"Eeii duso cuo sam sta se desilo.Jako mi je zao" -prisao mi je i zagrlio me je.
"Harry ako ona umre i ja cu" -"A sta ce onda biti samnom" -zacutala sam ,a i bila sam jako umorna da nisam mogla ni da disem.
"Dobro si?" -"Jesam" .Dolazi doktor.
"Gospodjice Annable vasa majka je pri svesti.Zove vas i gospodina Harriyja" -ulazimo u sobu.
"Rii duso ,izvini za sve" -"Zasto se izvinjavas pobogu" -"Zelim da znate daprihvatam vasu vezu i da vas oboje volim od sveg srca.Harry ,ako umrem obecaj mi da ces je cuvati" -"Obecavam" -"Mama ti neces umreti ti ces ziveti ,zajedno samnom"
"Sve moze da krene naopako , pa ce se mozda i desiti da vise ne budem sa tobom" -"Bices zauvek samnom zapamti to" -"Duso nisam ja neka svetica pa da me Bog ostavi dugo na zemlji.Nekad to neko i ne zasluzuje" -:"Ti zasluzujes najvise od svih to" -"Duso ..." -odjednom su se njene oci zatvorile.
"Harry idi zovi doktora.Brzoo" -potrcao je i pozvao ga je.
"Sta je sa mojom mamom?" -"Izadjite oboje" -"Idemo dusoo"
Izasli smo iz sobe i tamo nas je srela Maggie.
"Sta joj je?" -"Ne znam odjednom je izgubila svest"
Maggie's P.O.V
Idem na sve ili nista.Marina ce sutra saznati istinu .Resila sam to.Idem iz krajnosti u krajnost.Mozda preterujem? Ne bih rekla.
"Bice ona dobro duso.Uradicemo sve da je spasimo" -"Tako je". -"Harry odvedi je u kafeteriu neka popije nesto bleda je" -"Idemo" .
Sta da radim sad? Nazvacu Magdalenu .
"#Magdalena? -Tu sam. -Trenutno sam sa tvojom sestrom -Rekla si joj ? -Ne -Pa kad ces... -Sutra a tu ces biti i ti .-I zasto si me zvala? -Da ti kazem to -U pa imam ja pametnija posla -Zdravo#".
Skupi snagu Maggie, drzi se.
"Gde je gospodjica Annable" -"U kafeteriji sve sto treba kazite meni" -"Pa njena majka jebolje, i mozemo veceras da je pustimo"
Na kraju hodnika sam videla Marinu i Harryija.Boze kako su lep par.Ne daj Boze da se razdvoje.
"Marina tvoja majka je sad bolje,pusti ce je veceras" -"PA to je super"
Marina's P.O.V
Moja mama je bolje pa to je divno.Mislila sam da me je napustila .Harry i Maggie su sve vreme pricali ,ali me iskreno to nije ni zanimalo.Ali tu je jos jedna tuzna vest.Mama ima jos godinu dana zivota.Barem ce biti jos malo samnom kad vec ne moze vise.Moram biti srecna .Mogla sam da je izgubim vec danas.
"Marii doci cemo veceras.Idemo da spavas" -"Ne ne necu da spavam" -"Umorna si" -"Nisam"
-"Ostajemm" -"Tebi niko ne moze da se protivi" -"Ni tebi"
.........................................
"I dobro zapamtite gospodja Elen treba da se odmara.I ne smete dopustiti da dozivi preranu smrt.Mislim na to da ne treba da bude pod stresom" -"Daj doktore ne plasite mi kcerku" -"Po su samo mere opreznosti"
"Cuvacu je" -"Pouzdani ste mi"
-"Ma sta ti njemu treba da budes pouzdana" -Harry mi je sapnuo -"Ne budi ljubomoran.Pa sta cu kad si prelepa" -"Cuti vidi kakva sam.Kao da me je grom udario" -"Ti ces za mene uvek biti najlepsa na celom svetu" -"Ne preteruj"
"Khmm" -"Kazi mama" -'Ma nista" -znam htela je da nam skrene paznju
-"Ako vam nesto treba tu sam.Samo zovite" -"Hvala ti Harry"
.............................
"Mama lezi tu i ne pomeraj se.Idem po lekove" -"Rii ne opterecuj se" -"Mama same smo ," -"Pa" -"Pa nista" -"Izgubila si moc govora?" -lagano se nasmesila -"Nisam"
"Evo me mama!" -"Napokon si stigla duso" -"Treba ti nesto/" -"Ne nego sam ti samo htela reci da veceras dolazi Harry ,Maggie i njena kcerka" -"Nasla je kcerku?" -"Da jednu" -"Pa to je divno"
'A jer ti mozes da primas posete?" -"Naravno.Nikad se nisam bolje osecala" -"Da odem da pripremim veceru" -'Slobodna si"
Usla sam u kuhinju."E sad si Marina ostala sama ovde"
Sta cu ja da radim ovde? Ne znam nista.Znam .Lap top .Usla sam na neki sajt o kuvanju i procitala recept.
"Ovo bi trebalo da bude lako" -
Mislim lakse je reci nego raditi .Nja nja.Da je sad barem neko tu.Idemo.
"Pise da trebam da stavim vodu da prokljuca" -stavila sam pazljivo vodu . -"Samo polako i bez nervoze"
.............................
"Pa ovo je super mama.Sada sam prava kuvarica" -"To je divno duso" -"A sta ti radis?" -"Gledam slike" -"Da vidim" -uzela sam sliku na kojoj smo ja mama i tata.
"Vidis duso to je bilo za tvoj peti rodjendan.Tada ti je tata kupio bicikl" -"Secam se svega"
Uzela sam drugu fotografiju na kojoj smo ja i tata.
"Tu si duso imala samo pet meseci.Kako si bila slatka.A i oduvek si bila na oca" -par suza nam se spustilo niz obraze.
"Necemo vise ovo gledati.To su samo uspomene na pomalo divnu i burnu proslost" -"Tako je"
"Idem ja da se obucem" -"Idi duso"
Posle par minuta culo se zvono na vratima.Potrcala sam da bih otvorila.Kada sam otvorila vrata videla sam Harryija ,Maggie i jos jednu devojku koja je bila okrenuta ledjima.
"Udjite" -tada se ona okrenula.O moj boze.Pa bila je ista kao ja.Zacutala sam.Jedina razlika nam je bila ta jedna rupica na njenom obrazu i moje dve.
'Ko je ona?" -pitala sam Maggie."Reci cemo ti.Prvo da sednemo" -"Uredu"
"Duso smiri se " -Harry me je zagrlio oko struka.Mama je sisla niz stepenice
"Ovo je duso tvoja prava majka i sestra bliznakinja" -Maggie mi je rekla.Cek pa ona govori u trecem licu kao Lady Gaga .
"O cemu vi pricate?" -"Ja sam tvoja prava majka" -"Sta? Ti nis moja prava majka vec je to ona, Elen Annable"-prstom sam pokazala na nju.
"Ne duso ja nisam tvoja bioloska mama ,ali je zato tvoj otac isti" -"Pa kako ste to krili svi od mene"
-"Ispricacu ti duso" -'Ne dodiruj me.Ti nisi moja majka"
"Ja sam Magdalena" -smedjokosa devojka mi je pruzila ruku.Pa ni ona nije kriva.
"JA sam Marina Annable" -zagrlile smo se.
Nastavak nakon 2 votes-a i 2 kom
Lyy
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...