N'olur bırakma beni

559 39 3
                                    

#Bir tanecik Ali'mizi de şu üste yerleştirelim.#

Eğer beni hala düşünüyorsan lütfen bana bir şans daha ver.

×---Çok fazla kalbini kırdım. Seni seviyorum. N'olur bırakma beni. Ben sensiz yaşayamam. İstersen bundan sonra beni hiç düşünme. Benim hiç bir söylediğimi yapma. Ama bu son olsun. Beni son kez düşün. Beni son kez dinle.
Ben bunları söylerken hastaneye gelmiştik. İndik. Ali'yi o kocaman kapısı olan. Ameliyathaneye aldılar. Ben de çaresizce ağlarken beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra bizim çeteye haber vermediğim geldi aklıma. Hemen hepsini arayıp haber verdim. Julide Teyze'yle konuşamazdım. Beni öldürürdü. Şu dakikadan öldürsede umrumda değildi ya. Yine de onlara çete haber vericekti. Anakraliçe'ye de mesaj atmıştım. Ama sadece Oğuz hasta olmuş dedim. Herkesi aradıktan ya da mesaj attıktan sonra aramam gereken son bir kişi daha vardı. Barış. Ona kararımın yalnış olduğunu nasıl açıklıycaktım hiç bilmiyordum. Ama mecburdum. Allah kahretsin ki mecburdum. Keşke beni hiç sevmeseydi. Keşke kimse beni sevmeseydi. Beni seven herkese zarar veriyorum. Telefonu korkarak elime aldım. Ve Barış'ı aradım.

Y: Barış.
B: Yaprak iyi misin?Sesin çok kötü geliyo.
Y: Hiç iyi değilim Barış.
B: N'oldu Yaprak?Nerdesin sen?
Y: Hastanede.
B: Ne işin var Yaprak hastanede?Sana mı bir şey oldu?
Y: Ben iyiyim. Ama Ali...
B: N'oldu Yaprak Ali'ye?Söyle artık. Kesik kesik anlatma.
Y: Biz şimdi Ali&yle eve yürüyoduk. Sonra tartışmaya başladık. Ben Ali'ye çok kötü şeyler söyledim Barış.

×Daha tam anlatamadan tekrar ağlamaya başladım.

B: Tamam Yaprak ben geliyorum.
Y: Tamam.

×Telefonu kapatıp önümdeki boş duvara bakmaya başladım. Ben boş biş önümdeki boş duvara bakarken Sinan,Oğuz ve Gökhan geldi. İlk gelenin boynuna sarılmıştım. İlk gelen Gökhan'dı. Sarılır sarılmaz ağlamam şiddetlenmişti. Onlar da ağlıyordu. Biraz o şekilde kaldıktan sonra ayrıldık. Kapıdan"Yapraaak"diye bağırıp ağlayarak gelen Julide Teyze girdi. İçeri girer girmez üstüme atladı. Saçlarımdan tutup bağırmaya devam ediyordu. Canım yanıyodu. Ama bu kalbimin acısının yanında böcek ıssırığı gibi kalırdı. Haketmiştim. Hiç kimse onu saçlarımdan ayıramıyodu. Bense hiç bir şey yapmadan ağlıyordum. Taa ki Barış gelip bizi ayırana kadar. Barış'ın arkasından Tekin Amca gelmişti. O da Julide Teyze'yi sakinleştirmek için dışarı çıkardı. Julide Teyze çıkarken bile şunları söylüyordu;

J: Dua et oğluma bir şey olmasın. Eğer ona bir şey olursa seni öldürürüm.

×Onun öldürmesine gerek yoktu ki. Ben zaten Ali'ye bir şey olursa ölürdüm. Bekledik. Bekledik. Ve bekledik. Tek yapabildiğimiz beklemekti zaten. 2 saattir içerdeydim. Ve bunalmıştım. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu. Dışarı çıktım. Biraz nefes almaya ihtiyacım vardı. Dışarı çıktım. Julide Teyze ve Tekin Amca hala dışarda bekliyorlardı. Onlara görünmeden hastanenin arka bahçesine geçmeyi başardım. Gözümde gözyaşı kalmadığı için artık ağlamayı kesmiştim. Geçen sefer oturduğum banka oturdum. Benden bir kaç dakika sonra Sinan'lar da gelmişti. Kendi kendime konuşmaya başladım.

---O iyi olsun. Ben bir daha ona hiç kötü bir şey söylemiycem. Ben onu dinlemedim. O bana açıklamaya çalıştı. Ama ben dinlemedim. Allah benim belamı versin. N'asıl böyle bir şey yaptım ben?Hepsi benim yüzümden. Hepsi benim yüzümden.

Oğuz'dan
Yaprak olanları anlatırken birden kendini kaybetti. Dizlerine vurup o sözü sürekli tekrarlıyordu."Hepsi benim yüzümden."Onu durdurmak için Sinan ona sarıldı. Yaprak sürekli ağlıyordu. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Bizim de tabi. Daha bir gün önce saçma sapan pizza için ağlıyordum. Şimdi arkadaşım kardeşim ölümün  pençesinde diye. Eğer Ali uyanıcaksa bir daha ağzıma pizza sürmem.

Tekin'den
Julide'yi sakinleştirip içeri sokmam uzun sürmüştü. Biz içeri girdikten biraz sonra doktor ameliyathaneden çıkmıştı. Yaprak ve diğerleri de içeri girmişti. Doktor konuşmaya başladı.

Yaprak'tan
Dışarda biraz daha ağladıktan sonra içeri girdik. Ayakta durucak halim yoktu. Ağlamaktan yorulmuştum resmen. Biz girer girmez doktor içerden çıkıp konuşmaya başladı.

D: Ameliyatı zor ama iyi geçti. Kalbinde oluşan bir kan pıhtısı iç kanamaya neden olmuş. Ameliyatı iyi geçmesine rağmen uyanması konusunda bir şey söylemek için çok erken. Bu olay umarım size durumun ne kadar ciddi olduğunu anlatmaya yetmiştir.
TeA: Doktor bey biz zaten durumun ciddiyetinin farkındaydık.
D: Eğer farkında olsaydınız size söylediğim gibi onu üzmez sinirlendirmez yada heyecanlandırmazdınız. Size onun nasıl bir durumda olduğunu açıkladım. Her an ölebileceğini bu yüzden hayatı boyunca ilaç kullanması gerektiğini açıkladım. Kalbinin ne kadar hassas olduğunu açıkladım. Neyse amacım sizi suçlamak değil. Sadece hastamın hayatından endişeleniyorum.

×Doktor bunları söyledikten sonra ağzım resmen açık kalmıştı.




687 kelime.💘💘💘
Ahh Yaprak.
Ah Yaprak.
😭😭😭

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin