.................................
"Heii Dani, kako si?" -"Dobro sreco a ti?" -"Super" -"Kako ti je sa Stylesom?" -"Umm divnoo" -"Jako sam srecna zbog toga" - Zasto li me svi ispituju za Harryija.Pa mogu i ja da imam decka a da to nije tako cudno.
"Znas sta planiras da upisujes za fakultet?" -"Mozda cu filoloski ti?" -"Veruj mi ne znam". -"Izabraces ti vec nesto" -"Jesi pocela pripreme za svoj 18.?" -"Aha jos samo nedelju dana" -"Jedva cekam " -"I ja"
"Vidimo se Rii" -"Vidimo se" .Uhh jos jedna poznata osoba danas.Bice jos bolje ako vidim Britney Spears koju sam upoznala pre 3 meseca.Kako divno.
................................................
"Ljubav je hladna,topla..." -"Ejj curo zatvaramo" -"Umm evo idem" -izasla sam iz biblioteke.Uhh skoro ceo dan sam provela citajuci 'Romea i Juliju'.
"#Srce gotova si? #Aha #Da dodjem po tebe? #umm ne jako sam umorna.Samo zelim da spavam #Okej necu te smarati #Cao dragi"
Moram brzo da dodjem kuci mama me nece ostaviti u zivotu.Ulazim, i odjednom se svetlo pali.
"Ejj Marii gde si bila duso?" -"Umm u biblioteci" -"Citala si?" -"Aham"
"Zelim nesto da ti kazem" -"Sta?" -"Za jedno 3 nedelje doci ce jedna zena... jako bogata zena" -"PA sta s tim?" -"Znas ona je izgubila obe svoje kcerke" -"I??" -"Pa nista jako joj je tesko zbog toga i..."
"Sta i mama?" -"Uradices nesto za nju" -"Sta?" -"To ne znam.Ona se zove Maggie... i da prisustvovace tvom rodjendanu " -"Okej ,nema problema"
"I jos nesto... ne svidja mi se sto ti je taj Harry decko mislim..." -"Ne mama on nije takav kao sto ti mislis" -"Nego kakav je... ja mislim da je isti kao i ostali pevaci... hoce samo da te iskoristi i posle da te..." -"Dosta.Necu ovo da slusam" -"Ja samo govorim ovo za tvoje dobro" -"Znam ja sta ti zelis za mene...onog odvratnog Roberta Robinsona" -"PA bolji je od Harryija" -"Nije!" -brzo sam otrcala u svoju sobu i pala na krevet.
Dear diary 06.09.13
Moj zivot polako postaje pakao.Samo se nadam da ce jednog dana moja mama da podrzi moju vezu sa Harryijem. I pricala mi je o nekoj zeni... Zvala se Maggie... da Maggie. Ne znam zasto ali imam osecaj da je povezana sa mojim ocem Alex-om .Jako cudno i misteriozno.I sta ce da trazi da uradim? Ne znam sta da mislim vise.Caooo...
......................................................................
"Ej Mari duso izvini za ono" -"Za sta" -"Pa znas za Harryija" -"U redu je" -"JA samo mislim za tvoje dobro.Ti si mi jedina cerka" -"Razumem te,ali sad moram da zurim"
Nakon nekih dvadesetak minuta trcanja obliznjom stazom naletela sam na onog koga bih sad poslednjeg zelela da vidim.
"Samo me zaobidji molim te" -"Ne necu. Danas ce se desiiti ono sto je trebalo da se desi" -"MA samo se skloni od mene dodjavola" -"E necu" -"I gde ti je ona tvoj Harry?" -"Ne spominji njegovo ime"
"Ostavi je na miru!" -to je Harry.Dosao je u pravo vreme. Robertova ruka je jos jace stisla moju.
A onda mu je Harry prisao i udario ga, tako da sam sada mogla da se izvucem.A onda ga je jos jednu udario u facu i u stomak.
"Samo joj jos jednom pridji" -"Osveticu ti se Marina , i tebi i ovom ... kunem ti se"
-"Jesi dobro?" -"Jesam, ti?" -"Ne brini za mene"
"Odkud ti ovde" -"PA rekla si mi da ides na trcanje " -"Ti si moj heroj" -jako sam ga zagrlila
******************************** 3 weeks later *************************
"Zdravo .Ja sam Maggie Handle" -"Ja sam Marina Annable" -"Jako si lepa Marina.Licis na oca" -"Hvala" -"Joj zaboravila sam: Srecan ti rodjendan" -"Hvala"
"Srecan ti rodjendan ljubavi" -okrenula sam se i videla najlepseg i najpazljivijeg momka na svetu."Hvala ti" - "Volim te" -"I ja tebe"
Slavili smo celu noc.Bilo je mnogo mojih prijatelja.Kasnije smo ja i Harry otisli kod njega i prespavali tamo.
....................................
"Good mornin' babe" -"Good morning my prince" -"Princess?" -"Yes" -
"10:08 Joj pa ja imam dogovor sa Maggie" -"A ona zena" -"Daa" -"Moram da zurimm"
Brzo sam usla u toalet i obukla se.
"Idem ja !" -"Baajj!!!"
...................................................................................
"Zdravo Marina" -"Zdravo i izvinite sto kasnim" -"Nema veze ,desava se to"
"Sta ste hteli da mi kazete"
"PA imam jedan jako vazan zadatak za tebe..."
Uslov: 3 votes-a
Love you xx'
ESTÁS LEYENDO
"Tempestad - Oluja - Storm"
Novela Juvenil'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...