"Stani malo gospodjice... Odkud ti sad to?" -"A zar je zabranjeno da nesto znam o svojoj porodici" -"Nije" -"E pa onda ... odgovori mi" -ne znam sta da joj kazem ,ali ce se sigurno sresti.Uostalom saznace jedna za drugu.Samo je problem Marina.Sta ce ona da kaze.
"Slusam odgovor" -"Uredu reci cu ti...Tvoja sestra se zove...Marina Annable" -"Prelepo ime" -Nadam se da je barem malo smeksala i da ce se ona i Marina voleti.Ko zna?
"Imas li jos neka pitanja za mene?" -"Nemam.Zadovoljila sam svoje potrebe" -samo sam klimnula glavom
Magdalena's P.O.V
Znaci Marina. Marina, Magdalena i Maggie. I da Alex.
Pa kako je precoll imati sestru bliznakinju i jos da je ista ja.Moze u nekim trenucima i da posluzi.Ali ne, sa njom cu imati savrsen odnos,ali ne i sa mamom.Kako je mogla? Nju je ostavila Alexoovoj zeni ,a mene je neki Brandon ukrao i odveo dom.Proklet bio.
"Jos malo pa cu upoznati sestru" -drzala sam Marininu sliku u ruci dok sam isla prema svojoj sobi.A onda savrsena porodica.
Ahh pa i ona ima mnogo problema.Cula sam za tu Ninu White.Zapravo poznavala sam je.Bila je uobrazena klinka.I zasto se bas namerila na Marinu i Harryija...Harryija Stylesa? Pa ovo je bolje nego sto sam mislila.Da mi je neko verovao da cu imati sestru i uz to i njenog momka Harryija Stylesa ne bih mu verovala.
"Dosta razmisljanja Magdalena.Sad crttajj!"
Marina's P.O.V
Jako se cudno osecam .Vid mi je stalno mutan .Ne znam sta je ovo.A desavalo se je i pre mnogo godina.Pa da to je bilo noc pre nego da izgubim tatu.Samo da ovo nije opet neka vizija.
"Jesi dobro?" -prisao mi je i pitao me je. -"Aham" -poljubio me je u celo
"Pa ti goris" -"Ma ne nije mi nista" -"Kako nije?" -"Nije." -"Ajde sad u krevet"
"rekao sam ti da lose podnosis alkohol" -"Daj Harry"
"hmm da vidimo .... 39.5 !" -"Ne drami zbog temperature" -"Kako da ne dramim.Pozvacemo lekara"
"Ne ,ne ne bolje mi je sa tobom .Ostani" -"Uredu ,ali ako ti ne bude bolje zovem..." -"Shhh" -poljubili smo se.
Opet mi se pojavio neki osecaj u grudima.Sta e ovo? Ako je nesto ozbiljno molicu ga da prestane.
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...