"Ubicu je '-govorim u sebi.Kako moze ovo da radi.Moje srce je odjednom pocelo da jako kuca.Sta je ovo?Sigurno neki kosmar iz kojeg zelim da se probudim.Barem do vremena kada sam dosla.Sve bih ispravila u zivotu.Ovo se samo meni desava.Zasto ne mogu da budem srecna,dodjavola.
Otisla sam u svoju sobu i otvorila orman.Zelela sam da sve pobacam,ali jedan deo mene je odrzavao ravnotezu.
"Sta bih mogla da nosim?"-izvadila sam zelene pantalone i belo dzemper.
"Ovo ce dobro izgledati"-mrmljam.Sada mi je pogled prikovan za sat. 12:54, nemoguce.Brzo sam se obukla i istrcala iz sobe,a pritom sam stavila malo sminke.Magdalena;"Mi smo bas mislili da podjemo!"-cupkala je nogom kao dete koje ceka paketic za Novu godinu.
Marina;"Znas da mi vreme nije uvek najbolji saveznik"-pokusavam da se izvucem
Harry;"Mozemo li napokon da krenemo?"
Daniel;"Bilo je vreme"
"Idemo ne zalite se vise!"-glasno sam rekla.Usli smo u auto i zaputili se prema trznom centru.Ja i Magdalena smo vukle Daniela i ...Harryija.Prosle smo sve prodavnice.
Daniel;"ko ce razumeti vas zene"-u ruci je drzao oko desetak kesa.
Harry;"ne znam ni ja"-on uzdise,verovatno zbog umora.
"Ne kukajte vise"-podigla sam prst i zapretila im.
Magdalena;"I ja sam ss umorila.Ajdemo u neki restotan"
"Eno ima na prvom spratu"
Harry;"Idemo"
"Ovaj je jako dobar restoran,Jenn ga je pohvalila"-prstom sam pokazivala.Daniel;"Idemo u taj"
Usli smo u veliki restoran,konobar je prisao do nas.Konobar;"Izvolite?"
Magdalena;"Mogli bismo da svi probamo ovaj specijalitet"
Harry;"Mogli bi""Uredu svi cemo naruciti isto.Dajte nam vas specijalitet"
Konobar;"Stize"Xxxxx;"Vidi one lepotice"-dobacivali su neki momci.
Magdalena;"sta je s ovima?"
Xxxx;"HOCES DA PROVERIS!"Harry i Daniel su se neprestalno gledali i stiskali pesnice.
"Smirite se"
Xxxxx;"Hoces da ti ispunim jednu zelju"-povukao me je.jako za ruku.
Harry;"Dosta je bilo !!!"-ustao jee sa stolice.
Xxxx;"Koji ti je ovaj lepotice!?"-istog trenutka ga Harry udara.Ovaj me je povukao na stranu tako da sam skoro udarila o zid.
Harry;"Da to nikad vise nisi rekao!"_hvata ga za kragnu od kosulje i baca na pod.Tuku se,a ja ne znam sta da radim.
"Prestanitee!!!"-glasno vicem,i u istom trenutku jedan iz bande udara Harryija i pribija ga uz zid.
Magdalena;"DANIEL STANI!"Daniel;"Koga si ti nasao da maltretiras!"-prisao je jednom od njih i udario ga.
Xxxx;"Vidi ti ove lepotice imaju zastitnike"
Harry;"Da to nikad vise nisi rekao!"-oslobadja se i udara ga.On pada na pod i Harry se okrece.
"HARRY PAZII"-pokusavala sam da mu kazem da je jedan od njih iza njega,ali bezuspesno.Udario je glavom o zid.
"HARRY!"-prisla sam mu "Jesi dobro?"
Harry;"Idi odavde sa Magdalenom povredice vas"
"Nikada."
Harry;"slusaj me!"
"Ne mozemo da vas ostavimo shvatite"Onaj 'lik' je prisao do mene i odgurnuo me.
U istom trenutku dosla je policija.
Policajac1;"Sta se dogodilo?"
Daniel;"Napali su nas"
Policijac2;"Ali i vi ste se tukli sa njima.Verujem da ce biti puno medija zato sto je clan tuce bio Harry Styles"
ESTÁS LEYENDO
"Tempestad - Oluja - Storm"
Novela Juvenil'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...