Mistery?

101 5 0
                                    

Marina's P.O.V

"Duso moram ti nesto reci...ja ja volim Ninu White.Ovo ce te sigurno povrediti .Ne ne.To nije moguce.Moguce je preotela sam ti ga glupaco"

"Ri, jesi ti sigurno dobro" -glupi san ,a ja budala poverovala , uff. -'Dobro sam"  -"Vrati se na spavanje.Zagrlio me je i ubrzo sam utonula u san.

.............................................

"Izvinite gospodjice .Ispalo vam je nesto" -pogledala sam prema crnoj zeni -"Hvala Vam" 

-"Nema na cemu ... tvoje ime je?" -"Marina Annable" -stalno govorim svoje ime.

"Ja sam Amanda West" -"Drago mi je" -"I meni"  -"Vidi se da si dobra devojka" -"Hvala " 

-"Znas, ja sam posla u jednu modnu agenciju Annable-Styles" -"Ahh da to je mo... agencija koju drzi moja mama i jos dve zene" 

-"Bas sam posla tamo" -"I ja" -"Nastavicemo zajedno?" -"Da" 

...........................

Nakon nekih pola sata puta i cavrljanja sa Amandom shvatila sam da je zapravo dobra osoba.

"evo nas" -usli smo u ogromnu salu za sastanke.Tamo je bila gospodja Handle.

"Dobar dan" -gotova je pala u nesvest kada je videla Amandu.Zasto? Izgleda da treba mnogo toga da saznam.

"Rii duso mozes nas ostaviti nasamo,posto vidim da je dosla da trazi posao" -"Okej" 

Sta sad.Izadji. Izasla sam. Ovo je sigurno neka tajna .Znam da jeste.Misterija ce se otvoriti i resiti ,ali neki drugi put.Ova Maggie mi je sumnjiva.

Maggie's P.O.V

"Wau kakve mere.Zadivljena sam Maggie" -"Slusaj me ti...Kog djavola trazis ovde" 

-"Pa zar nije vreme da se sazna istina i da se uzbrka plamen proslosti koji je jako zanimljiv.A meni posebno" -"Ni rec da nisi rekla" 

-"Ona cura je tvoja cerka.Lepa je." -"Ako samo pisnes...ja...." -"Sta ces ti? Da cujem? Svi ce saznati istinu , i samo istinu ,dobro poneka laz ne bi skodila" -"Prestanii" 

"Prvo upozorenje Handle.Imas ih dva.Nakon drugog ja govorim istinu , navodnu istinu" -zalupila je vratima.

Ne smem da dopustim da Marina i Magdalena saznaju netacnu istinu.Drzi se Maggie.Svaki pocetak je tezak.

...............................

"Ostalo ti je jos 8 dana mamice" -"Prestani sa provociranjem" -"Cutim" 

"Za par dana cu upoznati moju sestru" -"Magdalena shvatam da si nervozna ali molim te" -"Okej bre opusti se" .

Marina's P.O.V

Sedela sam u svojoj kancelariji i razmisljala.

Neke stvari se zapravo i poklapaju.Maggie je jako cudna zena.Misteriozna.Ali cu ja tu misteriju resiti.Kao i sve ostale u svom zivotu.

"Gospodjice narucila ste caj" -"Stavi ga tu" -prstom sam pokazivala na sto. "Mogu izaci?" -"Slobodna si"  -"Hvala" 

Nesto se cudno desava.I imam osecaj da ima neke veze samnom. Milion puta postavljeno pitanje 'Zasto?' .

Ma mozda i samo umisljam.Ma nije to.Trebam samo da se opustim.To mi je potrebno.

Magdalena's P.O.V

"Jos samo osam dana lalalla: " -pevala sam dok sam ulazila u sobu.

"Ipak nisi sama Megg. Imams sestru.Mah" 

"PA izmedju ostalog imam i firmu.Firmu koju cemo naslediti moja sestra i ja" 

"Tempestad - Oluja - Storm"Where stories live. Discover now