New friend? New trouble?

107 6 0
                                    

"Da a ja sam kraljica Elizabeta" -mislim u sebi

"Ja sam Marina Annable" -"drago mi je" -"I meni" 

Prvi utisak.Pa nije los. Mislim ima plavu kosu.Ali necu ja da menjam Harryija.

"Gde ides.Mislim na koji fakultet?" -"Filoloski"  -"Mogu da predpostavim.Jezici?" -"Aham"

"Imas decka?" -"Da,ja sam zauzeta" -"Okejj. Nemoj pogresno da me shvatis" -"Okej" 

-"Pa dobro" 

Opet sam izgubljena u mislima.Budi se.

"Marina?!" -"Umm .Molim?" -"Pa..." 

Sta je sad ovome.Prvo me zove a onda ne prica.Cudan tip.

"Deco sedite za sto!" -"Idemo mama"

"Umm jer vam se svidja hrana?" - "Um Elen odlicna je" -"Super" 

Dobro dobro znam ja da je to super.

"Uhh mi moramo ici kasno je" pogledala sam na sat 21:23 .Boze oni spavaju kao kokoske.MG .

"Onda dovidjenja" -"Denja" 

"Mama ovi ljudi su zaista cudni" -"Zasto tako mislis?" -"Prvi utisak zar ne?" 

-"Da da.Nego ovako" -"Sta sad?" -"Ja i Anne smo otvorile firmu ." -"Koja Anne? Harryijeva mama?" *

-"Da i Maggie Handle" -opet ona .Ta zena ne izlazi iz nasig zivota.

"Pa kakva je ta firma?" -"O modelingu" -"Super"  

-"Naravno ta firma ce biti tvoja... to jest i tvoja se..." -"Sta?" -"Ahh i tvoj deo " -"Okej razumela sam" 

-"Tako da mozes da se odreknes svog honorarnog posla" -"Okej" 

Maggie's P.O.V 

"Gospodjo Handle imate posetu" -"Ne zelim posete danas"  -"Ali bitno je.Kazu da imaju vesti o Magdaleni" 

-"Pusti ih unutra iste sekunde" -"Uredu" 

-"Dobar dan. Ja sam Camila Reter " -"Izvolite" -"Saznala sam da trazite vasu kcerku Magdalenu... i znam gde se nalazi" -"Stvarno .Gde je?" -"Samo mozete li mi pokazati sliku neku da bih 100% bila sigurna da je ona" -"Uredu" 

Trazim ali slike nema.Jedino je tu bila Marinina slika.

"Evo ova.Dobro mozda je malo izmenjenija faca" -"Da tako izgleda Magdalena" -"Vodite me do nje brzo"  -"Okej" .

Posle  pola sata voznje stigli smo u ... dom .Moja Magdalena je ovde bila.

"To je ovde.Udjite"  -"umm gde se nalazi Magdalena Annable" -"Drugi sprat" -"Hvala" 

"evo je" 

Marina's P.O.V.

"Moras vise da vezbas ovo" -moja draga nastavnica mi je objasnjivala neke zadatke , a ja iskreno nisam imala pojma.

"Da li ti je sada jasno?" -"Da" -"Uredu ja sada moram ici" -"Ostavila sam ti da ovo uradis" -"Hvala i dovidjenja" -"Dovidjenja!" 

Mucenje od sat vremena je prestalo .OMG 19:22 .Pa ja mogu odmah da umrem.Ceo dan sam potrosila na ucenje.

"#Ejj #Eii mi amor #Mi amor .#Super zvuci zar ne? #Da #Sta radis? # Nista sad odmaram #Naporan dan? #Da #Isto. #Znas kako mi je # Hoces da se vidimo? #Daa #Ajde spremi se u 9 idemo u neki disko moze? #Daa! #Pozdravljam te #I ja tebe #Caoo. #Sto ne prekidas/ #Prava mi se javila #Caoo"

"Tempestad - Oluja - Storm"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora