2.

738 63 4
                                    

„Tak a tady máme naše vítěze. Prosím potlesk!" zvolal nadšeně Tony Stark, když dorazila konečně i skupinka pěti vítězů z dnešního odpoledne. Byli na jeho pořádání večírku již zvyklý. Dvaceti letý syn miliardáře a taky génius celé školy se holt rád blejskne před ostatními. Večírek byl samozřejmě jen pro zvané.

Všichni hosté začali nadšeně tleskat a jásat. Clint si začal plnými doušky užívat chvilku slávy jako Thor a Sam, zatímco Bucky vzal Steva kolem ramen a vydali se spolu pryč mimo pozornost ostatních.

„Co říkáš na všechnu tu slávu?" zeptal se James Rogerse, když se postavili stranou a celé to pozorovali.

„Nic moc pro mě. Asi sem i po těch letech nezapadám," Steve se po něm krátce ohlédl, než se ohlédl zpět na jásající dav. Po té následovala Tonyho klasická slova a to, že párty začíná.

„Každý si hledáme své místo," přitakal Barnes a položil kamarádovi ruku na rameno. Steve se na něj usmál.

„Jak je to s tebou a Natashou?"

„Je to holt kočka, co si budem namlouvat," Bucky si uchechtl. „A co ty a holky?"

„Já a holky?" Stevovi zmizel úsměv z tváře. „No... Vycházím s nimi v pohodě..."

„To jsem nemyslel. Já myslel, jestli máš přítelkyni."

„I kdybych řekl, že mám, nevěřil by jsi mi to."

„To by byla první lež, kterou by jsi ve svém životě řekl," zasmál se brunet a podíval se po Rogersovi.

„Milosrdná. To se nepočítá," bránil se Steve a setkal se pohledem s Buckym. Bucky nad ním jen zakroutil hlavou a vzal si od číšnice z tácu nějaký koktejl, když procházela kolem.

„Když myslíš. Jsi poslední z party, kdo nemá holku. I Bruce ji má... Jak že se jmenuje?"

„Becky..."

„Jo, přesně ta," usmál se Bucky vítězně. Steve nad ním zakroutil hlavou. „Steve, notak. Tady ve škole má na tebe zálusk i prvanda. Všechny holky po tobě jedou. Ty si můžeš vybírat."

„Já čekám na tu pravou, Bucky," upřel Steven na Barnese vážný pohled. „A navíc... Podle Tonyho přijdu dívkám nudný."

„To je lehce pravda," zašeptal brunet tiše, ale ten druhý ho slyšel. Blonďák ho za to probodl pohledem a bouchl ho do ramene. Ne moc silně, aby ho odstrčil, ale intenzivně na to aby to druhého bolelo. „Au!"

„Nerýpej, jo?!"

„Hoši, bacha, ať si něco neuděláte," zasmála se zrovna procházející Amber držící tác s pár sklenicemi. Nejspíš v nich byly džusy atd. Přeci jen studentům ještě nebylo dvacet jedna. „Jinak ahoj."

„A-ahoj," zakoktal Steve v přítomnosti dívky a jemně se pousmál. Amber na něj kývla též s úsměvem.

„Čau, kotě," mrkl na ni svůdně Bucky a usmál se zářivým úsměvem. Amber nad ním protočila očima.

„Máš Natashu, takže si nech zajít chuť," s úšklebkem ho odbyla. „Tak já už musím. Zatím se mějte," řekla narychlo a už mizela rychle pryč. Bucky se ještě nějakou chvíli usmíval a Steve se probíral z chvilkového tranzu. Amber ho nikdy nepozdravila přímo a ani se na něj neusmála. Doufal, že to myslela upřímně.

„Steve?" oslovil ho Bucky, jenže to Steva ze zamyšlení nedostalo. „Steve!" zvýšil Barnes svůj hlas a zároveň zamával kamarádovi rukou před očima. Steve sebou ucukl a jakoby se probral, zamrkal očima.

„Co blbneš!" obořil se naštvaně na Buckyho, jelikož se i vyděsil. Představy o určité dívce se rozplynuly.

„Zasnil ses potom, co Georgová odešla. Vrr. Ona se ti líbí. Že jo?" Bucky se ušklíbl, když se Rogersovi tváře jemně zčervenaly.

„C-cože? Ne! Teda... Je hezká, ale přece bych s ní nemohl-"

„Klid, chlape. Tvoje tajemství je u mě v bezpečí," Barnes si hrdě poklepal na hruď, jako nějaká významná osoba. Steve nad ním zakroutil už vzpamatovaný hlavou a šel pryč.

„Potřebuju se něčeho napít," řekl a začal vyhledávat číšníky s pitím. Ne koktejly, ale nejlépe alkohol.

„Notak, neblbni," hned se ho pokoušel brunet dohnat. „Ještě ti nebylo dvacet jedna!"

𐌉 ѡ⍺ᥒ✝ ყ𝘰𝑢 〔ദ𝘰ᥒ𝑢⳽〕Kde žijí příběhy. Začni objevovat