BTW Dobila sam malo slobodnog vremena i odlucila sam da napisem jos 2 nastavka danas ...
Da se iskupim, jer ide skola a necu moci biti dugo aktivna
Love ya all!
"Pa pogledaj sad" -u ruci je drzala sliku na kojoj se ona i Harry ljube.
"Kako si mogaoo?!" -"Stanii.Pogledaj dobro sliku. Molim te" -"A zasto bih .Pa to si ti" .A onda mi je nesto doslo u glavu.
Sta ako je to photoshop? Pogledala sam malo bolje sliku i u donjen desnom uglu uocila mali natpis 'studioWhite'.
"Pa ovo je photoshop" -"Sta.To nije , nije" -"Sta ovde pise/" -prstom sam dodirnula taj natpis na slici.
"Rekao sam ti da neces nista dokazati ,zato sto je sve to laz" -"JAojj Harry izvini" -"nisi ti kriva" -par suza mi se spustilo niz obraze.
"Obecaj mi da neces da places" -"Necu,ne" -"Takvu te volim"
"Osveticu ti se Marina, i tebi Harry, zapamticete vi dobro ime Nina White" -"I Robert Robinson"
"Ne plasi se" -zagrlio me je -"Necu.I za mene me nije briga.Ti si mi vazan" -"Nemoj opet to da kazes.Ni slucajno" -"Sta? Ima neceg loseg u tome" -"Ne ,nego tvoj zivot je vazniji od mog" -"Harry!"
"Jaojj pa moramo otici na brod" -"Jaojj da" -"Trciii!' !"
................................................
"Drago mi je sto ste dosli" -tada sam pustila Harryijevu ruku.
"Marina, duso ti sedni i smesti se i zapisuj" -"Uredu"
"A ti Harry idi u glavnu kabinu.Tamo ce ti ostali momci pokazati kako da se snalazis" - "Okej"
"Ja vas sada napustam" -"Dovidjenja!" -"Denja"
"Pa valjda ce nam ovde biti lepo" -"Nadam se"
"Idemo ljudiii!!" -culi su se glasovi ostalih pirata.
"Harry, ja sam ovde" -pokazala sam mu na obliznje stepenice neposredno pored bazena.
"Idem ja u glavnu kabinu" -"Srecnoo!" -"I tebii!"
Harry's P.O.V
"Zelimo da te upozorimo.Imamo problemima sa piratima iz Aljaske.Cesto nasrnu na nas i pucaju u brod kako bi nam ukrali zavesu" .-"Hvala na obavestenju"
"Ajde mladicu idemo napolje da lovimo" -"Okej"
Mislim da ce nam ovde biti zanimljivo.Ne zbog novca vec zbog prelepog dozivljaja.Gledam u Marinu koja je sad prezauzeta.Nikada je nisam video takvu.
"Eej duso" -"Eii ljubavi" - "Idemo da lovimo" -"Jos jednom zelim vam srecu"
Nina's P.O.V
"Krecemo pozurite svii!" -"Pratimo brod 'Oluja' .Ne smete da pogresite" -"Pucacete u onu tamo brinetu" -"Roberte zar ti nije zao tvoje drage?" -"Ma zasluzila je"
"Idemo ovako!: podelite se u nekoliko grupa i pucajte na nju. Ne sme da prezivi .Jer to jasno?"
"Da sefice" -"Idemoo"
Marina's P.O.V
Kako je samo lepo ovde. Vec duze vreme sedim na stepenicama i posmatram Harryija.
"Znas mozes da se prehladis" -"Necuu , ne brini se"
"Pazite gospodine, gospodjice.Idu pirati i naoruzani su" -odjednom je brod bio pogodjen.
""Svi na pod!" -Harry me je povukao i pali smo na pod.
"Sta je ovo" -"Ne znam ,ali ako je Nina iza ovoga kunem se platice mi!" .
"Gopodine uzmite pistolj" -dobacujeHarryiju pistolj.
"Neces valjda nekog da ubijes?" -"Ne ,to je za odbranu"
Brod je pogodjen jos dva puta.Ovo je prava nocna mora.
"Ne plasi se ,tu sam .Izacicu samo da vidim da li s u otisli" -"Ne nemojj!"
-"Nista mi nece biti"
"Otisli su!" -ostali su viknuli u glas.
"uhh koje olaksanje"
Nina's P.O.V
"Koji ste vi kreteni.Kako niste mogli da upucate jednu obicnu devojku.Platicete mi i to glavama"
-"Nesposobni ste!"
Jaojj ovaj plan mi nije uspeo ali sledeci hoce.
Maggie's P.O.V
"Marina, Harry ,jeste li dobro?"
-"Dobro smo" -prisla sam i zagrlila Marinu"
-"Kunem vam se da se ovo nece vise desavati i da cu otkriti ko stoji iza ovoga"
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...