"Nismo krive za ono sto nam se desava" -sapnula mi je -"Nismoo"
"Ovaj trenutak cekam punih 18 godina" -prilazila nam je "Stani samo malo...otkud sad ti tu?" -pitala sam je a onda se dobacila i Magdalena -"Da odakle si dosla" -"Ali ja ja"
-"Izvinite doticna 'majko' a gde ste vi bili sve ove godine?" -"NE znate pravu pricu"
-"Rii ljubaviii ona ti je majka smiri se" -"Molim te Harry" -"Uredu cutim"
-"Dakle gde si bila 18 godina? Zasto me nisi trazila? Zasto NAS nisi trazila" -"Nisam znala gde ste."
-"Kakvo opravdanje " -dodala je Magdalena.
"I znaci zapravo je ceo moj zivot sada laz?" -"Ne pricaj tako duso"
"SASLUSAJTE ME VEC JEDNOM!!" -"Da cujemo hajdee"
"Sve je pocelo pre 19 godina.Bila sam mlada ,vasa vrsnjakinja. A onda sam upoznala jednog coveka.Brandona West-a .A onda kada sam shvatila da je los covek dosao je i on.Vas otac.Alex Annable.Voleli smo se.A onda sam ostala u drugom stanju.Kada je West za to saznao odlucio je da mi zagorca zivot.Kada sam vas rodila Magdalenu je uzeo i odneo u dom,a kada se vracao bilo je guzve u saobracaju tako da sam imala malo vremena da dam Marinu u prave ruke.Kada se Brandon vratio rekla sam mu da je druga beba umrla.A onda je Alex i njegova zena nestao .Trazila sam vas na sve strane."
Ovo me je vec navelo na plac.Zasto mi je zivot ovakav? On se zasniva na jednoj reci LAZ.
"Izvini Maggie , umm mama ali treba mi malo vremena da shvatim sve ovo i nije mi bas dobro.Magdalenu cu prihvatiti kao sestru."
"I meni treba vremena.Predlazem da ja i MArina provedemo vise vremena zajedno i donesemo odluku" -"Sa vama sam deco" .
"Marina zelim ti samo jos nesto recii" -obratila mi se Elen -"Kazi"
"NE brini za mene.Zelim da ove zadnje mesece provedem sama sa nekim prijateljima.Zelim da znas da te volim kao da si mi rodjeno dete bez obzira na to sto ja nisam mogla da imam decu.oprosti mi za sve" -"Ti znaj da cu te ja uvek voleti ,kao pravu majku.Zasluzila sii"
"Ali mama tesko mi je da odem od tebe" -"Ovo je novi pocetak za tebe.A svaki pocetak je tezak znaj to kao i da ces zauvek biti u mom srcu i da si nesto najlepse sto mi se desilo" -par suza mi je palo niz obraze.Ali volim je .I odjednom sad moja prava majka.Otkud ona tu? Nije ni trebala da dolazi.Zivot mi se menja iz korena a ja to mirno gledam.To ce me sigurno i promeniti.Zauvek.
"Ljubavii idemo mi u sobu a se odmorimo malo .Umorna si" -"Da idemo"
"Marina samo jos nesto.Mogu ostati ovde sa tobom/" -pitala me je Magdalena -"Naravno da moze" .Kada sam to rekla Maggie je izletela sva u suzama.I njoj je tesko.Ali se sve prezivi.Barem ja to znam.
"Pokazaces mi sobu?" -"Da evo je" -pokazala sam na gostinjsku sobu.
"Ajde Rii idemo da spavamo" -"Ne znam zasto ali imam osecaj da danas necu moci da spavam.sve je ovo novo za mene a ti si mi jedina podrska." -"Znam kako ti je.Uvek cu biti tu za tebe.Jer sam ja na kraju samo tvoj" -"A ja sam samo tvoja" -poljubili smo se. -"Idemo da spavamo" -"Laku noc" -"I tebi ljubavii" .
....................................................
"Marina,Harry dorucak"-neciji glas se cuo.Ko je to pobogu? Sisli smo u trpezariju i videli Magdalenu u kuhinji.
"Ti si ovo spremala?" -"Daa.Pa izvolite" -"Znaci moja svastika zna da kuva.Zanimljivo" -"Svastika?Uredu zete" -"E tako" -Zet i svastika OMG .Sta je samnom.
"Niste vi normalnii" -"Umm Rii...upss mogu tako da te zovem ?"-"Daa" -"A mogu ja tebe zvati Meg?" -"Naravnoo" -"Ajde jedite" -"Na zapovest kapetane"
"Umm zete dans ces Ri ostaviti samu samnom.Idemo u soping" -"Ehh to sam i hteo da vam kazem.Imamo snimanje danas" -"Mi cemo se lepo provestii" -"Cuvaj mi Rii" -"Na zapovest zete"
'Idem ja" -"caoo ljubavii" -"bajjj"
"Ajde idemo da se spremamo" -"Idemoo"
......................................
Provela sam divan dan sa mojom sestro Megg .Isle smo u kupovinu ,na sladoled, na plazu.Dan zapamcenje.Pa ona je jako dobra.Mislila sam da je neko zlopamtilo.Kako god, divno smo se provele.
"Rii vidi onog coveka tamo" - "Ko je to/" -"Daniel moj momak" -"wauu"
-"Zdravoo" -"haajj" -"Zdravoo" -"Ja sam Daniel a vi?" -"Marina" -"Pa ti si ista kao moja Meg"
-"PA bliznakinje smo zar ne?" -"Daaa"
"Zelite da vas odvedem negde?" -"Ne dragii mi cemo jos lutati gradom" -"Same" -"Dobro ali pazite se" -"Hocemoo" -"Gde idemo sad Meg?" -"Ajdemo sad na pice"
"Nisi ti normalna" -"Sigurna si.100%" -"Da.Da i daa!" -"Ajde idemo u 'Moments'"
Usle smo u kafic.
"Sta cete naruciti?" -"Za mene Coca -Cola" -"Za mene Sprite" -"Uredu stize" -"Uhh kako je ovaj grad lep" -"PA i jeste.Dobro za mene prvo i nije bio tako lep"
"Dobro dobro necemo sad o tome.Pricaj mi kako ste se upoznali ti i Harry" -"Paaa."
Flashback
"Eej izvini prsten mi je pao kod tebe"- prelepi momak mi se priblizio u zelji da uzme svoj prsten,ali sam ga ja u tom trenutku pretekla i uzela prsten. "Izvoli"- kada sam ga pogledala shvatila sam da je to Harry Styles...OMG."Hvala ti"- "MA nema na cemu"-"Znas voleo bih da znam tvoje ime?"- "Umm Marina... Marina Annable"- :A ja sam ...:- "Znam ti si Harry Edward Styles" - "To vec znas.Sama si ovde?"- "Ne nisam..."- "Znas imas jako lepe oci"- .Pogled mu je vec usmeren ka mojim tamnim ocima."PA hvala"-"MA nema na cemu"- "Zdravo moram ici,nadam se da cu te opet videti"- "Zdravo!"-MArina koji si ti kreten. Kako si mogla da ostanes hladna pred Harryjem Stylesom.JA sam stvarno luda.
BACK
"Verovala ti ili ne jedan prsten nas je spojio" -"Jedan prsten ce vas zavezati do kraja zivota.Vidim mu u ocima.Ludo je zaljubljen u tebe" -"Dobro sad mi ti kazi kako si se upoznala sa Danielom"
"Umm paa....Upoznali smo se na rodjendanu.Celo vreme je gledao u mene ,a bio je jako zgodan kao i sad. Prisao mi je.A onda smo se dopisivali , i na kraju eto veze.Sasvim spontano"
"Jako romanticno" -"Samo zelim da obe budemo srecne.I znaj da ako se neka druga pojavi u Harryijevom zivotu pomocicu ti da ga opet osvojis.Uz tebe ssam uvek"
Nastavak sutra.
Love ya all!
Btw :follow me!!
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...