-Season 2 -Episode 11 -I'm pregnant (41)

117 7 0
                                    

....

Nedelju dana kasnije 

'Magdalena ona je psihicki bolesna osoba.Ocigledno me ne kapiras'-kao ludak setam dnevnim boravkom.

"Nelogicno mi je to da ona zeli da te ubije?Iz kog razloga?"

"Magdalena razumi,ona je luda"- imam osecaj kao da mi se kosa podize i kroz moje usi izlazi para.

"Okej smiri se buduca mamice"-smejurila se.

"O cemu ti?Nisam ja tr..."

"Mene si nasla da foliras?"

"O boze Meg"

Meg;"bicu tetkaa!"-skakala je po krevetu "ah da Harry zna"

"Magdalena ucuti vise!"

Meg;"Ajdemo u kupovinu ,zelim da kupim nesto za tvoju bebu,pa cemo naci priliku da saopstimo tvom dragom"

"Ne Harry nece saznati.Ne mogu posle one otmice.Nekako ne ide.Ovo dete cu ja sama da odgajam

Sama.Sama.Bez Harryija.

Meg;"Ti i sama znas da ces se kajati"

Flashback

'Doktorka vec par dana od kako sam oteta osecam jake mucnice i bolove.Stalno povracam.Ne osecam se dobro.Mislim da imam neki problem'

'Sada cemo sve to lepo videti.Kazete problemi sa zelucem.Samo povucite majcu uradicemo ultrazvuk.'-prisla je i stavila mi hladan gel na stomak.Pravila je razne krugove sa onom masinom na mom stomaku.Godilo mi je to.

'Ovo je magicno.Pogledajte'-prstom je pokazala na ekran.Samo sam videla neke crne mrlje.

'Sta je to?'-zaucdjeno sam pitala.

'Trudna si Marina.I to skoro 2 meseca.'-smejala se.Ceo organizam mi se najezio.Imala sam sliku Harryija i bebe.Ne,necu mu reci.

'Mogu li da vidim jos jednom'-pitala sam sa suzama u ocima

'Naravno.Vidi ovo je tvoja  beba.'-nesto se pomeralo na tom ekranu.Bilo je cudesno.

'Ako zelis mogli bi da odradimo preglede'-rekla je na sta sam ja klimnula glavom.

'Naravno.'-potvrdno sam odgovorila 'Kada cu saznati pol deteta?'

'Pa mogla bi da dodjes krajem 3. meseca.mislim da je to dobar trenutak'

'Hvala Vam'

'A jer tu otac deteta?'

'Um,ne'-par suza se spustilo niz moje obraze.

'Uhh razumem .i ja sam zena.'-potapsala me je po ramenu 'Prepisacu ti neke lekove.Na kontrole moras dolaziti svake 3-4 nedelje .Pazi dobro na tu bebu'

'Hocu'-brisala sam suze dok je svaki deo mene trepereo.Boze ja sam trudna.A Harry? Ne,ne mogu mu reci.

Mislim trebala bih da osecam zahvalnost,jer me je spasio,ali ne.Ovo dete ce za njega biti kap koja je prelila casu.On je poznati pevac.i ne zelim da se njegova karijera unisti.Ne,ne.

....

BACK

'To je stvarno magicno Rii'-tapsala je

'Da,i ti draga tetkice ces mi pomagati zar ne?'

'Naravno draga' - 'Ali gresis po pitanju da ne kazes Harryiju da si trudna.'

'Poslusaj me jednom Magdalena.Ne zelim da mu unistim karijeru.Ovo dete je prevelik zalogaj za njega'

Meg:'Dobro,ajde zamisli to ovako.Rodis to dete i ono napuni 7 godina.Krene u skolu.Sama ga otpratis do skole.Kada se ono vrati ocima punim suza iz skole zar ga neces pitati sta mu je? Naravno da hoces ! A ono ce ti odgovoriti da su ga njegovi drugovi/drugarice pitali ko mu je otac,ali nije znao/la da kaze ko je njegov otac.Zar to zelis da priredis svom detetu Marina?'-ove reci mnogo uticu na mene.Ostajem skamenjena i u glavi zamisljam sliku koju mi je Meg malopre ispricala.

...

Noc je.Prevrcem se po krevetu. 

A ono ce ti odgovoriti da su ga njegovi drugovi/drugarice pitali ko mu je otac,ali nije znao/la da kaze ko je njegov otac.

A ono ce ti odgovoriti da su ga njegovi drugovi/drugarice pitali ko mu je otac,ali nije znao/la da kaze ko je njegov otac

A ono ce ti odgovoriti da su ga njegovi drugovi/drugarice pitali ko mu je otac,ali nije znao/la da kaze ko je njegov otac

'Dosta vise! '-ustajem sa kreveta.Uzimam belu haljinu i bele baletanke.Reci cu mu .Makar to bilo poslednje u mom zivotu.Kosu pustam iz pundje.Izlazim iz moje sobe i ulazim u Harryijevu.Soba je prazna.Ubrzo sam pretrazila svaki kutak kuce.Izasla sa u dvoriste i primetila prelepu musku siluetu kako sedi pored bazena i pije vino.

'Harry?'-nesigurno pitam.

'Marina?'-okrece se i grli me

'Volim te Harry'-obuhvatam krajeve njegove bele kosulje.

'Sta je bilo?'

'Harry,ja sam trudna'

'PA to je predivnoo'-uzima me u narucje i vrti se samnom u krug,dok sam ja sokirana.

'To je divno Marina.Napokon mozemo biti srecni'-pocinjem da placem.

Izvinjavam se sto dugo nisam pisala nastavke za ovu pricu.Nisam mogla zbog skole a i zbog nedostatka inpiracije.Ovo je jedan od divnijih nastavaka koje sam napisala.

Dakle Marina je trudna.Planiram da ubrzo zavrsim pricu,ali ce pre kraja biti dosta zappleta.Takodje bih vas zamolila da procitate i moje druge price jer se podjednako trudim oko svih.

Jos jednom se izvinjavam ako ne bilo gramatickih ili pravopisnih gresaka.

love ya all! ♥

-AnnaStyles10 

♥♥♥♥♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Tempestad - Oluja - Storm"Where stories live. Discover now