Season 2 -Part 3 :I know the truth

82 6 1
                                    

U proslom delu:

Ne verujem u to .Lazes!' -sve vise i vise povisava ton na mene.Idiot

'Misli sta hoces nije me briga!'-lagano mu okrecem ledja trudeci se da svakog trenutka ne zaplacem.

'Ja se nikad ne varam' -Hvata me za ruku i povlaci prema sebi.

'U vezi mene se uvek varas'-odbrusila sam mu najgrublje sto sam mogla.

'Nemoguce'-Pravi stalno neke grimase i onda me opet gleda u oci.

'Da pojednostavim Styles...' -

'Styles?Sta se to desava? Nikad me nisi zvala tako' -NA kratko mu uzimam ruku i stiscem je jos vise.A onda je svom snagom pustam.

'Vidis sta si ti meni uradio?! Prvo si mi...'

'A sta ti meni radis?' -Unosi mi se u facu i govori mi.A onda me privlaci sebi i ljubi me.

'Smeta mi kada se kog djavola ljubis sa onim Martinom'

A znaci video nas je .Plan uspeo.

'A meni smeta kad ti ona krava stavlja ruku u kosu kao sto sam i ja nekad to radila'-stavljam svoju ruku u njegovu kosu.

'A meni smeta kad te on grli oko struka' -Hvata me oku struka sa onom najvecom mrznjom.

'Mrzim te Harry Styles.Najvise!' -Unosim mu se u facu .NE mogu vise premorena sam.A sama pomisao na to da nas svake sekunde moze neko videti me ubija.A plan mi ne bi uspeo.

Opet me je poljubio.

'Odmakni se od mene vise.JA imam decka koji me voli i koji me nikad nece ostaviti'

'MA nemoj'-pribija me uz zid. 'Jos imas decka zar ne? Gde je on sad?'

'Odvratan si mi'

'Volis me jos zar ne?' -Veoma tiho je rekao sto je izazvalo mali trzaj u mom telu.Ponovo sam se okrenula prema njemu.

Onda sam potrcala iz sve snage prema svojoj sobi.Brzo sam zatvroila vrata,bas kada je trebalo da Harry udje.

'Mrzim te Harry Styles, mrzim te !'- vikala sam iz sve snage.Zasto? PA da bih ga povredila.

'Ti ne znas na sta sam ja bila spremna da uradim za tebe.Da sam ti u potpunosti predala srce i dusu.Sta si ti uradio? Spasila sam ti zivot covece'-tiho sam govorila.

'Nateraces me da  i ovo uradim!' -priblizila sam ruku prema obliznjem ogledalu i jako udarila.

A onda najgori prizor.

Krv.Moja krv.I opet zbog njega.

Harry:'Marina jesi dobro?'  -poceo je da lupa.

Marina:'Odlazi idiote' 

Harry:'Otici cu ,ali ne zadugo'

Marina:'Idi,idi i idi!'

'Koju sam ja budalu zapravo volela.

Sudbina ne planira neke ljude.KAo sto nije planirala moju majku i oca.

I sad ja o tome mislim dok mi ruka krvari.Bilo bi najbolje da sam isekla neku venu i da zavrsim sa ovim prokletim zivotom.

Brzo odlazim do kupatila i uzimam sve sto mi je potrebno da bi ocistila ovu ranu.Jod mi je odvratan.A i pece.Jako.Ali ne toliko kao i ovo...

Sutra moram u firmu.Znam sta cu.Pravicu se da se nista nije desilo ,a onda cu nastaviti sa osv...

'Idem sad na spavanje' -lagano sam rekla i napokon legla.Naporan dan.

"Tempestad - Oluja - Storm"Where stories live. Discover now