😔Dün Atakan'la ilgili bir şey okudum. Ve gerçekten bu beni üzdü. Onun için yukardaki editi yaptım. Bu arada ona"Tatlı Patates" diyen tek deli benim her halde.😔
Ali'ye bakakaldı.
×EH: Ali ne söylemeye çalışıyosun?
A: Bir şey söylemeye çalıştığım falan yok. Gerçek bu.
EH: Ne yani Julide benim yüzümden mi kafayı yedi?
A: Belki senin değil ama ikinizin yüzünden olduğu kesin.
EH: Saçmalıyosun Ali burda mağdur olan benim.
A: Burda mağdur olan ne sensin...
Y: Ali boş mu versek biz bu konuşmayı?
A: Bir dakika Yaprak. Sen karışma. Burda mağdur olan ne sensin,ne de annem. Burda mağdur olan tek kişi benim.
Y: Ali boş ver şimdi bunları okula gidelim. Hadi.
A: Yaprak sen karışma. Ailevi bir mesele bu.×Ali'nin bu son söylediği çok koymuştu. Ne demek ailevi sen karışma?Ben yıllardır onu tanıyorum. Ailesinden biri gibiydim. Onlar hala kavga ederken onları orada bırakıp arkamı döndüm. Ve tempolu koşmaya başladım. Ali beni fark etmişti. Ona küstüm. Affetmeye de niyetim yok. Bir kaç saat sürünsün. Arkamdan bağırıyordu.
A: Yaprak nereye?Yaprak.
Y: Ailevi mesele ya baş başa konuşun.
A: Yaprak saçmalama dur. Arkandan koşamıycamı biliyosun değil mi?×Haklıydı. Şu an koşamazdı. Ne kadar eve falan gelmiş olsa da fazla hareket etmesi yasaktı. Ben de vicdanıma yenik düşüp durdum. Ali arkamdan yavaşça koşuyordu. Tabi vicdan azabı çekmiştim. Çünkü yavaş koşsa bile yarasını tutuyodu. Yanıma da nefes nefese gelmişti. Aramızda bir kaç metre vardı. Ama yorulmuştu.
Y: Koşma diye durdum. Hala koşuyosun. Çek şu elini.
A: Hem küsüp gidiyosun. Hem hala beni düşünüyosun.
Y: Bayılinca sen de beni düşünüyodun.
A: Ben o güne dair bir şey hatırlamıyorum.
Y: Bir dakika. Bir dakika. Sen utandın mı?
A: Yok ne utancam ya?Hadi okula geç kalcaz.×Ali'nin elini yarasından çektim. Hayır kanasa falan bakabilcem sanki. Neyse ki bir şeyi yoktu. Söylediklerime utanmıştı ama. Yere bakıyodu. Arkamızdaki Ela Hoca geldi.
EH: Ali bu konuşmayı burda bitirmedik.
A: Tabi bitirmedik. Çünkü başlamadık bile.×Fazla zaman kaybetmeden okula geldik. Ela Hoca kendi odasına gitmişti. Benle Ali'de sınıfa geçtik. Sınıfta bizim çeteyi bulduk.
A,Y: Günaydın.
G: Ooo formdasınız. Senfonili söylüyonuz.
O: Günaydın.
S: Günaydın da sizin surat sirke satıyo. Noldu? Kavga falan mı?
Y: Hımm. Çünkü ben maydonozum. İnsanların ailevi işlerine karışıyom.
A: Yaprak yapma ya. Ben öyle demek istemedim.
Y: Ama öyle dedin. Değil mi?
O: Lan bir dengede durun ya. Bir küs bir barışık. Valla ben sıkıldım.
A,Y: Sen karışma Oğuz!
O: Oha dubble laf kaptım. Sustum tamam.×İkimizde yerlerimize geçtik. Ders daha başlamamıştı. Ben de canım istedi diye Ali'nin yerine geçtim. O da benim yerime. Yani o benim önümdeydi. Bu gün ders havamda değildim. Ne zaman ders havasındaydım ki?Neyse ders başladı. Hoca ders anlatırken Sinan beni dürttü.
S: Kanka bak bi.
Y: Noldu?
S: Şu Ali'yle kavga mevzusunu konuşalım tenefüste.
Y: Tamam.×Ders sonunda bitmiş teneffüs olmuştu. Ali ve Oğuz kantine bize pizza almaya gittiler. Ben de Sinan ve Gökhan'la konuşmaya başladım. Gökhan kavga konusunu çok takmasa da Sinan sıkıyodu.
S: Eee Yaprak anlat bakalım.
Y: Sinankuşum sen buna neden bu kadar taktın?
S: Neden taktını mı var Yaprak?Bir gün barıştırıyoruz. Öbür gün yine küs.
G: Aynen Yaprak Başkan ya bir karar verin. Siz eskiden bu kadar kavga etmezdiniz,demiycem. Çünkü siz hiç kavga etmezdiniz.
S: Hadi anlat Yaprak. Şimdi Ali'ler gelcek.
Y: Tamam başlıyorum. Şimdi ben sabah Ali'lere gittim. Kapıyı Takin Amca açtı.
G: Bu normal bir şey. O da o evde yaşıyo.
S:Oğlum bir bölme. Evet Yaprak.
Y: Ali,ben kapıdan girer girmez"Yaprak git"dedi. Ben de inadıma içeri girdim. Sonra Julide Teyze'nin elinde silah vardı. Biz bir kaç dakika onu ikna etmeye çalıştık. Ama bir türlü silahı bırakmadı. Sonra da Ela Hoca'yı öldürmek istediğini söyledi. Ali'de"tamam öldür." dedi.
S,G: Neee!
Y: Aynen biz de böyle tepki verdik. Sonra Ali"Önce beni öldür. Kavga etme nedeniniz kalmasın."dedi.
S: Siz sabah sabah neler yaşadınız ya. Eee sonra?
Y: Sonra Julide Teyze'yi bir şekilde ikna edip okula gelmeye başladık. Ela Hoca'yla Ali saçma sapan bir şey yüzünden tartışmaya başladılar. Ben de Ali'ye"Ali boş verelim okula gidelim dedim."o da bana"Sen karışma."dedi. Ben de küstüm.
S: Yaprak çocuğun üstüne gitme. Yaşadıkları kolay değil.
G: Hem...×Tam Gökhan bir şey söylüycakti ki Ali ve Oğuz pizzalarla geldiler.
A: Ne hem Gökhan?
G: Efendim?
A: Bir şey diyodun yarım kaldı biz gelince.
G: Bilmem hatırlamıyom ki.×Gökhan öyle deyince hepimiz gülmüştük.
731 kelime.
Görüşürüz.
💚💚💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...