Best thing i ever had...

241 9 1
                                    

Privlacim kalendar prema sebi i brojim dane i sate do naseg ponovnog susreta.A onda se lupim u glavu zbog toga. Jos uvek nisam sigurna da je moguce to da cu u petak ici na zabavu ruku pod ruku sa Harryijem Stylesom.Ipak ovaj London i nije tako los.PA i nije bas toliko koliko sam mislila.I vec citava dva sata buljim u taj kalendar.Sada je 17h i pitam se sta bih mogla da radim ostatak dana.Da zovem Harryija ?-Neee.-A mozda bih mogla da pripremim neki kraljevski tretman za sebe.To je vec dobra ideja.Da to cu da radim.A onda cu se izlezavati celi dan. "Epa gospodjice Annable dobrodosli ste u svoj beauty salon " - Brzo sam sela i uradila nokte.A onda sam stavila masku , pa jos jednu itd... Sama svoj gazda.Sama u kuci.Moracu da se naviknem na ovo.A neki put cu otici u New York kod mame.A sigurno cu da se vidjam sa Harryijem.E samo postoji jedna prepreka zvana Robert Robinson.Ne bih volela da ga srecem.On je pravi kreten.A ona njegova majka zeli da on bude samnom. Nista smesnije do sad nisam cula.Uzas.Kada sam se sredila odlucila sam da odem do Lejle. #"Ej Lejlice dolazim :"E ajde Mari.Ionako moras nesto da mi ispricas"-"OKej .Vidimo se a par minuta"# "O Marina pa to si ti "- okrecem glavu i vidim ono odvratno Robertovo lice "PA gde si ti to posla?' -"NE zanima te! A sad molim te skloni se zurim" -"A sta ako necu da se sklonim" -"Epa moraces" -"Ti znas za moja osecanja prema meni" -"Bolje da uopste ne znam za osecanja nego da znam za tvoja znas !"-"Ejj pa nemoj tako. MI smo stari drugari"-.Nismo ja i ti nista!" -"Bicemo!" -"E necemo. I molim te ostavi me na miru" -"Sad cu to da uradim ali sledeci put necu" Potrcala sam prema Lejlinoj kuci i okrenula se kako bi se uverila da je otisao.Sva zadihana sam pozvonila na vrata. "Marii sta ti je ?" - "Nista mi nije ,dobro sam!"- "Opet onaj skot Robert?" Da." -"OKej necemo pricati o tome, nego udji vidim da imas mnogo toga da mi kazes " -"Daa.Idemo ovako... Znas seli smo u kafic i prvih par minuta skoro da i nismo pricali.Onda se razbio taj led medju nama i rekao mi je da treba da ide na zabavu i da mu treba pratilja znas... I pitao me je da li zelim to ... i ja sam mu potvrdila.Ponudio me je da me odvvede u 1D kucu ... i to je to..." -Ti ne znas koliko si srecnica.Trebala si da mi verujes onog dana kada sam ti rekla da ces na zurci upoznati ljubav svog zivota.I jeste sad u vezi?" -"MA ne ... ne jos uvek" -" Ali ce sigurno biti necega.Ti curo volis Harryija priznaj" -"U redu pobedila si.Priznajem.Ludo volim Harryija Stylesa"

SAME TIME

HARRY'S POV

"Pricao mi je Niall o jednoj devojci koja ti se svidja.I sta je bilo?"-"PA ovako Zayn...upoznali smo se na zurci zove se Marina.Uspeo sam da je uslikam.Pokazacu ti sliku"-sa telefonom u rukama prilazim Zaynu i pokazujem mu Marininu sliku.

"PA ona je prelepa.Dobru si izabrao...Ajde bice ti devojka veruj mi broo." -"Daj Boze"-"Ti si zaljubljen do usiju"

-"Pa sta cu kad je volimm....VOLIM TE MARINNA ANNABLE!"

-"E takvog te volim bro.Pomocicu ti da je osvojis!" -"Hvala ti Zayn"

MARINA'S POV

"Osvojices ga sigurno...lepa si pametna, dobra.Curo ti imas sve sto neke devojke zele da imaju a nemaju" -"Stvarno tako mislis? -"Naravnoo.A sad ga nazovi ,ajde skupi snagu" - "Okej.Here we go!"

#"Halo?.Marina "- "Umm Harry, sta radis?" -"NIsta sedim sa Zaynom ti? -"A ja sa Lejlom" -"To je super.Hoces da se vidimo?-" PA moze.Gde? Kad?" -"Moze za sat vremena ispred BIG BENA" -"Okej vaziii"

"Ii sta je bilo." "Videcemo se za sat vremena kod BIG BENA" -"Idemo , spremaj se.Danas cu da ti ja budem stilista." -"A ti si zaboravila da ovo nije moja kuca i da mi ovde nije orman" -"Bez brige" -"Te crne pantalone su ti super a ja cu ti dati jednu majcu" -"Okej a sada moram da se spemim"

Posle nekih 45 minuta konacno sam bila gotova i brzo sam krenula prema BIG BEN-U .

"Eei Riii .... "-"Ejj .Zasto si izabrao ovo mesto Harry?" -"PA zato sto je ovo mesto posebno, kao i osoba pored mene , i ono sto cu ti reci je posebno i vazno" -"A sta ce mi reci"

"Marina ja te..."

sledeci nastavak ide sutra ili mozda veceras

"Tempestad - Oluja - Storm"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin