Nesto iz proslog dela
Xxxxxx;"Marina,Harry,Daniel Magdalena!"-odzvanjalo je u mojim usima.O ne otkrili su nas.
Brzo sam sisla dole zajedno sa Meg,Danielom i Harryijem.Maggie;"Sta ste to uradili?"
"Ovaajj...pa gledajte ovako.Sedeli smo u jednom restoranu,i odjednom su neki ljudi poceli da pricaju umm,nepristojne stvari.Onda su..."
Magdalena;"Harry i Daniel malo.Mislim hteli su da nas napadnu i oni su nas spasili"
Anne;"A sta ce biti sa reputacijom firme.Da li ste na to razmisljali pre nego sto ste napravili skandal"-vice
Harry;"A sta bi bilo da im se nesto desilo?"
Maggie;"Ovo je nepromisljeno delo.Pretukli ste sina guvernera ostrva.To nije malo"
Robin;"Sigurno ce biti puno problema"
Gemma;"Oni nista lose nisu uradili"
Anne;"Gemma molim te"
"I sta cete sad da radite?"
Maggie;"Ne znamo ni mi"-odmahuje glavom
Daniel;"Mi smo ovo uradili da bi..."
Robin;"Nikad ne trebate da probleme resavate fizickim nasiljem"
Maggie;"Ovo vam nije trebalo"
Anne;"Slobodni ste"-pokazala je rukom na stepenice.Svi smo krenuli na gornji sprat.Svi smo slomljeni.
Harry;"Trouble"
"Big trouble.Odoh u svoju sobu"
Magdalena;"Okej ,ja sam sa Danielom napolju"
"Gospodjica Marina Annable?"
"Ja sam"
"Zbog cega ste dosli?"
"Htela bih da popricamo o jednom vasem pacijentu".
"O kome se radi?"
"O gospodjici Sofiji Manual"
"Sta vas zanima?"
"Njeno stanje"
"Psihicko?"
"Da,pshicko.Ona je dugo ovde?"
"Ona je ovde stalni pacijent,ali pod imenom Faith Cole."
"Fait Cole? Znaci samo ja znam da je ona ovde?"
"Tako je"
"Recite mi jos nesto.Molim vas"
"Ona boluje od opasne bolesti..Ova bolest je ozbiljna.Na trenutke ona se oseca dobro,ali i poludi.Ona je alkoholicar,i sve je to uticalo na njenu mentalnu sposobnost.Njeno telo dobija razne promene."
"O Boze"
"Ne znam vise,ne smem da Vam kazem.To nije.u mom poslu.Moj posao je da se brinem o pacijentima"
"Razumem vas"
"Izvinite me molim vas"-zalupila je vratima i izasla iz kancelarije."Dakle to je tvoja tajna Sofia Manual"-rekla sam "razotkricu te.Ostalo je jos samo malo"
Izasla sam iz ogromne kancelarije i usla u auto.Vozila sam prema policiji.Saznacu Sofijin dosije.Pol.;"Dobar dan"
"Dobar dan,dosla sam zbog jednog dosijea"
Pol;"Otprilike od pre koliko godina?"
"Mozda 25-26.Ali mi je potreban i dosije i podaci,npr mesto rodjenja,i to"
Pol;"Odvescu vas u dvoranu gde cuvamo to,ali bojim se da ce te morati sve to sami da trazite"
"Nema problema"
Pol;"Udjite ovde"-odveo me je u ogromnu dvoranu punu razbacanih papira Kako cu se snaci ovde.
Pocela sam sa prvim papirom..."Leticia Mall -ne"
"Isadora Lowel,ne ,ne"
"Margita Nenth,ne"
"Elena Efter"
"Ne,ne kako cu se snaci"-gledala sam neprestalno."Deana High,Benu ...,Olivia Queen,Uteran,Angelina,Andrea Kismith, Sasha Piter,Nicole..."
Otisla sam do druge police.sa dosijeima.
ESTÁS LEYENDO
"Tempestad - Oluja - Storm"
Novela Juvenil'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...