Trouble coming

175 9 1
                                    

"Eej Riii !" -okrenula sam se i videla prelepog kovrdzavog decka koji me je iste sekunde poljubio

"Eii. Kako je bilo?" -sasvim zbunjeno ga pitam.

"Super,a kako si se ti provela? Sa Lejlom zar ne?" -" Pa kad znas zasto  pitas"

"Veceras idemo kod mene na veceru, pozvao sam Liama ti povedi Lejlu .I da da me ne bi pitala ostali momci su zauzeti" 

-"Okej dolazimoo"

 ...................................................................................................

"Ja da idem na veceru? Kod Harryija Stylesa , tamo da bude Liam Payne? OSTVARENJE SNOVA! .Hvala ti Rii!" -priblizila mi se i jako me zagrlila.

"Uostalom nemoj meni da zahvaljujes zahvali se Harryiju" -"Tvom princu" -"Da mom princu" -pa sta sam ja to zaboga rekla? 

"Pa idemo da se spremamoo !" -"Polako Lejla " - povukla me je iz sve snage prema mojoj sobi.

"Pozajmices mi nesto zar ne? -"Aham" 

"Sta da nosimm?"  - ovo pitanje mi se stalno vrti po glavi .Da li je moguce da  mene Marinu Annable brine garderoba.Sigurno je Harry bio razlog da se to promeni.

-"Previse razmisljas ja sam vec nasla" -drzala je u ruci roze haljinu i crne stikle.

"Sad sam ja na redu" 

Posle pola sata kopanja po stvarima nasla sam belu haljinu, zeleni pojas i obucu zelene stikle.

"Super ti je to Rii" 

"Da jeste , ajde spremamo se "  - "Idemoo" 

"Gde ti je liner?" - okrecem se prema crnokosoj devojci da bi joj dodala liner.

"Gde mi je senka!" -"Evo je kod mene. Hvataj" -pogodila me je tacno u glavu.

"Budi srecna sto se nije razbila!" -'Oke sorii" 

......................................................

"Uh napokon smo spremne" -"Imas jos vremena jos pola sata" 

"A to je dosta da popunim stranicu dnevnika"

Dear diary 15.06.13

Harry se vratio.Napokon. A jos bolje od toga je sto je mene i Lejlu pozvao na rucak gde ce biti i Liam.Hmm Lejla ga obozava.Jedva cekam da joj vidim reakciju.I Evo sad cekamo da dodju po nas.IZmedju ostalog nase male svadje ti nikad nece biti zanimljive.Moram ici.

-"Jesi gotova vise sa tim?" - "Evo me" -"Dosli su brzo sidji" 

Here we go.Ajde Marina izadji i pazi da ne padnes.

"Zdravo cure" -"Zdravo Liam" -"Hejj" -umm Lejla je rekla 'Hey' .Jao sto cu da je zezam.

"My swetheart come on" -cujem Harryijev prelepi glas -"Idem sweety" 

Liam i Lejla se vec gledaju 5 minuta .PA normalno  kad ljudi sede na zadnjem sedistu.

"Sta ste se vi to zapricali? Ocemo i ja i Ri da znamo?" -"E da stvarno" 

"Ma pricamo o nekim glupostima" -nakon sto je ovo rekao Lejla se ucrvenila sto  mi je izazvalo blagi smesak na licu.

...................................................................................................

Stigli smo u restoran i seli. 

"Umm moram sa nekim da vas upoznam" -Liamov glas se cuo .

"Ovo je nasa stara koleginica Nina White" -"Um drago mi je ja sam Marina" -"Ja sam Lejla" 

Harry je bio namrsten kad je video .Izgovorio je samo jedno 'Hej'. Cudno za Harryija 

"Ja moram ici na veceri sam sa prijateljima." 

"Caooo!" 

"Sta cete naruciti gospodjice Annable...?" -"I gospodjice Jones" -cuo se Liamov glas.Amm kako romanticnoo. 

"Jacu isto sto i ti Harry" -"Meni je svejedno" -"I meni isto ,ajde Lejla izaberi ti" 

Citava vecera je prosla divno.JA i Harry smo pricali , Lejla i Liam su se stalno gledali .Ona Nina nam je stalno prilazila.Nemam nekog lepo misljenje o njoj , ali postovacu je zato sto je Harryijeva stara koleginica.Kada god bi prisla HArry bi se namrstio.Jednom cu ga pitati zasto je to uradio.

Nastavak nakon 2 koma i 3 votes-a

Lyy

"Tempestad - Oluja - Storm"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora