Episode 4 -Season 2

57 6 1
                                    

"Ja sam ovde" glasno govorim,sa nadom da ce me ova glupaca cuti.

"Umm izvolite gospodjice?"_pravi neku grimasu dok pokusava da me ubedi da zna sve sto trazim.

"Znas sta zelim?"-glas mi je sasvim smiren i trudim se da je malo drzim u neizvesnosti.

"Znam.Zelis da ti kazem...da ti kazem...istinu"-duboko uzdise i vidi joj se na licu da vec smislja neku laz.

"Zelim da znam da li je Brandon West otac Sofie Manual"-jedva govorim i trudim se da ostanem pribrana.

"Bojim se da je tako"-prevlaci pramen kose preko uha.

"Sta jos znas?"-govorim tako brzo da bi se neko i uplasio.

No wayy.

"Zajedno planiraju osvetu za tvoju porodicu..."-ove reci izgovara tako smireno.

"Moju porodicu?"-sva zadihana je pitam,trudeci se da savladam umor i ne padnem.

"Dobro,ne mislim samo na tebe,Magdalenu i Maggie,vec i na Harryija,Gemmu i Anne" -Na ove reci osecam jak bol u glavi.

"Ali zasto njih?"-pitam je

"Zato sto mu je i Anne veliki neprijatelj,bas kao i Maggie,kao sto je bio i Alex"-zenice mi se sire sve vise i vise.

"Ne,ne moze biti"-lagano odmahujem glavom i pokusavam da sve ovo zaboravim.

"Cekaj,trazila si da ti kazem istinu?Pa eto je"-osecam malu dozu netrpeljivosti.

"Tako je"-jedva sam izustila

"Trebas da mi uvek verujes.Uvek cu ti govoriti istinu ,i samo istinu.A i Brandon je z..."-ne dovrsava recenicu

"Brandon West je ziv?"-ispaljujem kao iz topa

"Da,on je ziv" -glasno govori ,na sta se ja jako okrecem u stranu i prekrivam usta rukom.

"Jesi dobro?"-zabrinuta zena mi prilazi i okrece me .

"Da,da uredu sam.Samo je ovo bilo previse za mene"-pokusavam da slozim neku facu kako se na mom licu ne bi video strah i ogromna zabrinutost.

"Veruj mi nisam htela da te uznemirim.Nimalo"-pruza ruke prema meni i istog trenutka me grli.

"Verujem vam"-odlucno govorim,iako mislim na nesto sascim trece.

"Sada moras da otkrijes Sofiju i Brandona.Oni planiraju veliku osvetu"-lagano uzdise

"Uradicu sve da bih otkrila njihovo pravo lice"-postajem samouverenija iz svake sekunde u sekundu,a prija mi pozitivna energija.Kroz glavu mi prolaze scene.Scena kada je pre par dana Sofia dosla u moju kancelariju.Pa tada mi je zapravo objavila rat.Ako trazi rat dobice ga.A ja cu se boriti za Harryijevu ljubav.

"Gospodjice?"

"Umm...da zamislila sam se"

"Ako vam bude potrebna moja pomoc ,ja sam tu.Brandon je i mrni uzeo ono najdraze.Mog sina"-tesko govori i vec joj se primecuje par suza na licu.

"Nemojte."-prilazim joj i grlim je "ne placite.Samo budite istrajni u svojim planovima,i sve ce biti dobro"

"Hvala ti dete"-brise suze sa lica.

"Nema na cemu.Oprostite ali sad moram da idem.Imam puno obaveza"-masem joj

"Bog je sa tobom dete"

Izlazim iz kuce i po nogama osecam kako mi klize.Pa ocigledno zima je.Polako snezni pokrivac se spusta i na moju kosu.Obozavam ovo.

Ulazim u svoj crni BMW i krecem prema firmi.Tokom celog puta razmisljam o Harryiju.Pa Sofia je sa njm zbog osvete.Ili ga mozda voli? No way!

Pa cekaj ona je zatrovala Harryija protiv mene.

Tada mi je sinulo.Pa ona nista ne radi bez plana.Ne poznajem je dovoljno,ali imam iskustva sa time.Podseca me na Ninu White,to je neverovatno.Ali ako je vec njena osveta vec napredovala ...onda ce... Ne,ne samo ne to...ona ce uraditi nesto.Mozda ce pokusati da firmu dovede do bankrota...ili da ubije moju majku ili Anne,ali mozda i Harryija.

Celo vreme sam razmisljala dok nisam cula glasnu sirenu.Ogroman kamion kretao se prema meni,svake sekunde sve brze i brze,i neprestalno je svirao.Pokusavala sam da ukocim,ali nije mi uspevalo.

"O nee"-samo sam prekrila lice rukom i pocela da vristim.Odjednom nisam nista osetila.Podignula sam glavu sa sedista i videla kako ogromni kamion odlazi dalje.

"Ja sam prezivela"-ubrzano disem.

"Mogla sam poginuti,zaboga"

Ubrzo sam se pribrala. I nastavila svojim putem.

Ubrzo sam stigla do firme i otisla u kancelariju.Srecem Gemmu.

"Eii draga kako si?"-prilazi mi i slatko govori

"Ne pitaj me nista,molim te"-pustam par suza i one sklizaju niz moje lice.

"Sta se desilo?Harry?"-zabrinutim glasom me pita

"Ne,ne ovo nema veze sa njim..."-ubrzano disem i imam utisak da cu puci za jedno pet minuta.

"Hoces li mi objasniti sta se dodjavola desilo!?"-

(************)

"Pa to je strasno"-zabrinuta plavusa se hvata za glavu.

"Moramo naci nacin da otkrijemo Brandona i Sofiu"

"Ali kako ?"-na ove njene reci osecam se potpuno nemocno .Kako da to uradimo?

"Naci cemo mi nacin."-pokusavam da je uverim

"Da mi je neko rekao pre tri godi ne,da ce se sudbina svih nas ovoliko promeniti ne bih mu verovala"-Lagano uzdise i govori.

"Ni ja Gem..."-svojim glasom koji je vec odavno iznemogao trudin se da utesim zabrinutu Gemmu.Ali to je meni sad potrebnije zar ne?

"Rii moram ici.Izvini me"

"Ne ,nema nikakvih problema uskoro cu i ja"

Cula sam zatvaranje vrata.Kao da mi je zivot takav...nista mi ne vredi...vredelo je samo u vreme kada sam bila sa Harryijem .Ali njega nema vise u mom zivotu...
Uzela sam kljuceve od auta i zaputila se kuci...iako me je bilo strah da opet sednem za volan uradila sam to.

Usla sam u hodnik i zatekla Harryija. I Sofiju kako se svadjaju.

Sofia;"Ti ludis za onom prostakusom,mislis da to ne primecujem!"-vikala je iz sve snage

Harry;"odgovoricu ti tek kada se smiris .Prestani vise!"

Sofia;"Necu da se smirim.Ali znas sta ce se desiti sa onom tvojom ako opet budete zajedno"

Harry;"ne,ne"

"A sta ce se to desiti samnom?"-odjednom sam stala ispred njih

Sofia"Ne zelis da znas veruj mi"-stala je pred mene

Otrcala je u svoju sobu.Dakle ja sam im meta.Hoce mene da ubiju.
Sad vam znam planove.unisticu vas


"Tempestad - Oluja - Storm"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora