"Marina.ja te... VOLIM" - ove reci su me totaln presekle da sam morala da mu okrenem ledja.On mene voli? I to iskreno.Ne mogu da verujem.
"I jaa... i ja tebe volim!"- onda mi je prisao i zagrlio me .
"Od sad si moja devojka.I svi ce za to saznati" -"Samo mislim da nisam bas spreemna za novinare , razumi me" -"Okejj.U petak ides samnom?"- "Naravnoo" .A onda je usledio jedan romantican KISS.
"Kupila si haljinu?" -"Da" -"Koje je boje?" -"Plave." -"Okej prilagodicu se toj boji." .Samo sam se nasmesila.
"Sutra moramo da se vidimo.Ne mogu bez tebe" -" Pa naravno da cemo se videti"."Louis nije pogresio kad mi je rekao da cu sigurno naci devojku na zabavi" .-"A meni je Lejla rekla da cu tamo naci ljubav svog zivota...i eto je stoji ispred mene" - "Umm jos malo pa ce moj 18.Zelim da ga provedem sa tobom" - " I hoces" . zagrlila sam ga najjace sto sam mogla. Odjednom sam osetila da mi je nesto kapnulo.A onda je poceo da duva jak vetar i kisa.OLUJA odmah sam pomislila.Zasto sad?.
"Izgleda da ce oluja" - "Ajde idemo kod mene,kuca je blize" - povukla sam ga za ruku i krenuli smo prema mojoj kuci.
"Stigli smoo" - upalila sam prekidac za svetlo ali nista od toga.Struja je nestala.A ja se grmljavine strasno plasim.
"Nema struje Rii ne moras bez potrebe da se mucis" - a onda je jako zagrmelo "AA"-prisla sam mu i zagrlila ga.
"Ne plasi se" - nasmesio se . "PA shvatila sam da nemam cega da se plasim kad si ti tu"
"Tako je... ajde sad na spavanje, umorna si"...
***************** JUTROO**************
Probudila sam se pored Harryija koja je vec gledao u mene.Kako sam se uopste uspavala pitam se pitam?
"Dobro jutro" -"I tebi" -sada ga i ja gledam ali malo zbunjenim pogledom.
"Ajde idemo da doruckujemo" -"Gde?" -"Pa ovde " -"Oces da kazes da si spremio nesto?" -"Palacinke" -"Moje omiljeno.Sad cu da sidjem samo da se obucem" -"Okej idem ja dole".
Usla sam u toalet i umila se.A onda sam obukla cvetnu haljinu, jer je napolju bilo jako vruce, izuzev one oluje od sinoc.
"Hejj ajde sedi" - krenuo je taj najlepsi dorucak u mom zivotu. "Umm ovo je jako ukusno.Dobar si kuvar" -"Pa naravno .I hteo sam da ti kazem da posle dorucka moram da idem.Ja i momci trebamo da idemo u Doncaster .Vracamo se veceras ili sutra uvece" -"Okej "- rekla sam snuzdeno.
"Ja moram ici " - priblizio mi se i poljubio me -"Cao" .cula sam zatvaranje vrata i potrcala prema dnevnoj sobi .Umm Marina Annable prvi put zaljubljena u onog pravog.To je prelepo.A sad ta zabava u petak .Moram lepo da isplaniram svoju frizuru, sminku.Imam puno obaveza.
Zvoni mi telefon. #"Eii duso. #E mama #Pa kako si mi ? #Super sam ti.Kako je tamo? #Dobro je .Glavna uloga znas ti vec #Aham. #Vracam se na pauzu tek za 1 mesec #To je bas puno #Pa i jeste.Uzelela sam te se # I ja tebe #Srecna si zbog necega.Osecam to u tvom glasu. #Ma ne nema posebnog razloga za srecu #Okej,ajde cujemo se mila #Cao mama!"
Ceo dan sam planirala svoj rodjendan, i frizuru. Taj 18.-ti rodjendan ce mi biti nesto najlepse sto ce mi se desiti kao i zabava.
Zaljubljena sam.I to ludo. Ponekad se zapravo i zatim koja sam srecnica.Koja devojka moze da dozivi vezu sa Harryijem Stylesom, ako nije poznata?.A to sam ja.Marina Styles...kako lepo prezime...Ma sta ja zamisljam.Mozda mu necu biti zena .Imam pametnija posla.Ajde sad, ceka me moj ormar koji treba da se sredi.
A onda sam resila da napisem dnevnik.
Od kad sam izgubila tatu nemam kome da se poverim.Dobro Lejla i mama su tu.Ali on je nekako bio moj uzor, i htela sam da pratim njegove stope i da budem cenjena nastavnica enggleskog.
Od sada cu sve sto mi se desava u ovom zivotu da pisem ovde ...u dnevniku ...da da njemu cu da se poverujem.Nesto slicno kao dnevnik Ane Frank,ali mnogo drugacije.Dobru sam ideju smislila
'Dear Diary' 14.06.13
Danas je Harry prespavao kod mene.Kada sam se probudila on je spremio dorucak.Zaista nisam mislila da ce mi se ovako nesto desiti.A to je bila ona ljubav na prvi pogled.KAd sam mislila da je obican kreten bez osecanja.Sad su sve te misli duboko zakopane u zemlju.Imam zaista lepo misljenje o Harrijy.Zaista je pazljiv.U petak me ceka izlazak pred javnos sa njim.Samo se plasin mamine reakcije kada vidi ovo.Ona samo zeli najbolje za mene, ali to najbolje nije Robert Robinson..."
nastavak nakon 3 votes-a
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...