FLASHBACK
Harry's POV
"Dobar dan gospodjo Handle" -"Zdravo Harry" -"zbog cega ste me pozvali" -'PA ovako ,vec dosta posedujem jedan brod zove se 'Oluja'pa sam zelela da budes na tom brodu kao kapetan" -"Ja ,kao kapetan ,pa to nije moguce" -"Uostalom sad je taj brod tvoj .Prepisala sam ga na tvoje ime.Vidi" -u ruci je drzala vlasnicki list.
"Ali nije bilo potrebe za to" -"Jeste.Znas da te volim kao rodjenog sina.Tvoja majka i otac su mi najbolji i najveci prijatelji" -"Hvala vam za ovo" -"Nema na cemu"
...........
BACK
Marina's P.O.V
"Sta ste hteli da mi kazete gospodjo Handle" - -"Pa ovako jdnom momku sam dala moj brod 'Oluja' -oluju kako vec" -"Pa?" -"Zelela bih da radis tamo" -"Sta da radim" -"PA zapisivaces samo, vreme lova odmora itd" -"Uredu pristajem" -Jaojj da li sam ja to dobila ponudu za posao.PA i dobro je.Mislim sedis i zapisujes. Bolji posao nisam mogla da dobijem.
"I jos nesto..." -"Sta?" -"Platu ces dobijati na svakih mesec dana , samo mi kazi iznos koji hoces" -"Ne ne iznos vi odredite molim vas" -"Uredu kako zelis" -"Moram ici.Vidimo se" -"Zdravo"
Maggie's P.O.V
Moram da nadjem nacin da spojim Harryija i Marinu.Kako bi bilo savrsen par.Moja Rii i sin Anne Twist.Bilo bi divnoo. Jos samo da nadjem Magdalenu.Gde li je sad? Da li ima hranu? Kako zivi?.
Znam unajmicu jos jednog detektiva mozda mi se posreci.Dace Bog.
Marina's P.O.V
"Cao ljubaviii.Kako si/" -"Dobro.A ti ,kako je bilo?"
"Super sastala sam se sa gospodjom Maggie Handle" -"Molim?!" -"Sta je bilo Harry ,"-"ma nista"
"Ponudila mi je posao... Izmedju ostalog trebam da budem na brodu 'Oluja' i da zapisujem" -"PA to je divnoo ,ali sam ja dobio istu ponudu , dobro ne bas istu slicnu" -
"O cemu ti zaboga pricas?" -"Pa ja sam se sastao sa tom gospodjom...Sa MAggie Handle" -"Sta ti je rekla" -"Da budem kapetan na brodu 'Oluja' " -"Cekaj od kad se vi poznajete"
"Pa ona je stara prijateljica mojih roditelja" -"Sta jos?"
"Pa neprestalno traga za svojim cerkama" - "Nestale su?" -"Pa, da na neki nacin"
"Kako ?" -"Duga prica.Neki put cu ti je ispricati"
-"Ali zar ti nije malo cudno ovo" -"PA i jeste... da da"
............................................
Vec dugo lezim u Harryijevom zagrljaju i razmisljam o mojoj ponudi.Posao? Posao kod bogatasice Maggie Handle.Zasto li je dosla u moj zivot? Odakle ona tu? Bolje pitanje; kako se bas poznaje sa Harryijevim roditeljima? Odakle dolazi?
Smiri se Marina.Zasto da te jedna nepoznata zena brine.Nemas razloga da se brines.Nikakvog.Samo zivi svoj zivot ,budi srecna sa Harryijem.Nebitne stvari kvare zivot.
Da o nebitnim stvarima ne zelim da razmisljam.
Umm, secam se kada smo se Harry i ja upoznali.Jedan prsten nas je spojio. Dobro i Harryijeva nespretnost.Sudbina. Sta ces .
"Zasto ne spavas?" -"Pa ne spava mi se" -"Nesto te muci?"
-"Ma ne " -"Znam postoji nesto" -znaci baksuz otkrio me je.
"Ustvari hocu da te pitam nesto" -"Pucaj" -"Prihvatices onaj posao dok si na odmoru" -'Pa ako ces ti biti pored mene ,prihvatam" - "Okej ,ajde da spavamo sad"
............................................................................................
Flashback
"Dusoo tvoj tata je preminuo" -"Sta si rekla? Ne to nije moguce" -"Moguce je" -
"Zasto me je ostavio? " -"Duso sada ce te on cuvati sa neba, nemoj plakati"
-"Tata gde god da si sad, hocu da ti kazem da te volim i hocu da me cuvas .Volim te"
BACK
"Ejj Rii probudi se!" -"Sta je bilo?" -"Ruzno si sanjala" -zagrlio me je
Nastavak je kratak jer imam puno obaveza. Sada vec polako pocinju komplikacije.
Lyyyy <3333
ESTÁS LEYENDO
"Tempestad - Oluja - Storm"
Novela Juvenil'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...