⚡Bu bölümde biraz konuşmada alıntı yaptım. Sevdiğim bir diziden replik aldım.⚡
Doktor bunları söyledikten sonra ağzım resmen açık kalmıştı.
×Ali'ni sürekli hap kullanması gerektiğini bilmiyordum. Çete de şaşırmıştı tabi. Doktor gitti. Biz de Ali'nin çıkmasını beklemeye başladık. Bir kaç dakika sonra kapı açıldı. Ve Ali'de içeriden çıktı. Gözleri kapalı tatlı tatlı uyuyordu. Onu yoğun bakıma aldılar. Biz de hemşireye yanına ne zaman girebiliriz diye sorduk. "Yanına girmenize en az 2 saat gerekli "Diye cevap verdi. Ben de Barış'ı dışarı çağırdım. Ona söylemem gerekiyordu. O arkamdan gelirken bir banka oturdum. Yanıma da o. Söze girdim.
Y: Barış ben sana hani bu gün bir şey söylemiştim ya.
B: Evet de sen bu gün bana bir sürü şey söyledin.
Y: Barış anla işte. Sana seni seçtiğimi söylemiştim ya. İşte ben...
B: Sen...?Yaprak söyle artık.
Y: Ben seni seçmedim. Sadece fazla hızlı karar vermişim.
B: Yani Ali'yi seçtin.
Y: Sanırım.
B: Şaka yapıyosun demi Yaprak.
Y: Iı. Ama Barış bak benim kafam çok karışıktı. Özür dilerim.
×Barış ayağa kalktı. Ve bana bağırmaya başladı.B: Yaprak çocuk oyuncağı mı bu?Geldin seni seçtim dedin. Mutlu oldum. Şimdi geldin kararımı değiştirdim diyosun. Ölünce mi karar vericeksin?
Y: Barış.
B: Ne Barış ya?Ne Barış? Kafayı mı yedin sen?Tamam kararın buysa...
Y: Barış nereye gidiyosun?Dur.×Barış beni orda bırakıp gitti. Çok bağırmıştı. O kadar çok bağırdı ki ağlamama engel olamadım. Gerçek buydu. Kalbini kırmamak için onunla olamazdım. Herkes bana bakıyordu. Ben de daha fazla utanmamak için kendimi içeri zor attım. İçerde bizim çete ve Ela Hoca vardı. Julide Teyze'nin tansiyonu düşmüş. Serum takmışlar. Artık Ali'nin yanına rahat rahat girebilirdim. Ben de çeteye söyleyip Ali'nin yanına girdim.
Ali uyuyodu. Ama bu kez üstünde o hastane kıyafetleri değil siyahımsı lacivert
t-şhirtü(nasıl yazıldığını bilmiyorum)vardı. Üstündeki ince hastane battaniyesi bacaklarını örtmüştü. Kendi nefes alabildiği için oksijen maskesi de yoktu. Sadece kolundaki serum ve kalp atışlarını gösteren makine vardı. Onunla konuşmaya başlamadan akan gözyaşlarım tabi devam etti.Y: Ali özür dilerim. Bana bir şans daha ver. Sana seni sevdiğimi söyleyebilmem için bana son bir şans daha ver. N'olur uyan.
×Bunları söylerken Ali'nin eline gömülmüş ağlamaya devam ediyordum. Sonra onun kısılmış yavaş yavaş konuşan sesini duydum. Ve kafamı kaldırdım.
A: Yaprak.
Y: Ali. Uyandı.×Uyandığını duyunca hemen dışarı çıkıp doktoru çağırmaya gittim. Çete camın arkasında Ali'ye bakıp gülüyorlardı.
Ali'den
×Uyandığımda Yaprak elime kapanmış ağlıyordu. Sesim fazla çıkmasa da"Yaprak" diyerek sesimi duyurmuştum. O da hemen kalkıp doktoru çağırmak için dışarı çıktı. Deli gibi"Doktor Ali uyandı!"şeklinde bağırıyordu. Kafamı biraz sağa çevirdiğim de bana bakıp gülümseyen çeteyi gördüm. Biraz sonra doktor geldi. Ve beni muayene etmeye başladıı. Ama benim umursadığım ya da gördüğüm kapıda gülerek bana bakan Yaprak'tı.Yaprak'tan
×Doktorları çağırdım. Sonra kapıda bekledim. 1 saat sonra Ali'yi normal odaya aldılar. Ama ben 2 saat sonra Julide Teyze kantine inince yanına gidebildim. Hala bana kızgın olduğunu biliyordum. Ali'nin odasının kapısına yaslandım. Önce beni fark etmese de sonra beni gördü. O konuşurken üstüne koşup sarıldım.A: Sonunda gelebildin.
Y:...
A: Yavaş. Yavaş.
Y: Ali çok korktum.
A: E uyan dedin uyandım.
Y: Sen söylediklerimi duydun mu?
A: Yüze bak ya kötü bir şey mi söyledin?
Y: Ya duydun mu duymadın mı?
A: Yaprak ben baygındım. Baygınken sesler çok iyi gelmiyor.
Y: Sen bir daha bu kadar uzun zaman baygın kalma. Hatta sen mümkünse hiç bayılma.
A: E sen bayıltmazsan bayılmam her halde.
Y: Ben yeterince vijdan azabı çekiyorum. Sen de yüklen.
A: Şaka yaptım şaka. Ee şu duymamı istemediğin şeyi söyle.
Y: Hastanede çok kaldık. Bu güzel şeyi sana çıkınca söyliycem.
A: Tamam.×Çok mutluydum. Ama bu mutluluğum Julide Teyze'nin sesini duyunca yerini korkuya bıraktı. Hemen oturduğum yerden kalktım.
A: Yaprak nereye?
Y: Annen öldürcek beni. Ben eve gidiyom.
A: Annem neden seni öldürüyo?
Y: Sonra anlatırım. İyi geceler.
A: İyi geceler.×Hemen odadan kaçtım. Eve gitmek için taksi çağırdım. Eve vardığımda anakraliçe beni kapıda karşıladı. Tabi soruya boğmak için.
656 kelime uzun zamandır bölüm atamadım. Özür dilerim. Hastanede kaldığım içindi.
😔😔😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...