Baya acıkmıştım.
×Pizzaları bitirdik. Sonra Ali o hepimizin unuttuğu soruyu sordu.A: Şu sakladığınız şeyi söylüceniz mi artık?
Y: Hangi sakladığımız?
A: Sakladığınız çok şey var her halde. İçinden seçemediğinize göre. Gökhan'la falan ilgili olan.
S: Heeıı o şey.
A: Evet o şey.×Ben yavaştan Gökhan'ın kulağına"Kaç"dedim. Gökhan yavaş yavaş hazırlandı.
A: Hadi söyleyin artık.
Y: Şimdi siz Barış'la uyurken, yani hastanede Gökhan bana sinirle******dedi. Ama sadece sinirliydi.
A: Gökhan seni...
Y: Gökhan kaç kaç.
S: Ali dur.
A: Gel lan buraya.×Ali'ye söyler söylemez Gökhan'ın selasını okutmuştuk. Gökhan ne kadar kaçmayı denese de büyük ihtimal başaramazdı. Hepimiz onların arkasındaydık. Tahmin edin noldu?Gökhan kaçmayı beceremedi. Ali onu yakaladı. Biz engellemeye çalışsakta baya bi hırpaladı. Gökhan daha fazla dayak yemesin diye evlere dağılmaya karar verdik. Biz giderken Gökhan arkamızdan geliyordu. Kavga falan olmasın diye. Ali kıyamadı yazık. Gökhan'ı yanımıza çağırdı. Küçükken de öyleydi. Önce onları döver sonra özür dilerdi. Gökhan hala korkuyodu yanımıza gelmeye. Ali tekrar çağırdı.
A: Gökhan gelsene.
G: Ben burda iyiyim.
A: Gel lan dokunmucam.
G: Bak söz ver.
A: Tamam hadi gel.×Gökhan yanımıza geldi. Benden özür dilemesine rağman Ali'nin isteğiyle tekrar özür diledi.
G: Özür dilerim Yaprak Başkan.
Y: Kabul edilmişti zaten.
A: Bir daha Gökhan öyle bir şey söylersen daha beter yaparım.
G: Tamam bir daha asla.
Y: Ya siz de hissediyo musunuz?
S: Neyi?
Y: Bir şey eksik.
O: Pizza.
S: Ne pizzası yeni yedik.
Y: Bizim bi sözümüz vardı. Şeydi...×Elimi ortaya koydum. Sinan,Ali hepsinin elini ortada üst üste koydum. Onlar sözcükleri biliyolar zaten. Hep birlekte o sözümüzü söyledik."Hepimiz kızımız, kızımız hepimiz için."Sonra mükemmel bir arkadaşlık tazelememizi yaptıktan sonra yürümeye devam ettik. Çocukları eve bıraktık. Ben Ali'den hala utanıyodum. Çok konuşmadık zaten. Beni evime bıraktı. İyi geceler mesajı falan uyandım.
🌝🌚Zaman aşımı yaptım.🌒🌓
×Günler biz çeteden aşkımızı saklarken geçmişti. Nihayet karne günü gelmişti. Ben korkudan e-okul a falan giremedim. Ne aldığımı biliyoruz zaten. Anca sınıfı geçmeme yeterdi notlar. Her sene böyleydi. Babamla nasıl uğraşcam bakalım. Neyse okula hazırlandım. Servisi beklemeye başladım. Servis geldi. Okula gittim falan. Çete sınıftaydı. Bu gün ders işlenmez zaten. Hocayı bekliyoduk,karne için. O sırada telefondan Emre'yle mesajlaşıyodum. Emre bizim çetenin 5.erkek 6.üyasiydi. Okumak için ailesiyle yurt dışına gitmişti. En son geçen yaz görmüştük onu.
///Emre(Em)\\\
WattSap
Emre
Y: Naptın Emre?
Em: İyi sen naptın Yaprak?
Y: Okulda karne bekliyoz.
Em: Kaç asker var?
Y: Korkudan bakamadım. Bu sefer babam teşakkür alamazsam Antalya yolcusu kalmasın.
Em: Çete önler merak etme.
Y: Geçen sefer Barış olmasa gifiyodum az daha.
Em: Barış?
Y: Delinin biri. Bana aşıkmış.
Em: Aşık. Vaay Yaprak. Sonuç ne?
Y: Emre öldürürüm seni. Sonuç aynı. Benim adım Yaprak AYVAZ ben prenseslerden nefret eden, erkek gibi adam döven kız.
Em: Hayırlısı Yaprak.
Y: Hoca geldi. Tekrar mesajlaşırız.×Hoca içeri girdi. Elinde karneler ben korkudan yerimde duramıyorum tabi. Hoca okumaya başladı.
---Sinan YORULMAZ teşekkür,=========== Gökhan KARADEMIR hiç bir şey,Oğuz ÜNAL teşekkür,
=========Ali TEKELİOĞLU taktir,Yaprak AYVAZ taktir.×Hoca okumaya devam etti. Ama ben donmuştum. İlk kez taktir aldım. Odama çerçeveletip asıcam. Ohh be Antalya'ya gitmek falan yok. Okul bitti. Bizim,Gökhan hariç hepimiz mutluluktan ölüyoduk. Kafeye gidip pizza söyledik. Pizzaları yedik. Ama evlere dağılmadık. Kendimizi ödüllendirmek için,Ece'yi de yanımıza aldık. Sonra da lunaparka gidip deli gibi eylendik.
569 kelime.
Emre hakkında hiç bir bilgim yok. Bir kaç hikayede okumuştum. Kitapta varmış her halde. Yoksa da ben eklemiş oldum.
🙇🙇🙇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
Chick-Lit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...