Neyse sesimizi kesip yola devam ettik.
×Ali'lerin evine gelmiştik. Teker teker arabadan indik. Evin kapısına geldik. Kapıyı çaldık. Annesi kapıyı açtı. Ali'yi görünce yüzü gülmüştü. Çetenin diğer üyelerinde de yüz ifadesi değişmemişti. Ama beni görünce yüzü düştü. Ve bana "Ne işin var senin burda?" diye sordu. Bense sesimi çıkaramadım. Ali de onun bu söylediğine şaşırmıştı. Arkasına dönüp;
A: Yaprak'ı rahat bırak.
J: Ali.
A: Yaprak'ı rahat bırak.×Ali'nin Julide Teyze'ye bunu söylemesinden sonra Julide Teyze susup önümden çekildi. O an rahatlamıştım. Julide Teyze birden öyle konuşunca ateşim tepeme çıkmıştı. Korkudan geberiyordum. İyi ki Ali vardı. Bende çetenin yanına geçtim. Salonlarına geçtik. Çeteyle biraz konuşup,biraz sevinip,biraz gülüp günü bitirmiştik. Çete evlerine erken dağılmıştı. Sonunda Ali'nin odasında ve rahattım.
Y: Alikuşum ben gidiyim artık.
A: Tamam Küçük Titan. Ben seni evine bırakıyım.
Y: Ben giderim. Sen uyu.
A: Saçmalama ben bırakırım seni.
Y: Bu kez annen kesin öldürür ama beni.
A: Bir şey olmaz. Tutarım ben onu. Üstüne sıçramaz.
Y: E tamam gidelim hadi.
A: Ceketini giy üşütüceksin.
Y: Bana diyene bak. Asıl sen üşüteceksin. Sen de ceketini giy.
A: Tamam.
Y: Ben hazırım.
A: Bende.×Ceketlerimizi giyip aşağı indik. Julide Teyze bana öldürücü bakışlar atıyordu. Ben de hala korkuyordum.
J: Ali nereye gidiyosun?
A: Yaprak'ı evine bırakıcam.
J: Sen dinlenseydin. Bütün gün ayaktaydın zaten.
A: Bir şey olmaz. Hem Yaprak yalnız gidemez.×Ayakkabılarımızı giyip dışarı çıktık. Yolda Ali konuşmaya başladı.
A: Yaprak şu hastane de söylemediğin şey neydi?Şimdi söylesene.
Y: Eee. Ben en iyisi şimdi söylemiyim. Yarın belki.
A: Ne var bu kadar önemli?Hepiniz benden bir şeyler saklıyosunuz.
Y: Olur mu Alikuşum ya?Senin bazı şeyleri zamanında öğrenmen gerekiyo o zaman gelince hepimiz söylücez.
A: Tamam. Zamanı çabuk gelir inşallah.
Y: Alikuşum ben bir şeyi çok özledim ya.
A: Neyi özledin?
Y: Hani böyle iki taneler, kocamanlar,Dünya'nın en tatlı kahramanı gülünce ortaya çıkıyolar.×Ben bunu söyleyince ne demek istediğimi anlamıştı. Ve bana doğru biraz eğilip kocaman güldü. Ben durmadım. Ve gamzeye parmağımı geçirdim.
A: Şimdi özlemin geçti mi?
Y: Hayır. Çünkü ben o tatlılardan 2 gündür ayrıydım. Daha bu ilkiydi. Onları daha çok görmeliyim.
A: Sana bağlı. Daha doğrusu çeteye bağlı.
Y: Neden?
A: Şu söylüycekleriniz iyi şeylerse mutlu olucam ya ondan.
Y: Mantıklı. Biraz spoiler veriyim o zaman.
A: Tamam. Başla.
Y: Şimdi birincisi sinirlendircek. O Gökhan'la ilgili olan. İkincisi sevindircek. O benle ilgili olan. Sonuncusuna nasıl bir tepki vericeğini bilmiyorum.
A: O kimle ilgili?
Y: Benle ve Annenle ilgili.
A: Şu kavga meselesi mi?
Y: Sen nerden biliyosun?
A: Siz Gökhan'ın telefonuyla ilgilenirken Oğuz'a rüşvet verip konuşturdum.
Y: Rüşvet tabi pizzaydı dimi?
A: Evet. Herşeyi anlattı.
Y: Yarın kescem onu. Hadi git artık sen. Geldik.
A: İçeri girdiğini görücem önce.
Y: İyi geceler.
A: İyi geceler.×Kapıdan içeri geçtim. Ali'lerde yemek yani pizza yediğimiz için yemek yeme ihtiyacı duymadım. Odama çıktım. Uykuya hazırlanıp kendimi yatağa bıraktım. Mutlu rüyalar görmek umuduyla uykuya daldım.
Ali'den
Yaprak'ı eve bıraktım. Hava çok soğuktu. Yaram bile sızlamıştı. Hava yüzünden. Ama Yaprak'la bir kaç dakika daha fazla geçirmek için değerdi. Yolda Yaprak'ı düşünerek eve gittim. Odama çıktım. Bir kaç dakika kaybedip uyudum. Sabah uyandığımda bir değil birden fazla ses duyuyordum. Bu sesler babam ve annemin sesleeiydi. Bağırışmalar vardı. Aynı şu şekilde;
"Julide napıyosun?Bırak şunu" "Bana karışma. Aldınız elimden herşeyi herşeyimi."
Duyduklarıma korkmuştum. Yataktan kalktım. Ve aşağı indim. Önce Ela Hoca ve babamı gördüm. Ela Hoca bir şeyden saklanmaya çalışıyormuş gibi babamın arkasındaydı. Babamsa hala "Julide sakin ol."gibi şeyler söylüyordu. Biraz daha onlara yaklaştım. Ve annemi gördüm. Elindeki silahı Ela Hoca'ya doğrultmuştu. Ve ağlıyordu. Ona dönüp"Ne yapıyorsun sen?"diye sorunca refleks olarak silahı bana doğrulttu. Sonra bir ses duyduk.614 kelime.
Biraz aksiyonlu ya da heyecanlı bir yerde bitti.
💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...