Nisam imala da pisem nove nastavke zbog skole.Ali sada cete dobiti jedan.Nova sezona pocinje za par delova.Bice zanimljivija od ove.
...................................................
'Od kad postoje ti najjaci udarci.I hocu li ih ja jednog dana dobiti' -sedela sam sa gospodjom Marie.Ona je inaace gledala u karte i govorila neke gluposti u buducnosti.Ipak sta mogu da izgubim da je pitam sta ce mi se 'desiti u buducnosti' i kao da to bude neka istina.
"Dete sta te zanima/" -"Moja buducnost.Sta ce mi se desiti.Hocu li biti sa Harryijem.Sta vidis?"
-"Vidim neku crnu senku,i vidim....vidimm neku oluju koja se sprema" -"Kakva sad oluja?!Pa vreme ce biti suncano" -"Ne ja ne mislim na tu oluju vec na onu koja ce se desiti u tvom i Harryijevom srcu" -"PA sta ce se desiti" -"Crna senka se nadvila nad vama" -"ii...." -zbunjeno je pitam
"Samo ako je vasa ljubav dovoljno jaka izdrzace sve prepreke" -"PA jaka je" -"To ne znam" -"Pa sta sad zelis da kazes/" -ova me vec nervira.
"Zelim da kazem da ce se ubrzo desiti nesto strasno.Jedan od vas dvoje ce mozda izgubiti zivot i..." -"MA dosta mi je tih lazi" -izletela sam iz njene kuce.
"Ona je meni nasla da smislja sudbinu.Aff" -A sta ako je sve to tacno? -Nije -Jeste -Nije -Dobro dosta.Ne,to nije tacno .Mi sami biramo svoju sudbinu,niko drugi.
SAME TIME
HARRY'S P.O.V.
"Rekao bih ti da se ne vezujes mnogo za Marinu.Ta ljubav ce te kostati" -"Dosta Davide" -"Ja ti samo zelim dobro.Znas moja kcerka Sofia Manual" -"Dosta sa tim.Ja volim samo jednu ....a to je Marina Annable a tu tvoju cerku nikad necu voleti.Shvatii!" -"Vratices se ti mojoj kceri kad ona ode" -'Izlazi odavde"
O boze sta se desava.Zasto moja ljubav prema Marini uvek ima prepreke.A njima nema kraja.A ovaj covek zna da preti.Bojim se da ce nesto da joj uradi.Opet tu je i Nina White.Ona je jos opasnija.A ova Sofia Manual?
"Sine...Harry!" -cujem kucanje na vratima "Kazi mama" -"Mogu da udjem?" -"Izvoli" -"Pa zar ti nisi sa Marinom?" -'Ne ali cemo se videti za neka dva sata" -"Okejj.Htela sam da ti kazem da ste sada jedii vlasnici firme Marina i ti" -'A Magdalena/" -"Ona je svoj deo dala Marini" -"Umm" -"Pa sta se duris tu.To je super.Jedini ste vlasnici.A Gemma ionako nije htela da bude deo vlasnika" -"Prihvatam" -"To je divno"
-"I da...htela sam da te pitam.Kada ces je zaprositi" -"Uskoro obecavam ti"
..........................
Marina's P.O.V
"Ej Marii kako si mi" -"Lejlaa! Dugo te nisam videla" -"I ja tebe" -"Nedostajala si mi" -"I ti menii" -"Mnogooo" -"Kako je u Manchesteru?" -"Nema nekih izmena." -"I da predpostavim Liam je bio sa tobom" -"Daa" -"Bice tu necega znam ja" -"Daj prestanii" -"Gospodjice Jones nemojte se uznemiravati"
"Kako je tebi sa Harryijem?" -"Divnoo.Svaki dan smo zajedno.... i to" -"I to/" -"Kako je Meg" -"Dobro je.Bas ce sad doci"
-"Magdalenaaa!" -"Idemm!" -
"O pa Meg ti si prelepa" -bila je obucena u dugu ljubicastu haljinu.
"Ti to negde ides?" -"Nee" -Aham ,aham" -Lejla je dobacila.
"Dobro sta cemo da radimo?" -"Prank Call?" upitala sam radoznaloo -"DAAAA!" -uzviknule su.
"Koga da zovemo?" -"Znam ja .Liama" -Magdalena je rekla -"Ne,ne Liama" -"Lejla smiri se.Ti prva pricas" -"Moram li " -"Morass"
"#Halo?#Halo jer to gospodin Payne? Aaa jer to to # Da izvolite? #Ja sam Margaret Elizabet .Htela sam da vas pitam da li prodajete svoju kosu znate u humanitarne akcije #Ne,ne #Hvala .Pozdravvv!"
"AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA!!!" -"Ko je sledeci" -pogledale su prema meni -"Marinaa"
.......................................................
"Ljubavii jesi spremna ?" -Harry je lupao na vratima -"Da za 2 minuta" -"Hajde vise" -"Idem" -izasla sam iz sobe u dugoj tirkiznoj haljini.
"Gospodjo Styles prelepi ste veceras" -"PA pogledajte sebe gospodine Styles" -"Verujte ta boja vam predivno stoji" -"Dobro idemo hajde"
Posle nekoliko minuta voznje stigli smo u ogromnu dvoranu gde su nas docekali novinarii.
"Gospodine Styles planirate li da se verite" -"Kada ce to biti" -"Molim vas"
Napokon smo usli u dvoranu gde su nas sreli Louis i El.
"Gde si El" -prisla sam joj i zagrlila je -"Prelepa si" -"I ti" -"Hajde da igramo" -"Idemo Louis" -"Ajdemo Harry" -"Idemo"
Opet onaj ocni kontakt .I naravno svi gledaju u nas.Kao i uvek.
"Harry mozemo li izaci malo napolje .Ne osecam se najbolje" -"Sta ti je ?" -"Ne znam" -'Idemo"
Flashback .
Zvoni mi telefon.Nepoznat broj.Ko je to dodjavola.Neko se sali samnom?
#"Slusaj me ovamo.Bolje bi ti bilo da pripazis na tvog Harryija.Za posledice ne odgovaram" -#o je to? #Neki anonimac# Pripazi na Harryija .Zadnja opomena #
Ko je to bio.Nina White predpostavljam.Gledam na sat 00:00.PA stvarno mi je lepo poceo dan.Preteca oruka od nekog anonimca za koga mislim da mu znam ime.Divnoo.
BACK
"Stani malo Styles" -okrenula sam se i videla .... A postalo mi je jos gore .
Nastavak sutraa
Lyyyy
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...