Six

230 14 4
                                    

Jungkook Pov

"Hyung, aku rasa kita tak pernah ambil female fighter?" Soalku pelik kearah yeoja yang sedang berlatih di gelanggang.

"Owhh....cepat saja mata kau kookie! " Namjoon hyung menggaru kepala yang tidak gatal.

Aku rasa Namjoon yang terbangkan punch bag tu....teka jelah.

"Kenapa dia dekat sini?! Hyung tahukan kita hanya ambil male fighter sajakan! " ujarku.

"Aku tahu kau partner aku dalam RM ni, tapi kau hanya silent owner, no possession for the management. Kau hanya bagi modal dan kaut untung. Dan dia kes istimewa. " balas Namjoon hyung.

"Apa nama dia! " soalku ingin tahu.

"Look Kookie, she's mine. Don't you dare to touch her. Hanya aku yang boleh. " balas Namjoon hyung.

"I see, her name is yours. Huhh?! " balasku sinis.

"Apa istimewanya dia? " soalku pelik.

"Aku pelanggan dia, pelanggan pertama. " Ujar Namjoon hyung.

"You fuck her? " Soalku terus, lagipun hanya kami berdua saja yang ada disini.

"Yang lebih tepat, kami buat seks bersama. " balasnya.

"Hyung! Kau jatuh cinta dengan dia!!! " suaraku terkejut.

"Hyung, kau women fucker, never taking them as your sex company. So you fall for her. " terangku terus. Tunggu dia balas mahu dia tak mengaku.

"She's born here, dibesarkan di China, lemah lembut sangat. Tapi sebulan dilatih, dia menunjukkan hasil yang memberansangkan. Lepas dia dah mahir, aku akan jual... " mendengar ayat Namjoon hyung, ayatnya aku potong.

"Mwoo! Hyung nak jual yeoja tu, tadi beria kata she's mine.... "

Papp!

Kepala aku diluku.

"Aku jual, tapi aku yang akan beli, jadi dia takkan lari, dia akan jadi milik aku seorang. " sambung Namjoon hyung.

"Ikut kaulah hyung. Aku nak tengok Haera! " terus aku berlari kearah Haera.

Haera sudah berdiri mencekak kolar baju seorang lelaki.

"Haera! " jeritku kuat. Akhirnya aku sampai disebelah Haera.

Haera melepas kasar kolar lelaki tersebut dan berdiri disebelahku, seperti melindungi dirinya.

"Hai hyung, aku nak adik kau yang comel ni. " ucap lelaki tersebut kepadaku.

Haera aku tarik untuk duduk diatas kerusi. Dia yang faham apa yang ingin aku lakukan hanya duduk memeluk tubuh dan menyilangkan kaki.

"Duduk pun comel.... " ucapan lelaki tersebut tergantung apabila tumbukan padu aku hadiahkan. Tersungkur dia dengan darah mengalir di bibir.

Dia bangun berdiri semula.

"Bro, takkanlah aku nak adik kau.... " perutnya aku tumbuk lagi. Kalini darah tersembur banyak dari mulutnya.

"WOII! cakaplah apasal kau nak pukul aku beria! " pekik lelaki tersebut.

"Meet the other owner of RM. " Namjoon hyung menepuk bahuku.

Semua terkejut beruk, ada yang terkulat-kulat menunduk.

"Jangan ada sesiapa nak mengayat, mengorat atau cuba membahayakan yeoja comel tu, sebab dia sedang mengandung. " aku berjeda, semua terkejut dengan ayatku.

"Yaaa, mengandung anak aku dan yeoja comel tu isteri aku! " aku mengenyit sebelah mata kearah Haera. Haera mengenyitkan kedua matanya beberapa kali sebagai balasan. Nampak sangat comel.

Dragon HighWhere stories live. Discover now