Only yours -Only mine

113 6 0
                                    

Magdalena 's P.O.V

"Jos samo 7 dana" -cutala je .

"Sta je ovo?! Igra cutanja?!" -"Ne nije" -"Pa kad nije zasto onda ne pricas?" -"Zato sto imam dovoljno problema da bih se sad svadjala sa tobom" -"PA idi resavaj te probleme"

-"Ti stvarno zivis od ..." -"Od cega?" -"Od provokacija" -"Gresis draga mama  od reci se ne zivi" 

"Spretna si sa govorom bas kao i tvoj otac" -"Geni su cudo"  -"Znam" 

................................

Marina's P.O.V 

"Gde idemo Harry?" -"Iznenadjenje" -zavezao mi je njegovu maramu oko ociju.

"Ajde kazi .Molim te!" -"I-z n-e-n-a-dj-e-nj-e " -"Dobro" -"Strpi se malo" 

Sigurno smo na nekom mirnom mestu.Jer da nismo bilo bi guzve i raznih zvukova.

"Evo nas" -odvezao mi je maramu i videla sam prelepi prizor.More .Harry i ja .Nesto najlepse.

"Idemo, hajde" -"Ovde je prelepo"  -"Jeste" .

Bili smo sami na plazi.Dobro poneko bi se pojavio ali u prolazu.

"Moja ljubav prema tebi veca je od dubina okeana, i vodi put do zvezda" -kako romantticno.

"Ti juris!" -potrcala sam prema njemu.

Nakon trcanja o moru mokri smo seli na prostirku na pesku.

A onda je me opet poljubio i opet .

................. (znate na sta mislim hahhaha) 

"Harry polako vozi .Ne volim velike brzine"  -"Okejj" 

-"Opet si misteriozan .Gde idemo?" -"Na jos jedno mesto" -"Sami?" -"Ne tu ce biti svi decki i njihove cure" -"Superr"  

Nakon nekih sat vremena voznje dosli smo u neku ogromnu zgradu.Mislim da je privatni bazen ili tako nes.

"Auu pa ja nemam kupaci" -"Imas" -"Kako?" -"Kupio sam ti" -"Opet?" -"Daa" -"Daj Harry neprijatno mi je" -"Nemas razlog" -"Imam" -"Nemas" 

"Poljubi me za kraj puta" -"Sta?" -prisla sam mu i poljubila ga.

"E takoo"  

-"Ajde ulazimo"  -Usli smo u ogromnu prostoriju i na bazen.

Tamo su bili svi El, Sophia, Perrie , i svi ostali kompletno xd.

"Idemo mi da se presvucemo" -povukao me je za ruku prema kabini.

"Ja cu prva" -"E ja cu" -"Dame imaju prednost" -"Ti dama?" -"Najveca i samo tvoja dama" 

-"Ja sam na redu" -izasla sam iz kabine .Nosila sam plavi kupaci .Jako mi je lepo stojao.

.................................................

Magdalena's P.O.V 

"Six days left .Tako sam uzbudjena Lily ." -(inace ona je njena drugarica iz doma)

-"Sigurno ti je super ovde .Ali samo te jedno molim...Nemoj da me nikad zaboravis kao i sve sto smo prozivele" -"Nikad" -"Ti ces meni uvek biti u secanju" -"I ti meni" 

"Ja cu uvek biti uz tebe.Ako ti treba pomoc samo zovi" -"NE Megg ..." -"Da Lily..." 

Obe smo zacutale.Rastanci su nesto najbolnije u zivotu .

"Moram ici sad ali znaj gde god da odem Megg ja sam sa tobom .Cucemo se preko Skype-a" -"Ali nemoj da ides" -"Moram" -"Znam da te necu moci spreciti" -"I nemoj.Cvrsto sam odlucila"

"Zbogom" -"Zbogom Megg"

"Tempestad - Oluja - Storm"Where stories live. Discover now