Marina's P.O.V
"Koga to moje oci vide" *Harry i ja smo se okenuli i videli Ninu White.
"Sta ces ti ovde? kako se usudjues ' -"Tise Styles" -"Sta hocesod nas?"
-"Pa hocu da vas ubijem " -"A razlog/" -smireno sam je pitala
"Razlog je ono sto se desilo pre 2 godine.Secas se Harry?" -"Nazalost"
-"O cemu vi to pricate?"
-"Vreme je da ova glupaca sazna za istinu" -"Da se nisi usudila da je nazoves glupacom"
-"O kakvoj to istini ti pricas?"
"O istini da Harry voli samo mene, mene, i mene.Ti si tu nebitna.Izadji iz nasih zivota" -"Molim" -par suza mi je skliznulo niz obraze.Ona je luda.
"To nije istina" -"Istina je Styles"
"Ubicu vas.I to obje .Verujte mii na rec" -"Ti si bolesna osoba" -"Gorecete zivi"
-"moje poslednje upozorenje"
"Otisla je" -pocela sam da placem .
"I sam vidis da ovo vise ne moze funkcionise" -"Ne pricaj tako"
-"Zbog mene ti mozes biti mrtav" -"Ne" -"A sta je sad ono bilo?" -prisao mi je i zagrlio me.
"Niko i nista me nece odvojiti od tebe.Pa cak ni smrt"
.....................................................
"Gospodjice Annable treba li vam nesto " -"Ne hvala.Idem u kancelariju gospodje Handle" -"Uredu" .Zastala sam na vratima. Pricala je sa nekom devojkom .Nisam mogla da joj vidim lice,ali je imala istu boju kose kao i ja.
"Umm izvinite" -"Ahh Marina duso nisam te primetila " -"Dosla sam da pricamo o firmi" -izgovorr.
"Umm moze li to malo da saceka .Imam goscu" -"Okej doci cu posle" .
Magdalena 's P.O.V
"Jer ovo moja sestra/" -"Daa.Kako si znala" -"Pa videla sam joj malo lice u ogledalu" -"Lepa je bas kao i ti" -"Mi smo iste. Zasto joj odmah nisi rekla?" -"Nemam snage" -"Pa cekaj zar mislis da je bolje da joj ti kazes ili Amanda West" -"ja." -"Pa onda.imas 3 dana" -"samo 3 .Kako je brzo proslo?"
-"Vreme leti mama verovala ti to ili ne" -"Skupicu snagu i reci cu joj " -"Tako treba" -"Ja idem sad a ti se sastani a njom pricajte" -"Baj"
Kako je samo lepa .Ista je ja.I po glasu .Neverovatno .Sve sto nisaim imala sad imam.San snova.
Zivot mi nije dobro poceo ali izgleda da ce se dobro zavrsiti.Marini cu biti najveca podrska.Bice mi kao zamena za Lily.Jojj kako mi nedostaje. Dobro i Daniel mi nedostaje.Ajde dosta sad.Idem u shopping to ce me opustiti.
Marina's P.O.V
"Gospodjo Handle htela sam da popricamo o modnoj reviji" -"uredu sta predlazes" -"Pa mozda neke pastelne boje" -primetila sam da me celo vreme gleda
"Dobra ideja" -tada se cuo moj telefon -"Samo da se javim"
"#Halo -Vi ste Marina Annable? -Da -Vasa majka Elen Annable je u bolnici -Stizem" #
Sve najgore mi se desava u zivotu i ako to i ne zasluzujem . Da li ovaj Bog ima milosti za mene? .
"Mama mi je u bolnici" -"Idemo odmah tamo" -potrcale smo prema autu.
......................
Stigli smo u bolnicu .Vec pola sata mi nista ne govore o mami.
"Duso ne brini se bice ona dobro"
"Umm izvinite...Vi ste Marina?" -"Da." -"Podjite zamnom" -usli smo u kancelariju.
"Imam jednu vest za vas ,ali molim vas ostanite pribrani" -"Moja mama umire/"
-"Ne,ne na taj nacin" -"Nego na koji"
-"Na zalost vasa majka ima rak pluca" -"Molim?!"
"Onna,ona ce umreti/" -"Da ako ubrzo ne pocnemo sa terapijama"
Ovo me je totalno slomilo.Prvo tata pa sad i mama.Ne necu dopustiti da i ona umre.Zasto mi se ovo desava?
Prvo tata ,Nina, Robert sad mama.Moj zivot je uzasan.
"Odmah pocnite sa terapijama doktore" -"Uredu .Izadjite napolje da se malo opustite"
"Rii duso sta je bilo" -"Moja mama ima rak pluca... i ako doktori ne pocnu odmah sa terapijama umrece" -"Jako mi je zao"
Maggie's P.O.V
Slomljena je zbog Elen .Kako sad da joj kazem da sam joj ja majka? Mrzece me i ona i Magdalena.
Ovo komplikuje stvari .Nadam se da ce mi bog pomoci da nadjem neko resenje.I da napokon zauvek budem srecna sa svojim kcerkama.
"Nece umreti duso ne placi" -"Ali jako mi je tesko" -"Znam da ti je tesko ,ali pokusaj da ostanes pribrana"
-"Zasto pa nista me vise ne vezuje za zivot osim Harryija"
Nastavak nakon 3 votes-a
Lyyyy ya all!
VOUS LISEZ
"Tempestad - Oluja - Storm"
Roman pour Adolescents'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...