"Vidimo se Rii " - "Vidimo se Harry"
Epa Marina opet si ostala sama .Sta ces sad da radis? Mozda da naucis da heklas.Jako losa ideja.Pa posto je kasno bolje je da spavam.Sutra je poseban dan.Biti pratilja Harryiju Stylesu.Tu ce biti puno bliceva,mediji jos ako me predstavi kao devojkuu.Daj Marina smanji dozivljaj i spavaj vec jednom.
**************************** JUTRO *********************************
"Standing frozen in the life i've chosen..." MIslim da je vreme da ustanem.Najbolji dan me ceka.Ajde idem da se spremam.
Gledam na sat 12:54 .Wtf , pa mi izlazimo u 14;00 o.O. Trci Marina ,pozurii.
Na brzinu sam doruckovala a onda mi je zazvonio telefon.
#Good mornin' my princess #Good mornin' my prince #Ustala si? #Jesam .A zasto si me pozvao? #Hteo sam da ti cujem glas # (kako romanticno) I ja sam htela da cujem tvoj #Pocastvovan sam #I budii .Moram da se spremam vidimo se #Love youu!
13:22 Imam dovoljno vremena da se obucem. Kada sam obukla haljinu.Pocela sam da se sminkam.Stavila sam liner senku maskaru , i malo pudera.I sve to na vreme.Pa to sam zelela.Dan nije poceo tako lose kao sto sam mislila .Jos samo pola sata pa cu se videti sa mojim princem.
Onda poruka: Citam: "Dolazim po tebe za 20 minuta.Love you.Your curly Romeo..."
Jojj kako ovo bice ume da mi popravi dan.Volim ga zbog toga kakav jeste.Jos jednom sam proverila da li je sve na svom mestu i stavila nakit.Ogrlicu sam dobila od mame.Dijamantska je ,ali ja nisam materijalna devojka.
************************** 2O mins later **********************
Zvono na vratima se oglasilo.To je Harry.
"Hello my prince!" -"Hello my princess" -a onda onaj caroban kiss za kojim sam zudela celu noc.
"Idemo?" -"Da,izvolite gospodjice" -otvorio mi je vrata od svog auta."Znas jako lepo izgledas" - "Pa pogledaj sebe" .
"To da shvatim kao kompliment?" -"Pa naravnoo". -"A sada ce celi svet znati da si ti moja devojka.Samo moja". -"Samo tvoja".
Nakon nekih 10-ak minuta voznje stigli smo u prelepu palatu.
"Dobar dan " -"Dobar dan " -"Zdravoo" -"Kako si Harry?" -mnoge devojke su mu postavljale pitanja pa sam resila da se odmaknem ,da ne smetam.Ali ne radim pravu stvar.
"Harry idem ja" -"Stanii" -"Zasto,pa pricaj sa njima" -"Da mi je do price sa njima ja bih pricao ,ali mi je do tebe...zato sto te volim" -(KISS) .A onda posle njega obasjali su nas blicevi.
"Gospodine Styles nova devojka" -"ili mozda nesto vise?" -"Verenica?" -"Devojka?" -
"Ona je moja devojka...Marina Annable" -samo sam pogledala prema podu i ucrvenila se.
"Dobar izbor Styles " -OMG pa to je Britney Spears .Disi disi Marina.
"Najlepsu sam izabrao zar ne" -"Prelepa je stvarnoo.Ja sam Britney..." -"Ja sam Marina" -"Drago mi je " -pruzila mi je ruku a naravno i ja njoj "Izvinite me moram ici" -"Zdravoo!"
"Jesam li ti nekad rekao da si najlepsa?" -"Pa mozda jesi mozda nisi" -"I da nisam rekao ti to znas" -"Jedino sto znam je da si ti najbolji decko na planeti"
"Eeei Harry,Harry" -okrenuli smo se a pred nama je stojala cuvena gospodjica Nina White.Sta zaboga ona radi ovde? Harry je samo napravio onaj 'fake smile' kao i ja.
"Pa kako ste?" -ma divno sam kad tebe vidim , a ne uliva mi neko poverenje .
"Dobro smo a ti odkud ovde?" -"Pa kao model 'Victorie Secreta' pozvana sam na zabavu "A lepoo"
"Izvini Nina mozes li me ostaviti nasamo sa mojom devojkom?" -"Naravno Harry.Bajj" -"Bajj"
"Harry zasto si je oterao?" -pa sigurno ga je smorila kao i mene. -"Zelim da celu ovu zabavu provedem sa tobom. Za ovih nedelju dana od kako sam sa tobom doziveo sam najlepse stvari u zivotu.Ti si dar od Boga" -"Daj ne preteruj" -"Ne preterujem tako je".
"Jeste li za ples?" -"Naravno gospodine Styles" -Ubrzo su se njegove ruke nasle na mom struku i krenuli smo da igramo.Celog plesa odrzavali smo onaj 'ocni kontakt'.
"Harry svi nas gledaju" -"Pa sta?" -"Paa..." -"Nastavi sa igranjem".
"Kako romanticno .Harry ti si jako pazljiv momak" -cuo se Ninin glas. -
"PA samo me je ona ucinila ovakvim" -oo moj boze .Svaki put crvenim ali ovog puta sam najvise.
"Lepo je to Harry..." -"Moramo ici sorii NIna" -povukao me je za ruku i krenuli smo prema njegovom autu.
Stigla sam kuci .Noge mi otpadaju .Imam malo vremena za dnevnik.
Dear diary 16.06.13
Danasnji dan je bio jako poseban.Ja i Harry na zabavi.Predstavio me je ako svoju devojku.Svi znaju da smo zajedno.Plesali smo.Ljubili se .Najbolji dan u zivotu.Moran ici neko zvoni...
Otvorila sam vrata i videla Harryija .
"Hteo sam nesto da ti kazem.Tacno u ponoc"...
Nastavak ide sutra
Lyyy
VOUS LISEZ
"Tempestad - Oluja - Storm"
Roman pour Adolescents'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...