U proslom delu:
Maggie:'Zelela bih da vam predstavim... novu vlasnicu ove firme.Ona poseduje 50% akcija u firmi od mogucih 100.Harry ti imas 50% takodje'
Anne:'Predstavljamo Vam ....Marinu Annable' -
Marina:'Drago mi je da sam opet posle toliko vremena clan ove kampanje' -
Harry:'I meni je drago sto te opet vidim' -
Sofia:'JA sam Sofia'-
Marina:'JA sam Marina...drago mi je'-pruzam i ja njoj ruku.
Anne:'Mnogo stvari se promenilo od kako si otisla.Sada svi zivimo u istoj kuci.Upss to je mala rec,takoreci dvorcu,palati kako god'.
Marina:'PA to je divno.Zelim da svi budu na okupu...i da vas upoznam sa nekim' -
Harry;'Upoznaces nas....sa...njim?'
Marina:'Naravno Harry.Zeljno iscekuje da te vidi... to jest da vas sve upozna'-
Anne:'Epa onda cemo organizovati zajednicku veceru'
Maggie;'To bi bilo super
Magdalena:'Ja cu pozvati Daniela'
Gemma:'Ri?'
Marina:'Tu sam' -
Gemma:'Idemo sad u nasu zajednicku kucu.Sve smo uredili za tebe'-.
Harry:'Vi ste znali da ce ona doci?' -
Anne:'Najbolje da odmah idemo vreme prolazi' -
(*****************)
Martin:'Prelepa si veceras.Idemo?-Plavokosi decko mi pruza ruku.
Marina:'Da' -jedva izgovaram.Ali moram biti jaka zar ne?
Martin:'Znas da te volim kao sestru.I hteo sam onom idiotu da razbijem nos...'-
Marina:'Hvala ti'- pruzam mu ruku i istog trenutka ga grlim.
Sisli smo u glavnu prostoriju.Nosila sam ljubicastu haljinu.Dok smo silazili niz stepenice stalno sam uocavala HArryijev pogled na sebi.
Anne & Maggie:'Prelepa si'
Marina:'Hvala'- Posle ove reci pocinjem da gledam okolo.Sta vidim? Vidim onu kucku pored Harryija.
Martin:'Sta kazete da pocnemo sa plesom' -Okrecem se opet prema njemu i gledam ga u oci.Napravio je neku grimasu.To je znak da pristanem.
Marina:'Naravno,ali sigurno necemo sami plesati.Harry ? Sofia?' -gledam Harryija ocekujuci odgovor.
Martin:'Harry?'
Harry: 'Pristajem '
Anne:'ali to nece biti obican ples.Na svaku promenjenu muziku menjacete partnera.Sasvim spontano' -Ne znam ni sama kako da reagujem na ovo.MA prihvaticu ja.
Marina:'Dobra ideja mama Anne'- Ovo 'mama' sam posebno naglasila.A sve iz jednog razloga da bi se Harry setio vremena kada mi je govorio da Anne ne zovem tetom nego majkom.
Maggie:'Zauzmite mesta krece pesma!'- Prstom je pokazivala na crni zvucnik.
Krenula je pesma 'Cry' -Rihanna.JA i Martin smo plesali,kao i Harry i Sofia, Daniel & Magdalena.
ESTÁS LEYENDO
"Tempestad - Oluja - Storm"
Novela Juvenil'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...