He...

433 17 2
                                    

"Eej izvini prsten mi je pao kod tebe"- prelepi momak mi se priblizio u zelji da uzme svoj prsten,ali sam ga ja u tom trenutku pretekla i uzela prsten. "Izvoli"- kada sam ga pogledala shvatila sam da je to Harry Styles...OMG."Hvala ti"- "MA nema na cemu"-"Znas voleo bih da znam tvoje ime?"- "Umm Marina... Marina Annable"- :A ja sam ...:- "Znam ti si Harry Edward Styles" - "To vec znas.Sama si ovde?"- "Ne nisam..."- "Znas imas jako lepe oci"- .Pogled mu je vec usmeren ka mojim tamnim ocima."PA hvala"-"MA nema na cemu"- "Zdravo moram ici,nadam se da cu te opet videti"- "Zdravo!"-MArina koji si ti kreten. Kako si mogla da ostanes hladna pred Harryjem Stylesom.JA sam stvarno luda."Da li se to meni cini ili si ti bila samo nekoliko centimetara udaljena od Harryija Stylesa....aaaaa moje zelje se ostvaruju ,bice tu necega."- "Ajde ucuti molim te"-"Dobro Lejla cutii".Onda me je nesto nateralo da se nasmejem i pocrvenim.Harry Styles mi je rekao da imam lepe oci.Ma dajj.Prvi put da dozivim nesto romanticno. "OO i can't remember to forget you" - moja omiljena: "Ajde Ri ustaj idemo da igramo"Ajdee". Popravilo mi se raspolozenje.Zajedno smo plesale dok nisam primetila oci koje su me posmatrale." O MArina vidi ko te gleda"- "Lejla molim te" - "Ovaj se sigurno zaljubio u tebe,veruj mi" -"Pricas gluposti.Zasto bi se Harry Styles zaljubio u obicnu devojku poput mene, navedi mi bar 2 razloga"- "Prvo lepa si ,a drugo kad te upozna shvatice koliko si dobra"-"MA da kako da ne"-"E znas sta idem sad"-"Cao ja cu ostati jos malo" Harry's POV "Ona devojka zraci pozitivnom energijom.Kako da joj se priblizim"-govorim dok me Niall pazljivo slusa-"O broo mislim da si se zaljubio.To je ona ljubav na prvi pogled"."Ajde sad budi pametan i kazi kako da uzmem njen broj telefona."-"To je bar lako.Koliko ja znam, njena drugarica je jos ovde pa uzmi od nje"-"Hvala ti"-PRilazim crnokosoj devojci"Eej izvini mozes li da mi pomognes"-"Zasto i sta da uradim""Mozes li da mi das broj tvoje drugarice Marine molim te?"-"Naravnoo"-"E hvala ti"-To sad kad imam njen broj sve ce biti lakse.Jess.A nagovoricu je da izadje samnom pa makar mi to bilo poslednje. Marina's POV "Idem vec dugo putem do moje kuce i cini mi se da me neko prati.Okrecem se i vidim jednog kovdzavog decka dosta razvijene gradje ."Sta sad hoces?"-"Pa znas da je opasno ici po ovakvom mraku u ovo doba i jos ako si zensko..."-Nemoj ti da se brines za mene molim te"-"Okej kako zelis.A drugi razlog zasto sam te pratio je da bih ti opet cuo glas"-"Okej a sad zdravo"-"Zdravo"-Sta je ovom vise.MA ne Marina nije on takav.On je kao svi ostali muskarci,nemoj i ti slepo da verujes.Ulazim u kucu.Mama spava.Brzo ulazim u svoju sobu i oblacim pidzamu.

*********02:46***********

Skoro ce tri iza ponoci a ja jos ne mogu da spavam.I celo vreme mi je Harry u glavi.Ne znam zasto.Get out of me Harry Styles.A zasto je on razlog mog silnog razmisljanja u 2 ujutru.NAjbolje bi bilo da se smirim i da spavam napokon.Sutra je novi dan.Sigurno se nece desiti isto sto i danas. ~ Jutroo- Budi me iritantni zvuk mobilnog.Ko li je sad dodjavola.

#"Halo:"Halo princess:"Ko je to?"-"Pa neko"Daj ne zezaj me zadnji put pitam"Okej Harry je."E onda zdravoo Harry"-"NE ne prekidaj molim te!"-"KAzi sta hoces"PA... da li bi htela da samnom sutra izadjes na kafu ? jedna polovina mene kaze mi da odbijem ,a druga da prihvatim.NE znam koga da poslusam andjela ili djavola .Odlucila sam.Poslusacu andjela.-"okej prihvatam.Vidimo se sutra.Caoo"

Uhhh Harry Styles me zove na kafu.Snovi postaju stvarno.MA sta ja to dodjavola pricam.MArina Annable tj. ja je totalno poludela.Samo cekaj ,cekaj.Odakle Harryiju moj broj?Ko li mu ga je dao?. hmmm.Pa Lejla ko ce drugi.

"Kceri dodji na dorucak!"-"Idem mama"-Otisla sam u trepezariju i sela za sto. "I kako je bilo na zurci?"-"Ah ma super je bilo". "Znas nakon sto si otisla juce Robert je bio jako uznemiren i nervozan..."-"PA neka i bude..."-upsss sta sam to rekla."Ovaj nista..."-"Okej nema veze htela sam da ti kazem da danas i sutra imam obaveza pa se necemo videti"-"Okej"-"A sad moram ici.A ti za to vreme isplaniraj svoj 18 rodjendan.Caoo sad!"-"Baaj!!!' A sad cu da pozovem Lejlu da dodje kod mene

#Ejj Lejlice ajde dovuci se ovamo sama sam danas i sutra"-"Dolazimm!"

Nakon 15-ak minuta culo se zvono na vratima

"Ajde ulazi"-"Okejjj"-"O cemu cemo da pricamo"-"PA kako o cemu .O onome sto su uradila."-" A sta to?" - "Znas ti dobro"-"ono za broj"-"E bas to!"-"Pa morala sam da mu dam da si mu samo videla facu"-"Okej ajde to.Pozvao me je na kafu sutraa"-"Pa to je superr!. Ja cu da te sredim za sutra"-" A trebalo bi veceras da napravimo pidzama-party"-"Moze!!. A sad idemo u sopingg!.Spremaj se"-"Okej idemoo!"

Spremila sam se i krenula sa Lejlom u shopping centar.

************************* SAT VREMENA KASNIJE******************************

-"Sta kazes na ovu?"-pogled mi je usmeren da dugu plavu haljinu i bele stikle - "Jako je lepa, uzecu je!"-"E takvu te volim ♥"-" A sad idemo draga moja Lejlice da nadjemo nesto za tebe."NA kraju smo pronasle roze haljinu i roze stikle za nju.-" Epa Marina za danas je dosta"-"Da idemo kuci.Narucicemo pizzu i gledati neku komediju.Ajde idemo sad".NA putu do kuce sve vreme mi je u mislima dolazio Harry."Stigle smo.Izadjii!".....

"Tempestad - Oluja - Storm"Where stories live. Discover now