12.

431 44 7
                                    

„Baby, nepřeháněj...”

„Nepřeháním a už jdi ode mě. Jsi nechutnej!”

„Co naše dohoda?!”

„Na nějakou dohodu ti teď seru, Warde!” zaječela Amber naštvaně na Granta, když se odebrali do horního patra potom, co se pokusila dívka opít. Což se Wardovi nelíbilo a chtěl ji zkusit uklidnit.

„Varuju tě, děvče. Nezkoušej nic, čeho bys později litovala,” zamračil se Grant a překřížil si ruce na hrudi. Amber protočila očima a napila se z láhve, kterou držela celou dobu v ruce. Nebyl to sice tvrdý alkohol, ale stačilo jí to.

„Co jako? Abych se tu pokusila někoho sbalit před tvýma očima? Prosimtě... Taková kráva zase nejsem, abych to udělala přímo před tebou,” uchechtla si brunetka a už se cítila lehce nalomená. Nápor alkoholu jí začal stoupat do hlavy a byla celkem povolná. Grantovi se to však nelíbilo a nijak to nebral s rezervou. Dal za to Amber facku, ale ne tak velkou, aby to dostala o nábytek z druhé strany. Ale stačilo to na to, aby měla na tváři obtisk jeho ruky.

„Opovaž se, rozumnělas?!” zařval podrážděně a někdo zaklepal z druhé strany dveří pokoje. Nacházeli se v ložnici rodičů Amber. Dveře se otevřely a stála v nich Carol s Wandou. Jakmile obě spatřily oba dva, trochu se zděsily, ale přesto zůstaly mlčet. Wanda se podívala po Amber a neměla v plánu se ptát na obtisk ruky na její tváři.

„Amber, došla na stole citronáda,” řekla opatrně. Amber se trochu vzpamatovala a podívala se s naznačeným úsměvem na kamarádky. Podle jejich pohledů usoudila, že poznaly, co se stalo.

„V lednici je další. Dojdu pro ní,” odvětila dívka a s krátkým ohlédnutím po Wardovi odešla z místnosti.

**

„Stevee!” to pištění by skupinka kluků poznala kdekoliv. Z chumlu lidí se vynořila všem známá otravná blondýna jménem Sharon a na podpatcích si to tradovala přímo ke kapitánovi basketbalového týmu. Seděl zrovna s přáteli na velkém prostorném gauči a řešili nijak zajímavé téma.

„Bože, pomoc,” zamumlal si pro sebe neslyšně, když ho Sharon zezadu objala kolem krku a zářivě se přitom usmála. I když se kluci moc netvářili nadšeně, snažili se aspoň o falešný úsměv.

„Taky tě pozvala? No není to bezva?” zasmála se radostně blondýnka a Steve si v duchu pomyslel: Ne, vlezl jsem sem oknem a chovám se nenápadně.

„Jo, to je,” vydechl na místo toho a očním kontaktem hledal u přátel pomoc. Té se však nedočkal.

„Víš...” uculila se Sharon poněkud záludně. „Kdyby tohle byla pohádka, tak bych byla tvoje princezna,” věnovala blonďákovi pusu na tvář. Trochu se ošil. „A ty bys byl můj princ.”

„Dobrá, tohle ze mě musí udělat vílu kmotřičku,” ozval se za jejími zády známý hlas. Byl to Tony a pobaveně se šklebil. Sharon na něj upřela zaskočený pohled. „Protože bys měla "bibbidi bobbidi" nechat mýho nejlepšího kámoše na pokoji.” Pronesl Stark s již vážným pohledem a upřel ho na blondýnku, která opatrně pustila Rogerse. Aniž by něco řekla, raději odešla a všem se zase ulevilo, že je Sharon pryč.

„Díky, Tony,” usmál se Steve na Tonyho, který si k němu přisedl a objal ho rukou kolem ramen. S úsměvem na tváři a jako vyměněný. Měl dobrou náladu.

„Rádo se stalo. Už delší dobu vidím, jak se kolem tebe motá. Nechceš jí říct narovinu, že ji nechceš? Usnadnilo by ti to všechno-”

„Jen jí nechce pochroumat city,” dodal Sam s hraným vážným pohledem. Hned na to se rozesmál.

„Tady tý? Ale prosím vás... Ta si určitě myslí, že se nachází v Zemi sedmi trpaslíků,” mávl nad tím Tony ledabyle rukou a celou partu kluků rozesmál.

„Máš nějak dobrou náladu. Co se stalo?” všiml si Rhodey.

„Aaale,” natáhl to Stark a zářivě se usmál. „V neděli mám rande!”

„S kým?!” vyhrkli Thor, Bruce, Rhodey, Sam i Bucky najednou. Jediný Steve se rozhodl být zticha a poslouchat. Tony se vítězoslavně usmál a rozhodl se všechny napínat dlouhým tichem.

„Se Stephenem Strangem!”

„No neke!” vytřeštil Bucky oči.

„Co na to řekne tvůj táta?” zeptal se Steve opatrně, aby dal najevo svojí stálou přítomnost.

„Seru na to, co mi řekne. Je to můj život. Už takhle mi ho řídil víc než dost,” pokrčil rameny a Steve se při jeho sprostým slovíčku zamračil.

„Slovník, Starku,” upozornil ho.

„Měním téma. Kde je Barton a jeho slavná přezdívka na moji osobu "Cool buzík"? To jste se ještě neusmířili?”

„Bohužel není k zastižení,” povzdechl si Thor a sklopil sklesle hlavu. Bruce mu položil konejšivě ruku na záda.

„Jeho chyba. Chtěl jsem mu říct, že tu přezdívku trochu pozměním,” pokrčil Tony rameny.

„A na co?” zeptal se ho Rhodey zmateně.

„No... Pokud nám to se Strangem bude klapat, tak na "Cool buzíci"!”

𐌉 ѡ⍺ᥒ✝ ყ𝘰𝑢 〔ദ𝘰ᥒ𝑢⳽〕Kde žijí příběhy. Začni objevovat