Izletela sam iz auta i videla Harryija i grupu muskaraca.Bio je sav u modricama.Kada se jedan od njih okrenuo ,t- to je bio Robert...Robinson
"Robert nemoguce"-uskliknula sam u mesru i tiho govorila
"Sta sad da radim?"-odjednom sam cula krik i molila se da je Harry ustao i udario Roberta ali bilo je suprotno.
Marina;"Robert!!"-izasla sam ispred njega.
Robert;"Oohh pa ko je to nama ovde?.Ri to si ti?"
Harry;"Marina? Bezi odavde sto pre"-pocela sam da trcim
Robert;"Mario hvataj je!"zamnom je potrcao jedan...moglo bi se reci clan bande
Mario;"neces mi pobeci ,nikako!"-trcala sam dugo i imala sam osecaj da cu se ugusiti.Spotakla sam se o kamen i ubrzo sam osetila necije ruke kako me vuku.Uhvatio me je.
Mario;"evo je Robi"
Robert;"Divno.A sada da pocnemo...Poznajete Brandona West-a? Da zar ne? To je covek koji me je izvukao iz zatvora i evo me sad radim za njega,divnoo.A vi ste od skoro njegovi neprijatelji,a on svoje neprijatelje kaznjava.Glavni neprijatelj si mu ti Rii"Marina;"upomoc,hmhmhmmmhmhm"-zavezali su mi usta.
R;"tako je vec bolje.Niko nas ne cuje ,samo mi smo ovde.Ri bolje bi bilo da se uspavas malo,moram nesto da kazem tvom dragom"
Harry;"da je nisi pipnuo!"
R;"sta mi mozes?Vezan si,u modricama,Charli daj vodu i lek""Hmhhhhhhhh'aaaaa"-tada mi je prisao Charli i stavio lek u vodu.
C;"Hajde pij mala sireno"-skinuo mi je povez
"Nikad!"
C;"moraces"-na silu mi je prislonio casu i ubrzo se casa ispraznila.
C;"e tako lepoticee"H;"ne,ne ,Ako joj se nesto desi platices mi"
Pocela sam da osecam vrtoglavicu i vid mi se zamutio.Videla sam Harryija,kao da je isparivao.Odjednom mi je zacrnilo pred ocima.Pala sam.
Harry;"Marina nee!"
Bilo je kasno.
......
Author's P.o.vPrelepa mlada zenska silueta lezala je pored kreveta u mracnoj sobi.Neke devojke su je sminkale ,a druge su joj oblacile odecu.Pocela je da se budi.
"Sta radite to?"-upitala je
"Radimo svoj posao"-crvenokosa je rekla.
"Gde sam to ja?"-uplaseno je pitala."Nije vreme da ti otkrijemo nasu lokaciju"-odmahivala je glavom.
"Ajde idemo,ostavite malu sirenu da se odmori.I nemoj slucajno da planiras da pobegnes,odavde niko nije pobegao"-par suza joj se spustilo niz obraze.
"Harry ce me spasiti,znam"
"A to je onaj kovrdzavi zar ne?Ahh trazio te je,ali je praznih ruku otisao"-crvenokosa je odgovorila.
"On je slobodan?"
"Da pustili su ga,ali tebe nece,ahahhahahahhahah"Marina's P.o.V
Gde sam to ja? Ni sama ne znam.Milion puta sam pogledala kroz prozor,ali ne,nisam znala gde sam.Navodno sam sad u ropstvu nekog coveka.Ali ne znam ko je to.Brandon West nije znam.Nacula sam kada su pricali.U sobi se nalazio veliki broj ukosnica i narukvica.Uzela sam jednu i pokusala da otkljucam prozor (koji je zakljucan,da ne bi pobegla).
"Molim te ,molim te Boze pomozi mi !"
..................
Harry's p.o.v
"Gospodine Styles kako ste dospeli tamo?'-policajac me pita
"Dobio sam jednu poruku.A onda su oteli mene i moju devojku.Ja sam pobegao ali je ona ostala tamo"
"Naci cemo je gospodine Styles.Kako ste pobegli?"
"Dobro,nisam pobegao ali su me pustili zbog Marininog zivota"-tada je dosao drugi policajac
"Nasli smo lokaciju"-povikao je .
"Idemo brzo tamo"
"Idem i ja"-dobacio sam.
"Ne mozete gospodine Styles"
"Mogu i te kako"-tada je jedan od njih klimnuo glavom,dok sam ja zadrzavao suze.
"Ici cu mojim autom,praticu vas"-rekao sam i usao u auto.
...............
"Ruke u vis"-usao sam u sobu i zatekao Marinu kako lezi na podu.
"Marina!"-dotrcao sam do nje i opipao joj puls.Bio je slab.Primetio sam casu sa vodom i poprskao je."zovite doktora'-vikao sam .Uzeo sam njenu ruku i crvsto je drzao.
'Sigurno su joj sipali nesto,mozda drogu ili neki otrov ,ili neki lek za uspavljivanje u preteranim kolicinama"-rekao je policajac "pozvali su hitnu"
Mnogo puta sam dozivao njeno ime,ona se nije odazivala 'Nemoj da ides molim te!"-uzeo sam je u narucje.
"Dajte je ovamo"-bolnicari su rekli,i spustio sam je na nosilo.
"Idem i ja sam vama"-usao sam u bolnicki auto,dok su oni stavljali Marini masku.
"Ona ce biti dobro zar ne?"-pitao sam jednog od bolnicara
"Videcemo."-hladno je rekao.
"Kako mozete biti tako hladni uradite nesto"
"trudimo se gospodine"
Stigli smo u bolnicu ,odveli su je na intenzivnu.Izasao je doktor.
"Doktore jer ona dobro?" -stao sam ispred njega.
"Situacija je ozbiljna.Njen organizam je dosao u kontakt sa preteranom dozom lekova za spavanje.Pokusali smo da ocistimo njen organizam,ali ne znam koliko ce to biti uspesno.Ali verujem da ce ona to izdrzati.Mozete da je posetite ako zelite"
-"U redu"-klimnuo sam glavom i obrisao suze.Usao sam u njenu sobu.
"vidis li sta mi radis?"-uzeo sam njenu ruku i poljubio je.
"Ajde probudi se ,molim te"
"Ne mozes to da mi radis"
ESTÁS LEYENDO
"Tempestad - Oluja - Storm"
Novela Juvenil'I onda kada sam mislio da je pravo vreme da odem,zaboravim i kada bih verovao da mi je svejedno,ona bi banula niotkud i sve bi počelo ponovo. Ne znam zašto me je taj pogled toliko očaravao,a da budem iskren ,nisam se pretjerano otimao kada bi bila...