|Fangirl Kalbi|
♡Parti bitmişti, bir şekilde. Taehyung ve Seokjin hala birbirine sokulmuş şekilde öylece dururken hiç fark etmedikleri anda müzik durmuştu. Salonun yavaş yavaş boşaldığını gören ikili, istemeyerek de olsa ayırmıştı bedenlerini.
İkisi de artık sakince ve huzurla atan ikinci kalpten uzaklaşmıştı.
Taehyung durdu, gözlerini hızlıca kırpıştırdı tekrar yaşların yüzünü ıslatmaması için.
Gece bitmişti.
Taehyung'un perisi değil Prens'i gelmiş, onu bembeyazlar içinde partiye getirmişti. Sonra onunla dans etmiş, güzel ve yakışıklı Taehyung'un kalbini bir kez daha hızlandırmıştı. Ve şimdi... gitme vakti gelmişti, ya da ayrılık. Büründüğü Sindirella rolünden ayrılıp tekrar Külkedisi olma vakti gelmişti.
Büyü bozulmuştu.
Taehyung, Seokjin'e bakmadan hızlı adımlarla masalarına doğru ilerledi. Sadece gitmek istiyordu. Seokjin'in, acı dolu yüzünü görmesini istemiyordu.
Masaya ulaştığında Jimin ve Jungkook'u görememişti. Sol avcunu alnına bastırdı. Bunu yapmış olmamalarını diledi. Onu Seokjin'le baş başa bırakmış olmamalarını diledi. Bir umut sundu kendine.
Ancak masa o kadar boş ve topluydu ki, hiç kullanılmamış gibi gözüküyordu. Kulağına, her geçen saniye artan adım sesleri dolduğunda, o adımların sahibini hemen tanıdı.
Kim Taehyung Kim Seokjin'i, adımına kadar biliyordu.
"Jimin ve Jungkook nerede?" Seokjin'in yüzüne bakamıyordu, daha kötüsü nedenini bilmiyordu.
"Bilmiyorum."
Seokjin, Jimin'i arayacağına dair bir şeyler söyledikten sonra telefonunu açtı ve 'Yere Yakın' ismine bastı.
Telefon çalıyordu.
"Efendim Hyung?"
"Nerdesiniz Jimin?"
"Biz şeydeyiz. Arabada! Eve gidiyoruz."
"Neden bizi bekleme zahmetinde bulunmadınız?"
"Şey, biz sizi tuvalette sanıyorduk. İşiniz uzun sürer diye beklemedik." Jimin'in imalı sesi kulaklarına ulaştığında hafiften çattı kaşlarını.
"Jimin!"
"Neyse. Taehyung'u sen getirirsin ama bize getirme!" Sanki yüz yüze konuşuyorlarmış ve Seokjin görecekmiş gibi kafasını iki yana salladı hızlıca.
"Nedenmiş o?"
"Bizim işlerimiz var da. Anlarsınya..."
Hattın iki tarafında da bir süre sessizlik oluştu. Ardından kendine gelen Seokjin, hiçbir şey demeden telefonu kapattı.
Jimin büyükçe gülümseyip arabayı kullanan Jungkook'a döndü.
"Tamamdır, bu gece Taehyung yok. Yapacağız değil mi?"
"Evet, bu sefer evde yapacağız. Hazır almak yok." Jimin ellerini yumruk yapıp havada birkaç kez salladı.
"Ne güzel bir şey şu çikolatalı süt yaa."
İkili hızlıca eve gidip, kendilerine çikolatalı süt yapmak için heyecanla yolun bitmesini bekliyordu.
******
"Sorun olmaz senin için umarım. Belki... eğer, kalmak istemezsen sana, güvenli bir otel ayarlayabilirim."
"Hayır Seokjin, benim için sorun olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
formidable | taejin
Fanfiction[Tamamlandı] Taehyung ve Seokjin ortaokuldan beri arkadaştı. Taehyung, en çok Jin Hyung'unu çizmeyi sevdiğini fark ettiğinde bir şeyi daha fark etti. Çocuk kalbine sığdırdığı aşkından bir gün uzaklaşmak zorunda kalacağını bilemezdi. -Burada benimle...