Harry's P.O.V
"Ne zelis da izgubis Marinu zar ne? Onda uradi ovo sto ti kazem i bice bezbolno za nju a naravno i za tebe" -"Ucenjujes me? A sto je nagore ja za to nisam kriv" -"Ehh da si ostao samnom bilo bi drugacije"
"I sama znas da sam bio sa tobom u navodnoj vezi zbog bolesti tvoga oca koja je bila lazna" -"Pa nemoj tako"
"Igras opasnu i prljavu igru Nina White " -" Igram je i iz te igre cu izaci kao pobednik"
"A ta tvoja mala ce da zazali sto se rodila ,ali i ti" -"Njeno ime ne uzimaj u usta.Da nisi zensko videla bi ti" -"Pa ajde udari me ! Ako smes naravno" -"NA zenu nikad necu da podignem ruku to trebas da znas"
"Osveticu ti se!" - izasla je iz mog stana.Moram da sprecim , da Marina sazna netacnu istinu.Nina ce sigurno jos nesto da izmisli.Samo se nadam da joj nece odmah reci. Pogledo sam kroz prozor. Nina je pricala sa... Robertom? Otvorio sam prozor.
"Vodi me do kuce one tvoje glupace Marine" -"Kako kazete"
Fuck otici ce kod nje i sve ce joj reci. Misli Harry ,misli . IDem za njima.
Svom brzinom sam istrcao iz zgrade . Praticu ih ,a onda cu Marini da kazem pravu istinu.
"#Harry ljubavi ne moras da nas pratis.Vidimo te # Kao prvo ja nisam tvoja ljubav, utuvi to vec jednom u tu tvoju glupu glavu #Jaojj kako slatko #Ti si bolesna"
A i sta da kazem Marini kad ova glupaca dodje pred njena vrata i kaze joj svakakve gluposti.To ce lose da utice na nju. Pratio sam crni Mercedes sve do trenutka kada je stigao pred Marininu kucu.
"Sta se ovde desava zaboga/" -"Desava se to da ti danas moras saznati istinu o tvom Harryiju"
"Kakvu istinu"
Marina's P.O.V
Sta se sad ovde desava? Prvo sam samo izasla napolje i odjednom Nina, Robert, a posle njih Harry.
"Ne slusaj je molim te" - "Sta da ne slusam?" -"Ovaj tvoj Harry ..." -"Sta s njim? "
"Sta god ti bude rekla slagace te"
"Ajde kazi vec jednom" - "Tvoj dragi Harry je bio samnom u vezi koja se jos nije ugasila"
"Sta?" -"Laze te Rii" -Robert ga je odvlacio od mene.
"I sta sad ja trebam da joj poverujem? " -"Tvoja je stvar hoces li mi poverovati , ja njega volim ,a sigurna sam da on voli mene"
"Ti volis njega? On tebe? Odkad?" - "Ne veruj joj Marina"
"To je tacnoo" -"Nije tacno"
Svi ti glasovi odzvanjali su u mojoj glavi .I sta sad da radim.Za samo ppar sekundi srce je pocelo da kuca kao ludo. I sta mi sad ovo treba.
"Dosta!" -ovog puta je sigurno moj glas odzvanjao u njihovim glavama.
"Sta god ti pricala Nina ja necu verovati. A znas zasto? Zato sto nemas dokaza!"
"To cemo tek da vidimo. Robert dodji !" -prstom je pokazala na meni odvratnog Roberta.
"Marina ne veruj im , ona te laze!"
Koga sad da poslusam? Andjela ili djavola. U mom slucaju Harry je andjeo ,a Nina djavo.
"Pogledaj ovo !"
Lyyy <333
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...