...........................................
"Riii ,Riii gde si ti uopste?" -"Umm evo me odmah dolazim"
"Jesi dobro? Cula sam sta se desilo" -"Dobro sam ,ne brini" -"Okej, sad sigurno si snuzdena zbog toga zar ne?" -"JAko glupo pitanje gospodjice Jones .Mozda sam samo pos stresom right?"
-"Okej ,okej ,pobedila si. Ionako nemam mnogo vremena.Moram ici."-"Caoo i tebi"
"Ona prokleta Nina ce mi platiti za sve!" -ulazim u kancelariju gospodje Maggie.Wtf? Prica sa nekim.Provirila sam malo i videla Harryija.Sta sad on radi tu? Prisluskivacu jos malo.Ne neces Marina ,neces.E hoces , hoces.Dobro hocu.
"A kad vi gospodjo mislite da porazgovarate sa Marinom? Mislim trebate joj odmah reci istinu"
-"MA kako da ne.Strpi se ti jos malo. NA meni je da odlucim kad ce se to desiti" -"Dok vi odlucite postace kasno!" .
-"Cekaj cekaj jesi ti to zaljubljen u Marinu?" -"Pa zar se to ne vidi.Mislim u vezi smo" -"Ureduu"
"Khm , izvinite sto vam smetam.Zelela sam da porazgovaramo o necemu."
"Izvoli"
"Kakvu ja to istinu treba da saznam?" -ocigledno su ove reci presekle gospodju Maggie , ali sta je tu je.
"Ne znam o cemu pricas" -odgovorio je Harry
"Ne postoji nikakva istina, za koju nisi cula veruj mi "
-"Okej. I htela sam da znam. Za ovo je odgovorna Nina White?" -"Moram priznai da je tako"
Ta kucka ce mi platiti za sve.Gotovo je pukla sam.Kako je mogla? Nek se nosi do djavola.
"Ne brini se ti za Ninu.Sredicemo vec nesto" -"NE.Ne moze tako Harry" -"Imas li mozda drugo resenje?" -"Nemam,ali cu ga imati ,uskoro, nadam se" -"A sad zdravo svima.Moram ici."
Smisli nesto Marina. Ali trebas prvo da znas sta ces da radis? Pa ja stvarno kao da ni nemam mozak. Fuck.
Dosla mi je poruka
Citam:> "Rii duso dodji brzo kuci .Imamo jednu veceru.Sastajemo se sa porodicom Powel.<"
Koji su sad ti? I opet neka glupa vecera.Divno .Sad samo moze srce da mi stane.Ali trebam da se drzim.Zbog sebe a i Harryija.
..........................................
"Dobro vece!" -"Dobro vece" -"Zdravo" -mnogo brojni glasovi oodjekivali su u dnevnoj sobi .Red je da sidjem.
"Dobro vece" -"Zdravo mila.JA sam Rose" -"Ja sam Marina" -"Ovo je moj sin"
a znaci to je taj cuveni Martin Powel.Pa solidno izgleda
-"Zdravo ja sam Martin... Powel"
Nemam bas puno vremena za pisanje...skola i te ostale stvari.Uvek kad mogu ja cu postaviti nastavak.
Nema uslova za drugi nastavak.
Lyyy
YOU ARE READING
"Tempestad - Oluja - Storm"
Teen Fiction'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...