Markete yöneldik.
×Markete girdik. Oğuz paketli pizzalara,Ece ve Sinan kuru yemiş,Gökhan'da içecek reyonuna gitti. Ben de alış-veriş arabalarından birine bindim. Ali beni itmeye başladı. Bizim işimiz çikolatalı sütlerdi. Hepimiz alış-verişi bitirip marketin ortasında buluştuk. Herkez üstüne düşeni almış. Kasaya gittik. Paraları ödedik. Sonra da alış-veriş arabasından indim. Daha doğrusu tam inmiştim. Ki ayağım takıldı. Az daha yere kapaklancaktım. Ama Ali beni düşmeden tuttu. Ve kucakladı. Ben sanırım aşık oluyorum. Ben kucaktan inmeyebilirdim. Ama çete yanlış anlardı. Ben Ali'nin kucağından indim. Ve eve gitmeye başladık. 12 yaşından beri her yıl başında beşimiz Ali'lerin evinde toplanırdık. Bu kez Ece de vardı. Ama olsun. O da artık bizden sayılır. Ali'nin Annesi ve babası o 10 yaşındayken gittiler. Ali burda 5 yıl falan babaannesinde kaldı. Sonra kendi evlerine taşındı. Yalnızdı. Ama annesi ve babası bu kez gidicek gibi değillerdi. Ben bu şekilde dalmışken Ali'nin söylediğini duymadan önümdeki koca taşa takıldım. Yine aynısı oldu. Tam ben düşücekken Ali beni tuttu. Biz de yola devam ettik. Ama bu kez farklıydı. Ece öyle bir bakış atmıştı ki. Anlatamam. Resmen gözleri"anladım". Der gibiydi. Ben de ona bakıp gözlerimi"noldu?" der gibi belerttim. Bana"ah sizi" der gibi baktı o da. Anladı galiba. Neyse eve gelmiştik. Biz Ece'yle mutfağa gidip eşyaları hazırlamaya başladık. Bu kez kacamazdım. Ali ve diğerleride oturma odasına ortam kuruyorlardı. Yere battaniye,yorgan,yastık falan sericeklerdi. Bu gün yerde yatıcaktık. Ben dalmış pizzaları hazırlarken Ece'nin birden kapıyı kapatmasıyla kendime geldim.
Y: Ece sakin ya. Ödüm koptu.
E: Aa sen uyanık mıydın?
Y: Evet. De sen uyuyodun her halde. Fark etmediğine göre.
E: Benim fark ettiğim daha önemli bir şey var ama.
Y: Neymiş o?
E: Sen,Ali.×Utancımdan yerin dibine girmiştim. Sesim de adam gibi çıkmadı zaten.
Y: Nol...Nolmuş bize?
E: Sesin bile değişti.
Y: Soğuktandır o. Soğuk çarpmıştır.
E: Aşk falan çarpmış olmasın.
Y: Ne diyosun sen Ece ya?
E: Diyorum ki Ali'yle birbirinize öyle böyle bakmıyonuz.
Y: Nası bakıyomuşuz?
E: Böyle aşık aşık. Birbirinizden biraz utanıyomuşunuz gibi. Ama kesin aşk var. Yani o kesin.
Y: Saçmalıyosun.
E: E görüşürüz yakında.
Y: Tamam saçmalamayalım. Yeter yürü içeri.×Ece tepemde içeri girene kadar konuşmuştu. Orijinal kadın işte.
Y: Ece bir sus.
S: Bi bıraktık. Hemen kavgaya mı başladınız? Siz yakında görümce olcanız.
E: Allah göstersin.
S: Nee benle evlenmeyi istemiyon mu?
E: Allah göstersin dedim. Göstersin.
S: Ece ödüm koptu.
Y: Bir dakika bir dakika...
A: Noldu?
Y: Oğuz yok.
G: Aynen lan o nerde?×Oğuz bizim çocuklarla değildi. Ama sonra yanımıza uçarak geldi. Yani koltukta oturan Sinan,Gökhan ve Ali'nin üstüne atladı.
G: Oğuz napıyon?
O: Sevgilim var.
Y,A,S,E,G: Neee?
O: Bir kızla tanıştım. Aynı ben. Mese mükemmel birisi.
Y: Ş...Şimdi senin sevgilin mi var?
O: Evet niye bu kadar şaşırdınız. Sese sevgili buldum. Yakında düğün var.
A: Hemen abart Oğuz. Ne düğünü?
O: Takcam yüzzüğü,bascam nikağı,alcam kendime.×Oğuz saçmalarken biz gülmeye başladık. Sonra Ece'nin sesiyle gülmemiz boğazımızda kaldı.
E: Susun artık pizza soğudu.
S: Sakin aşkım.
Y: Kayın kenara.
G: Gelin gelin.
O: Oo pizza.×Yerlerimizi alıp hunharca pizzalara gömüldük. Saat baya geçmişti. Biz yerken. 10 falandı. Biz de film izlemeye karar verdik. Biz yataklara geçtik. Ali'de filmleri getirmek için kalktı.
A: Bunu izleyelim mi?
O: Olmaz.
G: Çok vıcık vıcık.
A: Bunu?
E: Saçma.
A: Bunu?
Y: Onu izledik.
A: Bunu.
S: Olmaz az korkunç.
A: Oğlum bi yeter. Birini seçin. Bu son film.
Y: Adı ne onun?
A: Halka.
E: Korkarım ben.
S: Ben varım aşkım.
O: Tamam işte.
G: Tak izliyelim.×Ali filmi taktı. Bu korku filminden acayip korkuyorum. Ama pisliğe maruz kalmamak için mecburum. Televizyon tam karşımızda ve kocamandı. Oğuz en sona,Gökhan onun yanına,Ali onun yanına,ben de Ali'nin yanına geçmiştim. Benim yanımdaysa Ece onun sağında da Sinan vardı. Sağımda Ece solumda da Ali vardı. Ne güzel. Film başladı.
658 kelime.
"Halka'dan"çok korkarım.
Bu arada okuyan 1000'i geçmiş. Sizin için az olabilir. Ama benim için fazla.
Görüşürüz.
💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...