabildiği kadar artık...Ne bekledim ki?Bade bu.
     Koskoca bir düğün saçmalığını bitirdikten sonra nihayet eve gelebilmiştik. Üstümüzü değiştirdikten sonra,Ali'yle birlikte yatak odasına çıktık. Yatağa yatıp uyuduk.(tobe ya Rabbi napcaktınız ki başka)

Uyandığımda Ali yanımda yoktu. Göğsümde tuhaf bir ağırlık hissettim. Ama buna aldırmadan yatakta yatmaya devam ettim. Aşağıdan Julide Teyze'nin sesine benzeyen, ağlayan bir kadın sesi geliyodu. Korkarak yataktan kalktım. Ve üstümü değişmek için dolabı açtım. Dolapta sadece benim kıyafetlerim vardı. Ali'nin kıyafetleriyse yoktu. Bu beni daha da fazla korkutmaya yetti. Hemen telefonu elime alı aşağı indim. Julide Teyze, annemler ve bilmediğim bir sürü kadınla birlikte ağlayıp Kur-an okuyan bir kadın vardı. Ben elimde telefon, üstümde kırmızı bir pijamayla saçma-salak bir şekilde kaldım. Ben Julide Teyze'ye yaklaştıkça,o beni gördükçe daha fazla ağlıyodu. Annemin yanına gidip oturdum. Ve anneme nolduğunu sordum fısıldayarak;

Y: Anne noluyo burda?
AK: Yaprak başın sağolsun kızım.
Y: Neee!?Ne demek başın sağolsun?Nediyosun sen?Kime noldu?
AK: Ali'yi kaybettik kızım.
Y: Anne şaka mı bu?N-ne demek Ali'yi kaybettik?Siz benimle dalga mı geçiyosunuz?O iyiydi. Biz birlikte uyuduk. Nerde o?
AK: Kızım sakin ol. Bağırma. Ali'yle siz kaza yapmışsınız. Sen aylardır komadaydın. Ali da Ali kurtulamadı.
Y: Anne ne kazası?Böyle bir şey olmadı. Ali nerde?
AK: Defnediyolar.
Y: Ben gidiyorum.

×Daha fazla bu saçmalığa dayanamayıp,mezarlığa gittim. Ama giderken Ali'nin öldüğüne inanmasam da gözlerim şelale olmuştu. Durmadan ağlıyodum. Sonra mezarlığa vardım. Bir sürü kalabalığın arasında Tekin Amca'yı görüp yanına koştum. Beni görmedi hiç kimse. Ve gitmeye başladılar. Onların önümden çekilmesinden sonra mezara bakma şansım oldu. Ve mezara baktım. O mezar Ali'nindi. Keşke o an gözlerim kör olsaydı da görmeseydim. Allah kahretsin nasıl olur böyle bi şey?Mezara kapanıp ağlamaya başladım. Bir yandan da bağırırken...
"Ali sen olamazsın orda yatan. Ali sen beni bırakmazsın. Ali nolur kalk. Eve gidelim. Biz seninle evlenicektik. Ali sen bana söz verdin."Gitmiycem,seni bırakmıycam."dedin. Ali sen beni bırakmazsın. Nolur gitme. Ali nolur gitme." Daha da bağırarak"Ali,Ali'm gitme.!Aliii'm!"
derken bağırarak gerçeğe uyandım. Ali başımda bana korkuyla bakıyodu. Yanımdaydı. Derin bi"Oh"çektim. Kan-ter içinde kalmıştım. Nefes almaya çalışıyodum.

A: Yaprak sen iyi...

×Ali'nin sözünü bitirmesine fırsat vermeden boynuna sarıldım. Çok korkmuştum. Korkudan nefes alamıyodum adam gibi. Ağlamaya çoktan başlamıştım. Ali benim kötü olduğumu görünce o da bana sarıldı. Bir kaç dakika yatakta oturur pozisyonda sadece sarıldık. Kendime biraz daha gelip,nefesimi düzenledikten sonra Ali'den ayrıldım. Ali'ye ellerimi uzattım. O da tuttu. Ben onun ellerini sıkıca tutarken ve hala ağlarken bana;

A: Yaprak iyi misin sen?
Y: Iyiyim. Ben berbat bir rüya gördüm. Çok korktum.
A: Belli oluyo. Ne gördün bu kadar korkucak anlat.
Y: Rüyamda sen ölüyodun Ali. Ben gerçek sandım. Her şey çok gerçekciydi.
A: Benim yüzümden yani.
Y: Ne alakası var Ali?
A: Yaprak sana en başında söyledim. Bu kadar baskıyı kaldıramazsın.
Y: Ben seninle ilgili her şeyi kabul ediyorum Ali. Sen de kendini suçlamayı bırak. Hadi kahvaltı hazırlayalım.
A: Ben hazırladım.
Y: Ahh aşkım benim. Sen bana kahvaltı mı hazırladın?

×Ali kocaman gülünce kendimi tutamadım yine. Gamzeledim onu.
     Birlikte aşağı inip kahvaltı yaptık. Ali ilaçları bittiği için eczaneye gitti.
     Aslında ben hala korkuyodum. Dün geceden beri ilaçlarını almamış. Ya yolda ona bir şey olsaydı. Onunla gitmek istedim. Ama kabul etmedi. O gidince ben de masayı toparlayıp duşa girdim. Çıktığımda aşağıdan Julide Teyze'nin sesleri geliyodu. Bi an rüya aklıma geldi."Tobe Ya Rabbi'm noluyo?"dedim kendi kendime...
     Hemen üstümü giyinip, dua ederek aşağı indim. Neyse ki bir şey yoktu. Yani korktuğum gibi bir şey yoktu. Yoksa Julide Teyze, Tekin Amca,Ela Hoca ve Ali bir şeyler konuşuyolardı. Ben de yanlarına gittim. Hepsine"Hoşgeldiniz"deyip konuşmalarını dinlemeye dahil oldum.
     Gördüğüm kadarıyla Ali bu konuşmadan pek memnun değildi.
     Julide Teyze,Ela Hoca ya da Tekin Amca Ali'nin hastalığıyla ilgili bir şey bilmiyolardı. Onu ailesinden koruyamam. Ama yine de ya onu üzcek bir şey söylerlerse...Ya Ali'ye bir şey olursa korkusuyla onları dinlemeye devam ettim. Bir kaç dakika sonra anladım. "Yarın kız istemeye Ela Hoca'da gelicek mi?"diye konuşuyolardı. Tekin Amca "gelsin",Julide Teyze ve Ali "gelmesin"diyolardı. Sonuç gelmemesine kılınmıştı. Bu gün ev de Julide Teyze ve Tekin Amca olduğu için ben evime gitmiştim. Uyumadan önce Ali'yi arayıp sesini duydum. Ve sonra da uyudum.
     Sabah erkenden uyanmıştım. Midemde kelebekler zıplıyo,kalbimse yerinden çıkıcakmış gibi atıyodu. Sabah sabah neyin heycanıysa?Daha kaç saat olmasına rağmen Anakraliçe hazırlığa başlamış,daha kötüsü de Merve'yi ve Tuna'yı asistanlık için esir almıştı. Anakraliçe beni de tutmasın diye sessizce hazırlanıp,evden çıktım. Ve Ali'ye doğru yola koyuldum. Harbiden akşama kız istemem,iki haftaya da düğünüm vardı. Off böyle düşününce bi heycanlandım. "Noluyo bana ya?"deyip yola devam ettim.



1003 kelime.
Oku oku bitmeyen bir bölümle karşınızdayım.
Ama bitti merak etmeyin.
Görüşürüz.
😽😽😽

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin