"Marina otvori mii!!Jesi dobro!"-budi me Lejlin glas. -"Evo idemm" - "Pa zasto ne otvaras dodjavola!!" -"Zaspala sam, uredu?" -"Ti nemas pojma koliko sam se zabrinula za tebe" -"Nisi imala potrebe".kako volim kad se neko brine za mene.
"Odavno nismo izasle, oces da izadjemo veceras" -"Jojj nisam raspolozena". -"Okej onda cemo ceo dan sedeti u kuci" -"Pa stvarno mi nije do izlazaka.Ne osecam se bas najbolje" - "Okej otici cemo kada budes bila dobro. A sad cemo ovako.Za 10 minuta pocinju 'Pretty Litlle Liars -Male slatke lazljivice" - "Pa hajde da gledamo" - "Da ali moramo sve da pripremimo.Imas gumene bombone?" -"Umm daaa...". -"Ajde ja cu sve da spremim" -"Pocinju Lejla dolazi brzoo!" - dotrcala je do kreveta i samo pala na njega "Jaoj sto si mi smotana danas.Imas li posebni razlog zbog koga si tako smotana?"Dajj Mari ne imitiraj me" -"Pa ti tako meni govoris kaoo.imam li posebni razlog" -"Ma ubicu te mala" -"Dobro izazivam te na tucu jastucima posle PLL" -"Prihvatam,a sad da se rukujemo" -i rukovale smo se kao poslednje budale na ovom svetu.
******************** 3O mins later **********************
"Ova Hannah mi je uvek bila zanimljiva" - "I menii " -"Pogledaj osamarice ga!"- "Pa sta prirodna stvar!' -"Oces da kazes da bi Harryija osamarila?" -"Daj mala ubicu te!" -"Cuti i gledaj" - "Dobro vas ponizni sluga cuti i gleda" -"Ma cela si sasava". -"Htela bih da pocnemo onu tucu jastucima " -"E i ja jer si pocela da me nerviras" -"Epa onda da krenemo"- uzela je jedan jastuk i pogodila me tacno u glavu
"E sad ces ti da vidis , idiote mali!" -potrcala sam prema njoj i isto uradila -"Jedan poen za Marinu Annable" -"Umm da bi zabava bila veca pusticu muziku ali nemoj da si nesto pokusala" -cekala sam je da upali to cudo vec jednom.Pustila je pesmu 'Mr Saxobeat"
"Dobar izbor" -"A sad da nastavimo" -"Evo ti" -prisla mi je s ledja i udarila me -"A videces ti mene" -uzela sam jastuk i opet je udarila u glavu.
********************************* 1 sat kasnije ********************************
"Dobro Mari dosta je vise .Pobedila si!" -"Umm miris pobede" -"Sledeci put cu ja biti pobednik"
"To cemo jos da vidimo" -otisla sam u kuhinju i vratila se sa dve jabuke.
"Evo ti" -bacila sam joj jabuku a ona ju je uhvatila -"Dobro hvatas" -"Barem da i ja nesto dobro uradim" -nasmejale smo se
"We foundd love..." -"Dobro ucuti vise molim te Lejla" -"Ma ljubomorna si znam ja da uzasno pevam!" -"Ahahaha" - "Kako bese ono ;A mala prebicu te!" -"E bas tako!"
"Umm Ri sta sam ovo nasla" -u ruci je nosila knjigu viceva "O pa to su knjige viceva" -"Pa tako je pametna si ko Google" -"Ahahhah"
"Ajde citaj Ri prvi" -"Umm sta se dobija kada plavusa i crnka skoce sa 5-og sprata -"a ZNAM TAJ CITAJ DRUGII"
"Ma ovi vicevi su dosadnii!" - 'Pa kad ih ne bi znale ne bi bili dosadni" -"Logican odgovor gospodjice Jones" -"Hvala vam gospodjice Annable"
"Ja sa umorna Lejla" -"I jai sto " -"Sta cemo sad gospodjice Jones?" -"Pa da spavamo gospodjice Annable" -"Okej idemo,ali ja moram prvo da zavrsim stranicu dnevnika" .
'Dear diary; 15.06.13
Ovaj dan cu sigurno pamtiti do kraja zivota.Umm ovako...Lejla je dosla kod mene.Prvo je jako zazvonila da me je probudila iako se nisam bas najbolje osecala.Otvorila sam joj .A ona se zabrinula za mene.Dusica .Gledale smo PLL ,gadjale se jastucima,bombonama, jabukama, i eto nas sad u krevetu.Lejla spava a mislim da cu i ja. Eh da Harry mi se javio na kratko i rekao mi je da su stigli i da je dobro.Toliko od mene za sad .Nocc xxx'
sledeci nastavak 4 votes-a i 2 koma
Ly !
CITEȘTI
"Tempestad - Oluja - Storm"
Ficțiune adolescenți'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...