I believe in you

147 9 2
                                    

Pogled mi je vec usmeren na satu 00:00. Sta je to toliko bitno? 

"Samo me pogledaj u oci.Vazii?" - "Daa" -sad mi je vec pogled usmeren prema njegovim zelenim ocima.

"Volim te volim te...volim..." -"I ja tebe volim" 

-"Posla bi samnom na pusto ostrvo ,samo ja i ti?" -"Svugde" -poljubio me je .

"A udala bi se za mene?" -"Naravnoo" -cekaj cekaj jer to mene upravo prosi.Ne ponasaj se glupo Marina tek ste se upoznali.

"Udaces se za mene obecavas,ali ne odmah" -"Obecavam" 

"Verujes li mi?" -"Verujem ti" . -ponasa se cudno.

"To sam hteo da cujem.A verovala ti u to ili ne i ja tebi verujem i previse..."

-"Doneo  sam ti ovo" -u ruci drzi lancic sa natpisom 'Tu y yo' -spanski obozavam ga.

"-Hvala ti prelepo je"  -stavio mi ga je oko vrata "Sad je jos lepse ,kad je na tvom vratu,nemoj ga skidati" -"Necu" -"Obecavas?" -"Obecavam".

"Hteo sam da ti kazem jos nesto" -"Sta?" -sad je stvarno ozbiljno.Zakljucujem po njegovoj faci.

"Idemo na turneju za nedelju dana" -"Sta?Pa zasto mi nisi rekao ranije" -"Nisam znao kako" -zagrlio me je.Opet se vracamo na isto.Kao dase nismo ni upoznali.Savrseno.

...................................

"Nedostajaces mi mnogoo..." -"I ti meni" -sada su se njegove ruke nasle na mom struku.

"Molimo sve putnike za let u Irsku da udju u avion..." -

"Volim te!" -"I ja tebe"... odjednom su se nase ruke razdvojile i par suza mi se spustilo niz obraze.Da li ce me zaboraviti za ova 4 meseca.Samo da se nas odnos ne promeni...nikad.

Brzim korakom sam krenula prema svojoj kuci kada me je prekinuo prodorni muski glas.

"Heej Riii" -"Hej Marc" -"Kako si ?" -"OKej sam"

-"Cujem u vezi si sa Harryijem Stylesom" -"Da tacno je"  

"PA zar on sad nije na turneji" -"Jeste otisao je" 

"PA zar ti verujes u tu vezu 'na daljinu' ?" -"Samo ako je nasa ljubav dovoljno jaka izdrzace" 

"Divim se tvom razmisljanju"  -"Ja sam samo realna".

"Okej drago mi je sto sam te video .Moram da zurim" -"Zdravoo" . 

Boze sta je meni.Samo me kreteni spopadaju na ulicama , hvali mi jos samo Nina White .Ne znam ali mi ne izgleda kao dobra osoba.MA preterujem.Mozda je ona sasvim dobra , pametna , lepa devojka...MA necu da razmisljam o njoj.A zasto je Harry onakav kad je sretnemo. Nekad cu ga pitati.KAd skupim htabrosti za to.

Zvoni mi telefon.

#Eei duso #Ej mama #Kako si ti? #Dobro ti? #Evo imamo pauzu ...a i htela sam da ti nesto kazem #Sta? #PA imacemo veliku pauzu od 4 meseca #Sta?? Mislim super Kad dolazis? #Za 2 dana .Moram ici duso cujemo se.

Dobro barem necu biti sama.Olaksavajuca okolnost.A i smislicu ja nesto.Ici cu i do Haryija.

Ali sta ako mama ne prihvati moju vezu sa Harryijem.Ne necu da mislim na lose.Udahni duboko idemo dalje drzi se.

Maggie's POV 

Zasto mi Bog nije dao sansu da se ispravim i vratim svoje cerke.I zasto je ovako okrutan prema meni kad se toliko trudim.Za sve je to kriv Brandon West .Da samo nisam usla u njegovo drustvo sad bi obe moje kcerke bile pored mene.

"Gospodjo imate poziv. Zove vas neka Elen Annable" -"Daj mi telefon" 

"#Halo ovde Elen Annable zena Alexa Annable-a (sta pa to je Alexov-a zena. o moj boze.pa sigurno ima neke vesti o mojoj kceri) #Ja sam Maggie .O cemu ste hteli da pricamo ? #Pa ovako..."

Lejla's POV 

Vec dugo sedim pored Marine koja je jako zamisljena i bleda.

"Ajde vise osmeh na lice razboleces se" -"Ma nije mi do smejanja" 

"Necu vise da te vidim ovakvu.Hoces da idemo u soping?" -"Ne zelim" -Moram da nadjem nacin da je oraspolozim...

"Neces 4 meseca sigurno da places.Ici cemo na zurke... Ici cemo i kod Harryija ajde samo nabaci taj savrseni osmeh" -"Hvala ti Lejlic" 

"Lejla Jones ti obecava da ces se videti sa Harryijem u roku od 1 mesec" -"Hvala ti hvala hvala" 

"Ali imam uslov.Da se smejes i da ne budes tuzna.Obecavas?" -"Obecavam."

"A sad gledamo PLL" -"Okejj" 

....................................................................

"Ova epizoda je najbolja do sad" -" Pa i jeste" -

"A sada idu top blamovi gospodjice Annable" -"Sta sad da radim da kazem neki blam?" -"Daa"-

"Epa ovako...Pre jedno 5 godina isla sam da se skijam sa Dani.I sad je tu bio jedan prezgodni decko.I sad htela sam da se pokazem pred njim. I kada sam pomerila nogu pala sam tacno ispred njega...uhh" -"Jaojj mogu to da zamislim" 

"Pa zamisljaj... a sad da cujemo tebe" -da vidimo koji ce sad blam reci

"Ovo se skoro desilo... Naime isla sam u prodavnicu i okliznula se na koru od banane.A da bi blam bio bolji udarila sam u korpu sa jabukama tako da su se prosule i..."

"Haahahhahahhahahhahahah" 

"Stvarno si luda ?" -"Pre bih rekla da sam smotana i to punoo"

"Ajde idemo sad u soping" -"Popravilo ti se raspolozenje" -"Ahaa"

Nastavak nakon 3 votes-a

Lyy <3 ♥♥♥

&quot;Tempestad - Oluja - Storm&quot;Where stories live. Discover now