Night

105 5 0
                                    

.................................................................

2 months later

"Marina sta radis tu?" -"MA nesto ,svrljam" -"DAj da vidim to" -pogledala je na moj papir 

"Plaza ,ti ,i Harry,neko simbolicno mesto?" -"Da.Jako simbolicno" -"Predpostavljam da ste tu bili zajedno znas..." -"Da.Da" -"Okej necemo sad o tome.Samo se volite to je bitno" -"Zagrlila sam je.

"Sta cemo raditi sa mamom ?" -"Vidi se da se kaje i pati.A da joj pruzimo drugu sansu" -"Rii pa mogli bi ,ali..." -"Sta ali?" -"Nista." -"Cutis" -"Sumnjiva sam.Znam" 

"To je to.Pruzicemo joj novu sansu.I to je kraj svih krajeva." -"Uredu prihvatam"  -"Kako je tebi sa Danielom." -"Vidjamo se"  -"Vidjate se/" -"Muljas ti nesto" -"Ne" -"Sigurna si?" -"100%" -"Videcemo videcemo" -"Daj prestanii" -"Prestajem" 

-"Onda PRESTANI" -"Pa prestajem" 

Ma nesto ona tu mulja sigurna sam.A mozda su se tajno vencali.Daj prestani sa glupostima.To vencanje bez mene ne bi bilo odrzano.Ja sam tu jako vazna.Kako ne.

"Odstuna si mi" -"Molim" -"Nemoj da molis.Nisi u crkvi"  -"Foliras" -"I tii" -"To nam je u krvii" -"Phhahhahahhahaha.Oces da kazes da mi Annableove foliramo?!" -"TAko nesto" -"Ma da.Kako ne.Moram da idem sad.NAlazim se sa Harryijem" -"Baajjj" -"Caoo" 

...................................

"I odlucile smo da cemo je prihvatiti" -"Donele ste najpravilniju odluku.Znaj da sam uvek uz tebe" -"Hvala ti" -blago sam sse nasmesila. -"Samo ti mozes da upravljas samnom ,kako to radis?" -"Pa samo te volim...volim najvise na svetu" -"I ja tebe" 

"Golupcici izvinite ako smetam" -pojavila se Harryijeva mama -"Umm teta Anne ne smetate" -"Ispravak;mama Anne" -Harry je dobacio -"Ovaj mama Anne" -"E tako je bolje"  -"Harry jer veceras idete u tvoju novu kucu?" -"Da veceras smo tamo i nemoj da smetas" -"Harry nepristojan si" -dobacila sam mu .-"Takav ti je on Rii" -"Dobro mama" -"Nemoj ti meni mama" -"Eto tii" -napravila sam neku grimasu.

"Idem ja deco.Vi se lepo provedite" -"Hvala" -"Hocemoo!' - "Sta je tebi.Lud si?" -"Da lud sam ...za tobom" -ucrvenila si se "A uvek se ucrvenis" -"Daj prestanii" -"Sta cemo sad da radimo?" -"Neki film?" -"Hajde" -"Romantican,komedija ili mozda horor?" -"Sve uzmi samo horor ne.Jako se plasim" -"Pa ja sam tu"-"Harry!!" 

"Uzecemo komediju" -"Okejj." -"idemo sad?" -"Daa" -(Zvoni mi telefon) .

"#E Riii.Gde ste? #Sta te briga-harry je rekaoo nisam ja #Vidim ja hocete da me se resite #Ne ne ne.Sta si htela? #Ja i ostali decki iz 1D smo se dogovorili da celu noc pprovedemo zajedno #Wtf?" -"Da da.Celu noc cemo provesti zajedno.Dobro tu ce biti i Daniel -#Okej prekinucu#"

"Znao si za ovaj dogovor/" -"Paa..." -"Pa bezbobrazan si.Zasto mi nisi rekao" -Pa to je iznendajenje" -"I kad si mislio da mi kazes>/" -"Pa zar je lose sto cemo svi provesti zajedno noc"-"Ne naprotiv.Ne volim kada krijes nesto od mene" -"Nece se ponoviti." -"Obecavas?" -"Obecavam" -"E tako" 

Izasli smo iz prodavnice

.........................................................

"Hocu ja da igram FIFE sa Rii" -cuo se Harryijev glas -"Siguran si?Pitam da me ne bi krivio kad izgubis" -"Sanjaj mala" -"Sanjaj mali" --"Upustas se u ring samnom/" -'daa" -"Najlepsa je igra ona u kojoj protivnik izgubi zar ne" -"Tako je" 

Krenuli smo sa igrom.

"Ajde Rii ,Rii je najbolja" -govorile su Perrie Sophia, Eleanor i Magdalena, a decki su govorilii "Harry Harry" .

"Devojke su najbolje" -dobacila sam -"Momci su najbolji" -"E nisuu" *-"To ti je dragi moj Zayn 'girl power' " -'Ma nemoj" -"Ma daa "  

......................................

"Pobedila sam te Harry" -"Nazad krunu kraljice" -"Volim i ja tebe" -"I ja tebe volim.Popustio sam malo" -"Aham aham" -"Pa znas 'dame' imaju prednost" -"Aham aham" 

"Riii vec je 3 i nesto" -"Pa sta s tim/" -"Zar ti se ne spava" -"Neee" -"Cudno za tebe: " -"prekinii" 

'A volim da pricam sa tobomm" -"I ja sa tobomm" -"Volim te" -"I ja tebe" -"Najvise/" -"Najvisee"

.....................................................

Vec dugo sedim i citam neke radove nekih ucenika.Biblioteke su cudo.A tema 'Ljubav ili nevolja' .

'Ljubav je nesto najlepse sto ti se moze desiti u zivotu.Ali je i velika nevolja.Kad se zaljubis maltene ti je svaki dan i los i dobar.Ako si dovoljno izdrzljiv za to nastavi putem ljubavi...ako nisi onda dustani'  Ocena:3 .O moj boze.Citam drugi.

'Sta je zapravo ljubav.To je put za koji nema granice.To je put na kom si spreman da sve uradis za voljenu osobu.Divis joj se ,volis je.A sta se na kraju desi? Desi se to da ti na kraju ta osoba zada najjaci moguci udarac.To je LJUBAV .To je samo REC  od pet slova, i ona ne znaci nista za jednostranu ljubav'.

Ovo je jako zanimljivo.Mada nisam jos dozivela te 'najjace ' udarce.PA za sve postoji prvi put zar ne? 

Nastavak nakon 3 votes-a .

Lysmm <333333

BTW:Follow me

&quot;Tempestad - Oluja - Storm&quot;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum