After...

135 9 0
                                    

................................................

********************** 3 months later *********************

Nervozno gledam u sat . 12:05. Dodjavola trebalo je  vec da dodje .Smiri se Marina smiri se.

"Duso idem u grad sa drugaricama" .-"Okej .A jel me trazio neko?" -"Nijee" -"Lep provod" 

Dobila sam poruku. Citam: "Odji do pristanista i ukrcaj se na brod 'Oluja' .Tamo te cekam . Tvoj dragi xxxx'"

Trci Marina brzo. Nadam se da ce sve biti dobro. 

.............................

Posle nekog vremena stigla sam do pristanista.Da vidimo ,brod ili jahta sa nazivom 'Oluja' . Oluja, oluja ,oluja, ah evo ga.Potrcala sam prema velikom brodu i ukrcala se na njega.Umm ovaj brod je ogroman .Cek ,cek gde je Harry? Jaoj sad cu ga naci.Nema ga .Onda mi je pogled skrenuo na jednom plavom papiricu.

"Svidja ti se ovde zar ne? Prati tragove latica" . Jaoj koliko je samo pazljiv .Latice .Kako romanticno.

Uzela sam i drugi papiric "Jos samo par sekundi i bicemo zajedno" ...

Isla sam prema sledecem papiricu. Bio je na lezaljkama i pored bazena.

"Neko je iza tebe" -brzo sam se okrenula i iza sebe videla prelepog kovrdzavog decka.Potrcala sam prema njemu i zagrlila ga.

"Mnogo si mi nedostajao" -"I ti meni" -poljubio me je.

"Ovo je za tebe " -u ruci je drzao narukvicu sa natpisom 'only mine' .

"Prelepa je " -"Bice jos lepsa na tvojoj ruci" 

"Mnogo te volim" -"I ja tebe" - pogledao je u mene i opet me poljubio.

-"A sad idemo na kupanje" -"Kakvo kupanje.Pa ja nemam kupaci" 

"Za to sam se ja pobrinuo" 

Posle 2 minuta izasao je iz kabine noseci crni dvodelni kupaci. OMG pa od kad on zna koju velicinu nosim/ Zaista smesno da bi bilo istinito.

"Ajde idi obuci ovo" -prstom mi je pokazivao prema kabini.

"Harolde zar te mama nije ucila da ne pokazujes prstom" -"Ne volim kad me tako zoves" 

"Baaj , baj" -Usla sam u kabinu i ostala zatecena.Bila je prelepa .San snova.Ajde sad moram da se obucem.Come on girl.

"And here we go" -"Uuu pa ovo mi super stoji" 

"Prelepa si" -"Hvala na komplimentu gospodine Styles" .

"A sad idemo na kupanje gospodjice Annable" -uzeo me je u narucje i skocio samnom u more. A onda taj KISS UNDERWATER .

"Brr hladno mi je" -"Sa mnom?" -"Ne,ne" 

.....................................

Posle divnog dana provedenog sa Harryijem Stylesom  isplovili smo i otisli na veceru u restoran.

"Harry daj mi sesir" -"Izvolite godpodjo Styles" -"Hvala gospodine Styles" 

Stavila sam  njegov sesir na glavu, necu da me mediju uslikaju, ne barem ovakvu , izgorelu od sunca.

"Znas prelepo ti stoji" -"Hvala my love" 

"Gospodjice?" -"Umm Harry sta ces naruciti?"  -"Dajte nam neke morske plodove" -"Uredu" . -odjednom nam su se ruke spojile.

"Umm Harry gde cemo posle?" -"Kod mene" -"Okej"

.............................................

Vecerali smo i krenuli u setnju.

"Ooo pa koga ja to vidim?" -okrenula sam se i videla odvratnu Robertovu facu.

"Moja draga Marinica i njen dragi" -"Nisam ja tvoja draga" -"Samo da znas mogla si mnogo bolje da izaberes evo npr. mene" - "Ostavi je na miru" - "Dobro ne moras da se odmah penis toliko" - tada mu je uzvratio prekorni pogled -"Idem ja" 

"Kukavica.." -"Ne sme ti nista" 

Harry's POV

Koji je ovaj Robert kreten.Jednom ce da dobije lekciju od mene.

"Zemlja zove Harryija Edwarda Stylesa " -"Tu sam ,tu sam"

"Sta ti je?" -"Nista "

-"Okej samo sam se zabrinula" 

Marina's POV 

"Ajde idemo sad kod mene" -"Okej" -uhvatio me je za ruku i pozurili smo prema njegovoj kuci.

"Evo nas" -stojali smo pred velikim belim vratima na kojim je pisalo 'Styles' -najlepse prezime na svetu.

Ulazimo u prelopo uredjen stan na je najvise bilo crno-belih detalja.Ima ovaj Harry ukusa.

Pogledala sam prema zidu i... o moj boze pa to su moje slike.Jaoj kako je ovo meni slatko.

"Svidja ti se zid predpostavljam" -samo sam cutala.

"Da prelepo je hvala ti" -"Ne hvala tebi" 

"Zasto?" -"Jer si mi zivot promenila iz korena" -ucrvenela sam se.

"Zapravo ti si promenio moj zivot... Pre sam bila samo jedna tuzna devojka zbog smrti svog oca"

"Pricaces mi o tome?" -"Okej"

"Pa ovako... pre jedno 7 godina moj otac je otisao na put, put sa kojeg se nije ni vratio...Bio je sam u kolima na oluji,a onda mu je sef rekao da mora brzo da dodje bez obzira na to sto je tada bila velika oluja..." -"Dalje?" -par suza mi se skupilo niz obraze.

"Onda je pojacao brzinu i ... grom je udario u kola i prevrnuo auto niz liticu" 

"Ne placi molim te" -

"Ali...." 

Nastavak ide sutra

Lysm <333

&quot;Tempestad - Oluja - Storm&quot;Where stories live. Discover now