*Čtvrtek - Narozeniny Amber - Dům Georgeových*
„Tak jsme tady. Hlavně si to užij a pozdravuj ode mě oslavenkyni," řekla Stevova máma, jakmile se Stevem dojela před dům Amber a párty byla již v plném proudu. Steve lehce nesvůj koukl směrem, kde je dům a sevřel víc v ruce kytici růží, kterou měl pro Amber. Měl pro ni ještě jeden dárek a to náhrdelník s hvězdou. Chtěl jí tim vyjádřit, že je pro něj jako hvězda na nebi, co každou noc vidí.
Vzal si kytici i krabičku a vystoupil si z auta. Ještě narychlo se rozloučil s mámou a vydal se k domu, z něhož na plný pecky hrála hudba. Postavil se ke dveřím a stiskl zvonek. Chvíli netrpělivě čekal, než se dveře konečně otevřely a stála v nich oslavenkyně.
„Ahoj!" zářivě se na Rogerse usmála. Snažila se na venek vyzařovat šťastně, i když to doopravdy bylo trochu jinak. Steve se také usmál a pozvedl kytici růží víc nahoru k obličeji.
„Všechno nejlepší," řekl a kytici dívce předal. Zároveň jí dal i malou krabičku, v němž byl náhrdelník s hvězdou.
„Děkuju. Ty růže jsou nádherné. Pojď dál," Amber se uculila a pustila blonďáka dovnitř. Jakmile Steve vešel, ocitl se mezi hromadou bavících se lidí. Hudba hrála, na stolech bylo jídlo, pití, hosté tančili a povídali si. Prostě jedna z těch normálních párty, na kterých nikdy Steve dlouho nepobýval. Ale teď mu bylo jasné, že dnes se pokusí zůstat co nejdéle. Máma měla noční a tím pádem se nestrachovala o to, kdy se vrátí její syn domů. Spoléhala na to, že by zůstal na noc u kamarádů.
„Jak si to tu užíváš?" zeptal se Steve Amber, aby projevil zájem, když ji pozoroval, jak dávala kytici do vázy.
„Ujde to," pokrčila rameny a šla blíž k němu. „Ještě jednou děkuju," usmála se a dala mu malou pusu na tvář. Steve pomalu cítil, jak se mu do tváře nahrnuje červená, ale byl rád za šero, ve kterém se nacházel, takže červená nebyla tolik vidět.
„To je přece samozřejmost," taky se usmál. Amber zpozorněla, když v dali uviděla mezi davem projít Warda a zneklidnila. Rozhodl se pro ústup, aby Stevovi nehrozilo případné nebezpečí.
„Jídlo a pití tu je. Kluci z tvýho týmu už dávno dorazili a já si musím jít ještě něco zařídit, takže jestli mě omluvíš," nervózně se na blonďáka usmála a naznačila odchod.
„Jo, jasně," přikývl a Amber se během chvilky ztratila mezi lidmi. Poznal, že byla nesvá, ale proč mu říct nechtěla. Rozhodl se to neřešit a vydal se hledat jeho kamarády. To se mu po chvíli povedlo, jelikož zrovna vedli vážnou debatu u stolu s jídlem a mohl vidět, jak se zrovna Thor cpal obloženými chlebíčky. „Zdravím," pozdravil kluky a upoutal tak na sebe jejich pozornost. První u něj byli Bucky a Sam.
„Nazdar, tak ty jsi nakonec přišel," ušklíbl se Wilson a poplácal Rogerse po zádech. Steve se zatvářil zmateně.
„Jak jako nakonec?"
„Ty přece na takovýhle večírky nechodíš," vysvětlil Bruce, který byl též přítomen, jako Tony a Rhodey.
„No...tak přeci jen jsem si tenhle večer nemohl nechat ujít," pokrčil Steve rameny.
„S kyticí růží a dárečkem pro tvou lásku?" uchechtl si Bucky a Steve mu vzápětí zakryl dlaní ústa. Nechtěl, aby to slyšeli všichni okolo.
„Ticho, Bucky," zavrčel a pak kamaráda pustil. James na chvíli strnul na místě, ale pak se probral a nevině se usmál, když si uvědomil, co mohl způsobit.
Mezitím, co si všichni povídali, Tony prohlížející si všechny hosty se zahleděl víc do davu, než zahlédl toho, jenž mu padl do oka už dávno.
Černé vlasy, modrozelené oči, dokonale padnoucí oblečení, jako vždy, nádherný úsměv, hlavně smysl pro humor a kapánek toho egoismu.
Tohle vše okouzlilo syna miliardáře a génia. Tonyho Starka. Okouzlil ho Stephen Strange, který se před nějakou dobou rozešel s přítelkyní potom co se dozvěděl, že ho už dívky tolik nepřitahují. V tom Tony viděl příležitost. Získat si tohoto fešáka pro sebe a nepustit ho.
Celkem až zasněně se díval jeho směrem, že si ani nevšiml příchozí Pepper, která mu pomáhala předstírat heterosexualitu. Byla to jeho dobrá kamarádka. Probrala ho její ruka na jeho rameni. Cukl sebou.
„Vyhlížíš svou příští oběť?" zeptala se s mírným úsměvem.
„Obětí bych ho nenazval," zamumlal si Stark pod vousy a otočil se na Pottsovou za svými zády. Usmívala se.
„Běž za ním," pobídla ho k onomu činu. Tony vytřeštil oči.
„Teď?"
„Ano, teď," přikývla Pepper a zároveň po něm zopakovala. Anthony znejistěl a podíval se směrem, kde se Stephen nacházel. Bavil se zrovna se svými přáteli a smál se. Opět nad jeho úsměvem tál. Přišel mu tak neskutečně roztomilý.
„T-to nejde," zkusil se z toho Tony vykroutit, ale to už ho Pepper chytila za ruku a táhla za Strangem. Stark se zkoušel všemožně vykroutit ale to se mu nepovedlo a brzy stál i s Pepper u skupinky, kde se nacházel Stephen Strange.
**
Amber s hraným úsměvem sledovala hosty, jak se příjemně bavili. Nešťastně čekala, až se její přítel vrátí se sklenkami nějakého pití, jak jí předtím slíbil.
Moc si přála, aby to už skončilo. Aby skončil tenhle večírek a Ward by odjel. Nechtěla s ním být už ani minutu. Byl to tyran. Dirigoval jí život. Nutil jí k sexu a navíc byl s tím svým způsobem nechutný. Šla by s tím za Stevem, ale nechtěla ranit jeho city. Neřekla mu, že má přítele. Nechala ho žít s domněním, že je sama a čeká na toho pravého. V duchu se za to fackovala.
„Už se to nese,” zaslechla Wardův slizký hlas a otočila se za ním. Nesl dvě sklenky nějakého pití. Tipovala, že to byl alkohol, tak jako vždycky. Jednu sklenku jí předal a sám si jednu nechal. Chtěl si s ní přiťuknout, ale Amber se už napila a vypila celý obsah sklenky na ex. Celá situace jí neskutečně štvala.
ČTEŠ
𐌉 ѡ⍺ᥒ✝ ყ𝘰𝑢 〔ദ𝘰ᥒ𝑢⳽〕
Fanfiction„Miluji tě, Amber Sydney Georgová!" „O tom si můžeš nechat jen zdát, Rogersi." ** On, kapitán basketbalového školního týmu. Ona, velitelka školních roztleskávaček. Oba se nachází před posledním rokem na střední škole a maturitou. Najde k sobě obyčej...