Maggie's P.O.V
"Treba da ti bude jasno ja nisam tvoja cerka a ni ti nisi moja majka.shvatii!" Ove reci me uzasno bole.Rodjeno dete me mrzi .A nisam ni ja neka svetica.
"Ali Magdalena... saslusaj me" -"Necu da slusam nista"
-"Dobro ovako cemo.Imas sestru bliznakinju" -"Molim?!" -"Izgleda isto kao i ti ,dobro imate par razlika"
"Pa jesi ti normalna.? Sad odjednom imam sestru ,majku .Kakav divan zivot.Vrati me u dom" -"Ne to nece moci tako" -"Dobro.Onda mi dovedi moju sestru" -"Pa to nije tako lako" -"Pa hajde pokazi se da si neka majka" -"Uredu.Daj mi malo vremena" -" Dajem ti 10 dana"
Marina's P.O.V.
"Daj polako sa tim picem" -"Ne kod mene nista nije polako" -"Kazem ti to za tvoje dobro" -"Okej okej"
Kakva divna zurka.Samo pijani kreteni i ja i Harry.A Harry je trezan? MG.
"Ajde idemo" -"Daj jos malo" -"Dosta je bilo" -"Ali ja hocu da budem sa tobom" -"Pijana si pa sta?"
"Prestani da izvodis i polazi" -"Moram da te slusam"'.
..........................................
"Ajde lezi sad" -ugasio je svetlo i legao pored mene.Awicc how sweet.
Nisam mogla da spavam.Neprestalno sam se znojila ne znam zasto.Ma to je od pica.A i kakvu sad ja to brigu treba da imam.Mislim... pa brigama nije kraj Nina White.Ta glupaca ce mi platiti zivotom.Disi.
..................................................
Probudio me je zvuk iz kupatila. Ma sigurno se Harry tusira.A ja cu da spavam.Ma dosta mi je.
"Hello" -"Hello" -"Kako si /" -"Trezno" "Ahhhahhah" -"bice tebi ahhhaha" -okrutna sam .Znam :3.
......................................................................
Maggie's P.O.V.
"Mama vreme ti istice.Jos 9 dana" -"PA sta si time htela da kazes?" -"Pa da polako pocnes sa pripremama...I imam nekoliko pitanja za tebe" -"Reci"
-"Prvo kako to da si me nasla posle 18 godina" -"JA te trazim celih 18 godina"
-"A moju sestru?" .-"I nju"
"Ma kako da ne" -"Veruj mi"
"A gde je ona? Gde zivi?" -"Ona je u ovom gradu.A adresu ne znam"
"Foliras draga moja mama" -"Magdalena" -"Da to sam ja"
"Moras da shvatis koliko se trudim da ti udovoljim da se iskupim za svo ovo vreme."
"Ja u te lazi ne poverujem" -"Pricaj u sadasnjem vremenu molim te"
"Daj ne smaraj vise sa tim"
"Dalje?" -"Ko je moj otac?"
"Molim?!" -odmah me pita za oca.
"Nemoj da molis nego mi odgovori" -"Umm Alex Annable"
"Znaci ja se prezivam Annable... divno"
"A sad jedno pitanje: Ko je moja sestra i kako se zove?!"
Nastavke cete redje dobijati i bice kraci.
Jos par nastavka pa pocinje 2 sezona. Sigurno ce biti puno zanimljivija od ove
Lyyyyy ♥♥♥
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...