"Evo izlazim!"- "Ajde ne mogu dugo da cekam".Svom brzim izlazim iz crnog BMW-a. "Eto mee!" - "A sad draga moja Marina imamo pidzama party.Pozvacemo Dani ,Em, i Sofi"- "Come on!". Usle smo u kucu i polako pocele da se priperemamo za zurku.
"Znas mozemo da narucimo 2 ili 3 velike pice?" - "To Lejla ti uradi" - "okejj." - "Ja cu da pozovem Em, Dani i Sofi"
Posle nekoliko minuta mog telefoniranja zazvonio mi je telefon.Opet nepoznat broj. #"Eeei jer idemo sutra?" - "Idemo.Imam puno obaveza, znas..." -"Okej prekinucu.Zdravo". uff nema veze idemo dalje.Videcu se sa njim pa makar mi to bilo poslednje.
"Marii jesi tu ....? Vratila sam se!" - "Umm evo me!..." - "Ajde moramo namestiti muziku .Doji brzo " -"Evo me za sekundu" - brzo sam otrcala u dnevnu i pomogla Lejli.
********************* 1 sat kasnije*******************
"Lejla idi otvoriii!" - "Idemm!" - posle par sekundi mogla sam da vidim jos tri prelepa lica. "Eej Marii kako sii?"- cujem Daniellin prelepi glas "-Dobro sam Dani" -"Ajde nismo dosle da stojimo pred vratima nego da uzivamo" - kaze Sofia. -"PA naravno Sofi " -"Ajde idemo svi.Danas Marina castii" -:"O Mari imamo li nekog posebnog razloga za slavlje pita te tvoja Em?" -"Ne ma na sta mislis nema razloga... nema ga " -"Sigurno ga ima samo ona nece da nam kaze " -"Ejj Sofi stvarno nema! .Ajde idemo da slavimo"
**************************** 01:32 ******************************
"Ummmm spava mi se" -cujem Lejlin premorni glas ,a onda i Danin Emin I Sofijin . "okej idemo da spavamo.NE mogu da vas dizem sad . Idemo u moju sobu" - "Idemooo!". "Ovu zurku cu da pamtim do kraja zivota" -"I ja cu Emm" - "Bilo vam je dobro? " - "Naravno Rii." - "Ajde idemo da spavamo " -"Laku noc" - "Laku noc" - "Noc"
***************************** JUTROO ***************************
Emm , Dani i Sofi su otisle.Ostale smo ja i Lejla.Danas idem na kafu sa Harryijem.Trenutno sam na petom nebu.MA sta ja to pricam.Zasto me uzbudjuje to kad nisam zaljubljena u njega. Ma jesi Marina, ma nisi.Ne znam sta osecam , ai i ako nesto osecam prema njemu on prema meni sigurno ne oseca nista. Mozda bi mu bila samo hir.
"Ajde Rii idemo da te spremamoo!" -"Ali imam jos 2 sata" - "Sve u svoje vreme .Ajde sad dolazi ovamo!" -"Jaoj Lejla sta mi radiss!" -"Ajdee nemoj da mi se suprostavljas" -"Evo idemm"
"A sad ovako , obucices ovo" -drzala je u rukama kosulju i jedne veome elegante pantalone crne boje kao i crne stikle -" A onda cu ti lepo vezati jedan konjiski rep.Mnogo ce lepo izgledati veruj mi" -"Okej predajem se u tvoje ruke"- " A sad draga moja make -up. Sedni ovde molim te"- pokazala mi je prstom na belu fotelju. -" A sad .... maskara , pa onda ruz... i malo airlinera" -"Dobro dobro pozuri samo!" Sad je 12 h a mi se vidimo u 13h.
"E gotova siii.... Ajde oblaci se! . Ja cu sve da pocistim dole" -"okejjj!"
Za jedno pola sata sam bila gotova.Gledam na sat ... 12:45 ....Joj pa ja cu da zakasnim. TReba mi barem 10-ak minuta da stignem jaojjj.Brzo izlazim iz kuce i hvatam taksii.
"Vozite do kafica 'Moments' i pozurite molim vas" -"Uredu gospodjice!"
U zadnju sekundi stigla sam ispred kafica i videla kovrdzavog decka mnogo razvijenije gradje od mene.
"Ejj Marina" - "Ejj... dugo me cekas?" -"Ma ne budi bez brige " -Usli smo u kafic i seli.Prilazi nam konobar
"Umm za mene espresso " - 'I za mene isto" - "Mogu da te zovem Rii?" - "Pa... mozes" -"Okej Rii.Kako ti je ovde?" -"Pa nije lose,ali me brojne uspomene vezu za ovaj grad" -"Umm i mene isto" -"Stvarno" -"Aham.Ali o tome cemo pricati drugi put" - o tome cemo pricati drugi put. Aaaa.Znaci da on namerava da se jos vidjamoo.Spusti se na zemlju Marina.
"Jesi dobro?"-"Amm da jesam... dobro sam" - samo se nasmesio .
"Izvolite !" -Harry je izvadio novac i platio mu. -"Kako ti je bilo na zurci" - "PA onakoo, tebi??" -"I meni isto". "Zasto si izabrao ovo mesto Harry?" -"Pa zato sto je mirno nema puno novinara itd..." -"Aham"
"Znas u petak idem na jedno slavlje i treba mi pratilja.PA sam hteo da te pitam....Oces li ti to?" -"Umm pa sto da ne " samo se nasmesio - "Samo mi kazi mesto i vreme"- "Okej cucemo se" -"Naravnoo!" - "A neki put mislim ako zelis ... odvescu te u 1D kucu." - "Okej" -jaojj snovi postaju stvarnost.
Posle jos nekih sat i po cavrljanja sa Harryijem svako je posao svojoj kuci.
Za nekih 20-ak minuta bila sam kuci.A onda mi je zazvonio telefon
#"Eii Lejla" -"Kako je bilo? -" -"Superr.Pozvao me je da mu budem pratilja na nekom slavlju" -"Aaaaa super ,e sorii moram ici cujemo se posle" -"Bajj"
Sada sam na sedmom nebu. A sta bih mogla da obucem za to slavlje.Ma pobogu Marina sad je tek utorak imas vremena opusti se.Pustila sam MTV i pocela da igram.I'm so so happy today.
"Marina duso stigla sam.Kako si provela ova dva dana?" -"Ah ma superr" -"JEsi planirala nesto za rodjendan?" - ove reci su me presekle -"Jesam,malo" -"Okej.Htela sam isto da ti kazem, a cele nedelje imam obaveze pa ces biti sama.Idem u New Yourk.Dobila sam glavnu ulogu pa se necemo cesto vidjati"-"Pa kako cu ja bez tebe?"-"PA pozovi drugaricu mislim na Lejlu neka dolazi da ti pravi drustvo.A sigurno kada pocne snimanje necemo se videti do pocetka tvoje prve godine fakulteta"-"Zao mi je mama"- "Ne brini se duso vreme brzo prolazi...A mozda i tetka dodje do tebe. A sad moram da se spremam"- "Okej mom"
Ceo dan sam provela lezeci i citajuci knjigu "Romeo i Julija".TA knjiga me je uvek interesovala i odlucila sam da je citam.
"Dusooo idem jaa!!!" -"Zdravo mama. Volim te!"
Nastavak ide nakon 3 votesa
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...