Size bir sır veriyim mi?
×Ben her şeyi hatırlamaya başladım. Ali'ye bunu söylemedim. Çünkü bu şekilde benden bıkıcak mı merak ettim. Bunun sonucuna ben de korkuyorum açıkcası. Ben inanmak istemesem de Ali'de o erkeklerdense beni bırakırsa...Çok korkuyorum. Böyle bir şey denemeyi bir tarafım istiyo. Bir tarafım otur kızım diyo. Ben yani Yaprak AYVAZ sizce hangini seçtim?Tabiki 2.şık. Denemeye değerdi. Hem korkuyorum diye gerçeği görmek istemeyen,salak duruma düştükten sonra bile oğlanın peşinden ayrılmayan kızlardan değilim ben.
Bu düşünceyle oyuna devam ettim. Yarın okula gitçem ya off!...Ama ben burda Ali'nin yanında kalmak istiyorum.Y: Alikuşum ben burda kalabilir miyim?
A: Tabi kalabilirsin Küçük
Titan. Ama yarın okul var.
Y: Sabah erken kalkıp,eve gidip hazırlanırım ben.
A: Sen mi erken kalkıcaksın.
Y: Evet. Ne var ki bunda?
A: Sen sabah erken kalkmaktan nefret edersin Yaprak.
Y: Yarın için bir kaç saat uykumda istisna yaparım.
A: Sen öyle diyosan...Hadi kalk uyuyalım artık.
Y: Tamam.×Ben kalkmıştım ki,Ai beni kucağına aldı.
Y: Ali indirsene beni.
A: Olmaz. Hem çıkıyoruz işte. Yerin rahat senin.
Y: Yukarıya kadar bu şekilde mi gidicez?
A: Bi dakika,bi dakika sen ne dadin?
Y: Ne dedim?
A: "Yukarıya kadar bu şekilde mi gidicez?"dedin.
Y: Evet ne var bunda?
A: Sen geldiğimizden beri aşağıdaydın. Odamın yukarda olduğunu nerden biliyosun?
Y: Eee...Sen dedin ya"Ne güzel çıkıyoz işte."falan diye ondan tamamen. Yoksa hala hatırlamıyorum.
A: Ha ever doğru.×Az daha yakalanıyodum. Ali anlıcaktı. Neyse ki ilk kez aklım çalıştı da kendimi kurtardım. Yukarı çıkmıştık. Ali'nin odasına girdik. Beni yatağa bıraktı. Ve kapıya yönelmeye başladı. Evde Emre yok muydu ya?Ali nerde uyucak?Hemen Ali'ye seslendim.
Y: Alikuşum benimle uyur musun?
A: Kafan acır ama.
Y: Bir şey olmaz. Hadi gel.×Yanımda Ali'ye yer açtım. O da yanıma girdi. Sol tarafıma yatamadığım için o benim sağımdaydı. Başımı yavaşça onun göğsüne koydum. Ve birlikte uyuduk.
Uyandığımda saatler hızla geçmiş. Pislik güneş doğmuştu. Kafamı kaldırcak halim yoktu. Ama beni bekleyen bir okul,bir çete,bir de bela müdür vardı.
Neyse gözlerim reddetse de kalktım. Ali tuhav bir şekilde hala uyuyodu. Korkmadım değil. O benden önce uyanır hep. Elimi burnuna biraz yaklaştırdım. Ben neden bir şey hisset miyorum?Gerçekten elim şu an hiç bir şey hissetmiyodu. Daha da korktum. Ben de onu sarsarak uyandırmaya çalışmaya başladım. Bir yandan da;
"Ali,Ali uyansana...Ali bak korkuyorum Ali. Ali uyan."×Hala uynmıyodu. Korkuyorum. Elimi kalbine koydum. Bi dakika,bi dakika lan kalbi atıyo bunun! Ali gülerek gözlerini açtı. Ben de bağırdım tabi.
Y: Ali deli misin sen?Ben kalp krizi geçiriyodum burda.😭😧
A: 😂😂😂
Y: Gülüp durma be. Neden böyle bir şey yaptın?Delirdin mi?Ölmemi mi istiyosun?
A: Her şeyi hatırlıyosun dimi?
Y:...
A: Hem merak etme. Ben o erkeklerden değilim.
Y: Ne?
A: Bütün gece sayıkladın. Sen itiraf etmiycen için ben de böyle bir şey yaptım.
Y: İyi yaptın. Öldür beni de kurtulıyım.
A: Tamam hadi gel. Kızma.×Off! korkudan öldüm ben. Adam şaka yapıyomuş. Koluna koluna geçirdim tabi yumruğu. Bi ara elini kaldırdı. "Dur"der gibi. Ben mse vurmadım. Vurmaya devam ettim. Ama elini göğsüne koyunca korkup durdum.
"Ali iyi misin?" "Iyiyim. Sadece bir anlık şey oldu. Hadi aşağı inelim."
Aşağı indiğimizde inanamazsınız ama sofra hazırdı. Emre elinde çaydanlıkla içerden geldi. Bi de kafasına boneye benzer bir şey takmış,önünde önlük... Tam ev hanımı...
Birlikte sofraya oturduk. "Nerden esdi oğlum?"demeden yedik.
Yemeklerimizi bitirdikten sonra Ali hazırlandı. Ve birlikte bizim eve gittik. Anneme babama her şeyi hatırladığımı söyleyince öyle mutlu oldular ki...Ben hazırlandım. Sonra da okula gittik. Sanki ben de bir sorun varmış gibi herkez bana bakıyodu. Sonradan farkettim. Kafamda hala o sargı bezi vardı. Off hiç sevmediğim mevzular kan, sargı bezi,dikiş,hastane falan...Son bir senedir onların adından o kadar nefret ettim ki...
Neyse okul sonunda bitmişti. Hep çeteyle birlikte gittiğimiz kafemize gittik. Şu anda oturduk pizza bekliyoruz. Biz hala beklerken Sinan,Ali ve Oğuz ayağa kalktılar. Biz yani Ece,ben ve İrem şaşkın onlara bakıyoduk. Hepsi ellerinde ki hadiye paketlerini bize uzattılar. Ve birlikte"Sevgililer gününüz kutlu olsun."dediler. Biz tabi far görmüş tavşan gibi kaldık masada.
Oğuz'un ve Ali'nin elinde orta boy bir hediye paketi,Sinan'ın elinde ise küçük bir hediye paketi vardı.
Biz daha fazla şaşırmayı bırakıp hediyeleri aldık. Ve sırayla açmaya başladık.
(Ben sırayla açmayı falan bekleyemezdim.)
Oğuz'un İrem'e verdiği hediye paketinden tahmin ettiğiniz gibi pizza dağildi. Ama yaklaştınız. Pizzalı bir pijama,👇👇👇Sinan'ın Ece'ye verdiği pakettense bayaa zevkli bir insanın almış olduğu bir kolye çıkmıştı. Ben bile beyenmiştim.👇👇👇
Sıra Ali'nin hediyesindeydi. O bana baksa bile hediydi zaten ama almış artık. Hemen paketi yırtıp açtım.
Oha bu kazaklar (ya da swetshirtler)çok harika.Hem de çiftler için...Yazık Gökhan bizim yanımızda sap kalmıştı. Aa o ne?O gelen Merve'miydi?Yanımıza kadar gelip Gökhan'a "Gökhan iki dakika konuşabilir miyiz?" deyip gitti. Gökhan'da arkasından masadan kalktı.
832 kelime
Wuhuu baya uzun oldu.
Görüşürüz ben gibi sap olan tayfa.
Bu gün sevgilisi olanların en güzel,sevgilisi olmayanların en berbat günü.
🙍🙍🙍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...