{{{Video çok alakasız farkındayım ama edit yapmayı beceremiyorum. Help me!}}}💙Ben arkasından çıkmaya çalışırken Barış beni tutup geri yatırdı.
💙Barış'ın yanağı morarmıştı.Zaten uyurlarken fark etmiştim. Ali'nin kaşı açılmış her halde bantlıydı. Neden beni bırakıp gittiğini anlamıycak kadar jetonum 4 köşeli değildi. Gerçekten bana kızmıştı. Oğuz'u kullandığım için. Onu kandırdığım için.Bana ilk kez bağırmıştı. Ben bunları düşünürken serumum bitmişti. Barış ceketimi giymemde yardım ettikten sonra beni dinlenmem için eve bıraktı.
Ali'den
💙Yaprak için korkmuştum. Ama hala ona çok kızgındım. Kafamı biraz dağıtmam gerekiyordu. Çeteyle hep gittiğimiz yere gittim.Daha oturalı 15 dakika olmadan Barış'ın sesini duydum. Biriyle kavga eder gibiydi. Başımı çevirdim. 3 motorcu çocuk Barış'la tartışıyordu. Yavaşca yanlarına gittim. Barış beni gördüğüne şaşırdı.
///Motorcu çocuklar (MO)\\\
💙A: Barış sorun mu var kardeşim?
B: Yok ya boşver Ali. Arkadaşlarla bir şeyler konuşuyorduk.
MO: Hem sen kimsin?Sana ne?Ne yaptığımızdan.
B: Ali tamam sen git,karışma. A:Hiç öyle şey olur mu Barış? Varsa bi sorun çözeriz.
MO: Senlik bir durum yok.💙O sırada motorculardan birisi Barış'a bir fotoğraf gösterip ona yumruk attı. Bir anda birbirimize girdik. Motorculardan birisi silah çıkardı. Hepimiz durmuştuk.
💙B: Napıyosun?Bırak şu silahı.
MO: Noldu korktun mu?Sıkıyım mı ikinizinde kafanıza?He sıkıyım mı?
A: İndir şunu saçmalama.
MO: Demin hava atıyodunuz. Şimdi ne oldu?💙Barış ani bir hareket yaptı. Ama işe yaramadı. Adam o korkuyla silahı Barış'a doğrulttu. Son hatırladığım;İlk silah sesinden sonra 3 ya da 4 silah sesiydi. Sonrası karanlık.
Barış'tan
💙Adam silahı bana doğrulttuktan sonra zaman kaybetmeden ateş etti. Ali'de önüme atladı. Son hatırladığım bi kaç silah sesi ve Ali'nin yerde göğsünden vurulmuş bir şekilde yattığı. Sonrası var. Ama bende yok.
///Onları gören Tanınmayan kişiler W, Q,X\\\
💙W: Aaa nolmuş burda? Hemen ambulansı arayın.
X: Tamam tamam hemen arıyorum.
Q: Nabzını kontrol edin.YAPRAK
💙Evde dinleniyordum. Tuna odamı işgal etmişti. Daha hala evleri onarılmamış. Onarılsada gitse. Odama bir şey almak için çıkmıştım. Tuna koltukta oturmuş ifadesizce kitap okuyordu. Telefonum çaldı.///Hemşire (H)\\\
💙H: Alo Barış OZANSOY'un telefonunda "Amazon Kızım"ismiyle kayıtlı kişi misiniz?
Y: Evet siz kimsiniz?
H: Ben ambulans hemşiresi Nesrin.
Y: Ne ambulansı?💙Fazla bağırmışım her halde annem ve babam aşağıdan duyup yukarı gelmiş. Tuna tip tip bakıyo. Annem sanki ben biliyomuşum gibi bana soruyo bense konuşmaya devam ettim.
💙H: Eee Barış Bey vurulmuş. Malesef durumu ciddi.
💙Bunu duyar duymaz yere yığıldım.
Tuna'dan
💙Yaprak normal bir şekilde odaya girdi. Tam çıkarken telefonu çaldı. Açıp biraz konuştu. Sonra "Ne ambulansı?"diye bağırdı. Fazla bağırdığı için ben de dahil Oya Teyze ve Taner amcadan oluşan tüm ev halkı etrafındaydık. Birden yere yığıldı.
Olaylar olaylar. Sizce nasıl? 442 kelime.
Muk😜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
Chick-Lit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...