Yaprak Ali'ye yalan söyletti

870 50 3
                                    

Buna anlam verememiştim.

                  💙Aynada bir şey daha dikkatimi çekmişti. Bileğim. Derin olmasada kanatıcak kadar çizilmişti. Kanı görünce korkarak bi tişörtle bastırdım. Kanı görseydim bayılırdım.Hemen aşağı indim. Annem kahvaltı hazırlıyodu. Hemen yanına gittim. Bileğime baktı. Sonra sargı beziyle sardı. Bir şey yemeden dışarı çıktım. Nereye gidicemden haberim yoktu. Amaç kafa dağıtmak. Yolda Barış ve mükemmel motorsikletini gördüm. Beni görünce durdu.

                  💙B: Nereye gidiyosun?
Y: Sanane.
B: Sabah öyle demiyodun aman yanına geliyim miler?İyimisinler?Ölmeni istemiyorumlar.
Y: Sabah sesin çok kötü geliyodu. Merak ettim. Hem söylediklerim doğruydu.
B: Bana aşıksın dimi?Sana söyledim bana 3 aya aşık olucaksın diye.

                  💙Koluna bitane vurdum. Baya sertti.

                  💙B: Napıyosun ya?Tamam bir şey demedim.
Y: Sen nereye gidiyodun?
B: Seni almaya geliyodum.
Y: Ben gelmiycem. Git o zaman.
B: Yaprak'çım,güzelim,bir tanem. Sen mi biniyosun?Tepeme çıkmayı mı özledin?
Y: Iyy. İsmimden iğrendim. Hem nereye gitcez?
B: Bilmem. Orası bende yok. Sen söylersin.
Y:Tamam ama önce markete.
B: Neden?
Y: O kadar strese çikolatalı süt mü dayanır?Bitirdim hepsini.
B: İyi gidelim.

                  💙Motora atladım. Sonra da gitmeye başladık.

Ali'den
///Ali"A",Anakraliçe"AK"\\\

                  💙A:Alo. Oya Teyze Yaprak evde mi?
AK: Hayır. Oğlum o sizin kafeye gitmedi mi?
A:Ben onlarla değilim.Oğuz'a mesaj atarım'onlarla mı'diye. Merak etme.
AK: Tamam oğlum öğrenince ara. Şey Ali,o markete gitmişte olabilir. Çikolatalı sütleri bitirmiş.Ama sen yine de sor'ordamı'diye.
A: Tamam Oya Teyze. Ben haber veririm. Görüşürüz.
AK: Görüşürüz oğlum.

                  💙Telefonu kapatıp Oğuz'a mesaj attım. Onunla, daha doğrusu kimseyle konuşmuyodum.

///Oğuz"O"\\\

                  💙A: Yaprak sizle mi?
O: Evet. Sende gel.
A: Hayır.
O: Ali...

                  💙Ona cevap vermedim. İçim rahattı artık. Oya Teyze'yi arayıp haber verdim.Sonra da Yaprak'a süt alıp,sürpriz yapmak için markete yöneldim.

Yarım Saat önce
YAPRAK

                  💙Oğuz'u arayıp' kafede olup olmadıklarını' sordum. Kafede olduklarını öğrenince eğer Ali mesaj atarsa ya da ararsa onlarla olduğumu söylemesini söyledim.

                  💙Y: Barış ne dolandırdın?Yarım saatte anca geldik yürüsem gelirdim.
B: İyi işte gezmiş oldun biraz. Hem kafan dağıldı.
Y: Benim kafamı kapıya sıkıştırsan dağılmaz. Bırak kapıya sıkıştırmayı,bomba atsan yine dağılmaz. Hadi girelim.
B: Önden buyur.
Y: Aman sanki restoranta götürdü.
B: İstersen o da olur.

                  💙Kapıda ki küçük atışmadan sonra içeri girdik. Tabi ki de çikolatalı süt reonunu ezberlemiştim. Koştum ve hemen bir market arabası aldım. Beni kimin iteceğini düşünmeden arabaya atladım. Barış beni sürmeye başladı. Sütleri alıp kasaya geçtik. O sıra da kapıdan giren Ali'yi gördüm oda bizi. Hemen kapıdan geri çıktı. Zaten parayı ödemiştik. Ama hemen market arabasından çıkamadım. Çünkü ayağım sıkıştı.Barış'ta Ali'yi görmüştü. Niyetimi de anlamıştı. Beni kucaklayıp arabadan indirdi. Ben de kapıya koştum. Barış tabi peşimde.









438 kelime
Mucuk 😗😗

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin