Benimle uyur musun?

505 40 12
                                    

(Nurgül ve adını bilmediğim diğer 3 kişi doğru bildiniz. Ve bir kalp emojisi kazandınız.💛Ve bilemeyen diğer kişi başka tahminlere artık.)

O ise bize bakıp gülüyordu.
תaşkınlığımı hemen üstümden atıp boynuna atladım. Gelen Emre'ydi. O tabi üniversitenin harikalığını yaşıyo. Biz daha liseli. Çok özlemişim. Sıkı sıkı sarıldım. Sonra,baya sonra da içeri geçtik. Ben Ali bıraksa Emre'nin boynunda da kalabilirdim.

A: Yaprak bırak çocuğu da içeri girelim artık.
Y: Emre senin burda ne işin var?
Em: Okul bir ay tatil sınav falan yok. Ben de geliyim dedim.
Y: Çok özledim seni.
Em: Ben de sizi. Çete nerde?
A: İçerdeler. Yaprak bırakırsa girelim.

×Ben Emre'yi bıraktım. Sonra da içeri girdik.

O: Oğlum naptınız?Yarım saattir kapıdasınız.
G: Kim gelmiş?
Em: Ben geldim.
S,O: Emreee!
G: Oğlum senin burda ne işin var?
S: Boş ver ne işi olduğunu hoşgeldin kardeşim.
Em: Hoşbuldum.
O: Gel bak sana pizzamın son dilimini veriyim.
Y: Ne büyük fedakarlık.
G: Oğuz için bu ne demek bilmiyo musun Yaprak?
A: Susun da oturun artık. Çocuğu da rahat bırakın. Yorulmuştur.
Em: Hayır hayır. Yorulmadım. Oturun hadi konuşalım.

×Hepimiz koltuklara oturup konuşmaya başladık. "Unuttuğumuz bir şey var. Ama ne acaba?" derken. Emre konuştu. Konuşmıyaydı çok daha iyiydi tabi.

Em: Ee Ali Yaprak'a söylemişsin. Çete de biliyo mu?
G: Neyi biliyoz mu?
Em: Ali'yle Yaprak'ın sevgili olduğunu.
G,O,S: Neee!?
A: Hay Emre ağzına...
Em: Siz bilmiyo muydunuz?
S: Y...Yaprak ne diyo Emre?
O: Bu gerçek değil dimi Ali?
Y:...
A:...
G: Oğlum konuşsanıza. Cevap versenize.
Y: Valla biz size söylücektik.
A: Aynen ben tam söylücektim.
G: Gerçek yani bu.
S: Lan siz bu yaşa kadar kardeş gibi geldiniz. Ne demek sevgili?
G: Ali,Yaprak?
Y: Öyle işte.
S: Ne zamandır?
A: Fazla olmadı. 1 ay falan.
O: Siz 1 aydır sevgilisiniz. Bize söylemiyonuz. Ve biz bunu Emre'den öğreniyoruz.
G: Ne haliniz varsa görün.
Y: Gökhan nereye gidiyosunuz?
A: Gökhan,Sinan,Oğuz nereye lan?
G: Bırakın be.

×Gökhan'da,Oğuz'da, Sinan'da çok büyük bir tepki verdiler. Hiç bir şey açıklayamadan çarptılar kapıyıyı gittiler. Ben ağlamayı ihmal etmemiştim. Hüngür hüngür ağlıyodum. Ali arkalarından gitti. Emre şaşkın şaşkın bana bakıyodu. Emre'ye o kadar sinir olmuştum ki...Yanıma gelip bir de beni teselli etmeye çalışıyo. Gebertçektim kendimi tutmasam.

Em: Yaprak valla ben bilmiyodum. Siz söylediniz sandım.
Y: Kes sesini Emre.
Em: Yap...
Y: Kes sesini git Ali'yi getir.
Em: Tamam.

×Emre beni bırakıp Dışarı Ali'yi bulmaya çıktı. Ben hala ağlarken...Emre ve Ali bir kaç dakikaya geldiler.

Y: Noldu?
A: Gittiler.
Y: Napcaz?
A: Bilmiyom. Ağlamayı da kes artık. Yarın düşünürüz. Çık yukarı uyu artık.
Y:😢😢😢(ağlıyo burda)
A: Senin çıkcan yok. Ben çıkarıyım seni.

×Ali beni kucağına aldı. Sonra da yukarı çıkardı. Beni kendi yatağına yatırdı. Benim hala ağladığımı görünce de birleştiğim yorgandan beni ayırıp lavaboya götürdü. Geri getirdi yatırdı. Sonra da üstümü örtüp yatağın yanına oturdu.

A: Yaprak ağlama artık.
Y: Nasıl ağlamıyım?Bütün çete bizden nefret ediyo.
A: Saçmalama onlardan saklamamıza sinir oldular biraz.
Y: Affederler dimi?
A: Affederler merak etme. Ben aşağı iniyim. Emre nerde kalcak sorıyım.
Y: Emre'ye acı. Öldürme yazık.
A: Tamam. İyi geceler Küçük Titan.
Y: İyi geceler Gamzeli Kahraman.

×Ali aşağı indi. Ben de uyumaya çalıştım. Ama çalışmakla kaldım. Uyuma eylemini gerçekleştiremedim. Yatağın içinde dönmeye devam ettim.

Ali'den
Yaprak aşırı şekilde ağlıyodu. Ben de uyuması için onu odama bıraktıktan sonra aşağı indim. Emre'ye bir şeyler sordum. Burda kalıcak. Annemle babamın yatak odasında. Ben de salon da yatıcaktım. Emre uyumak için odaya çıktı. Ben de koltuğa uyumak üzere uzanmıştım ki Yaprak geldi.

A: Sen daha uyumadın mı?
Y: Uyuyamadım. Sen burda mı uyucaksın?
A: Evet. Emre yatak odasında uyucak. Bana da burası kaldı.
Y: Benimle uyur musun?
A: Sen rahatsız olursun.
Y: Olmam hadi gel.
A: Tamam.

Yaprak'tan
×Ali'yi yanıma çağırdım. Birlikte odaya çıktık. Ve yatağa uzanıp uyumaya çalıştık. Be kafamı Ali'nin göğsüne gömmüştüm. Ve o şekilde uyuyakaldık.





664 kelime.
Bildiğimiz üzere hiç bitmeyen kabusumuz geri döndü. Her gün bölüm atamam büyük ihtimal. Ne gün atıcağım da belli olmaz. Siz beklemede kalın.
💁💁💁

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin